Linkhout-Bike 09/02/2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
loros
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 17:16
Rijdt met: SENSA

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door loros »

Vanmorgen gestart te Linkhout en verwachtte me aan een moddertocht maar dat viel al bij al heel goed mee!! Baggerstroken waren er niet en op de hellingen nergens moeten afstappen, de ondergrond voelde wel zwaar aan maar wat wil je na zoveel regen gisteren. De nieuwe technische stroken in Heesbos vond ik een meerwaarde. Dus moe maar voldaan na deze mooie rit. Op de organisatie was niks aan te merken,goede afpijling en op veel plaatsen kalk gestrooid dus =D> =D>
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door Swannie »

Jammer dat de langste afstand geschrapt werd..
Vond de 1ste helft vd 42 km toch écht wel baggeren, maar twas een schoon ritje!
Jagermeister aan de finish, tomatensoep met ballekes bevoorrading.. :drunk:
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door Biestie1 »

cureghempiet schreef:Zijn er nog mensen die de bevoorrading gemist hebben? opeens waren wij aan het bordje van nog 5km te gaan...wel ferm dorst gehad :-D
ook het stuk in heesbos waar deze week al krijtlijnen getrokken waren zat er blijkbaar niet in...thans knap parkoertje daar. v de rest mooie toer en heel winig bagger als ge het ij vraagt. de wind heeft serieus zen werk gedaan
Als je de bevoorrading gemist hebt, vermoed ik dat je ook de ganse lus door Heesbos gemist hebt, want ik zou niet weten hoe je daar anders geraakt bent. De bev. lag op de verbinding tussen Grote Dorst en Heesbos. Ze lag niet op een lusje ofzo.
Volgens mij heb je dan max. een 28 km gereden, niet ?
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door cureghempiet »

geen idee van het aantal km,heb geen teller opstaan. heesbos zijn we idd niet geweest want dat ken ik op mijn duimpje. vraag me echt af waar we verkeerd gereden kunnen zijn want nooit ergeens afgedraait zonder ijlen te zien ofzo...echt raar.
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door eric66 »

Ik vond dit redelijk zwaar, hoewel er nergens diepe modderpoelen waren, waren er veel singletracks die serieus glibberig waren, mss lag het ook wel aan mijn banden die te hard opgepompt waren en ook aan vervanging toe. De beton stukjes waren welgekomen recuperatie stroken.

Voor de rest dik in orde =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Re: Linkhout-Bike 09/02/2014

Bericht door Kraura »

cureghempiet schreef:geen idee van het aantal km,heb geen teller opstaan. heesbos zijn we idd niet geweest want dat ken ik op mijn duimpje. vraag me echt af waar we verkeerd gereden kunnen zijn want nooit ergeens afgedraait zonder ijlen te zien ofzo...echt raar.
Ik denk dat jullie het bergske langs de autostrade over zijn gereden ipv onderaan naar rechts te draaien zo hebben jullie Grote Dorst en Hees gemist. Net voor het kruisen van de spoorweg zijn de afstanden dan terug bij jullie gekomen.
Plaats reactie