16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Lucky Luc
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 19 feb 2010 21:46
Rijdt met: Cube attention

16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door Lucky Luc »

De VTT Rudy Dhaenens wordt nu voor de 9de keer georganiseerd in Nevele op 16/02/2014.
Het parcour is terug iets gewijzigd tov vorig jaar. Hopelijk zijn de weergoden ons beter gezind dan vorig jaar toen het de ganse dag sneeuwde :evil:
Vooraf inschrijven leverd U terug een Tongerloo op en na de rit kan je terug op krachten komen met een lekkere boterham.
Aangezien er aan de start in Nevele werken uitgevoerd worden kan er geparkeerd worden aan de oude busstelplaats in de Graaf Van Hoornestraat op ong. 300 m van de start.
Hopelijk zien we jullie op 16/02. :bounce: =D>
Laatst gewijzigd door Lucky Luc op vr 07 feb 2014 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
disc
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 00:50
Rijdt met: Scott

Re: VTT Rudy Dhaenens

Bericht door disc »

Ik vond het vorig jaar schitterend in de sneeuw.
Sneeuw of geen sneeuw, ik vind het daar altijd leuk parcours. Normaal terug van de partij.
Cube MBGK
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 12 feb 2013 14:00

Re: 16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door Cube MBGK »

Ik ben ook zeker van de partij.
Altijd een heel mooie tocht in Nevele met een goede organisatie. =D> .
Ik heb gehoord dat er enkele mooie aanpassingen gemaakt zijn in het parcours.
alvast tot Zondag!
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: 16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door slappetieze2 »

Count me in :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: veur mijne eerste TT :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: in 3 maanden #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o . Moar weest gerust de conditie es wel onderhouden :-k :-k :-k :-k :-k :-k .






GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
steven meirlaen
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 13:47

Re: 16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door steven meirlaen »

Ik ben net terug van daar,

Naar mijn gevoel waren er niet veel inschrijvingen, spijtig voor de organisatie.
Een heel leuk parcours gereden, hier en daar wat baggerwerk maar al bij al viel het goed mee. Zeker met de massa water die er de laatste tijd is gevallen. Zeer goed aangeduid, ik denk dat er geen grotere pijlen bestaan. (o)
Niet overdreven veel op de beton moeten rijden wat het altijd leuk maakt, en heel veel leuke paadjes gereden waar je lekker op kon vlammen. éénmaal een stuk te voet gestaan wegens voor mij onberijdbaar, met natte voeten als gevolg.
De bevoorrading was wat eenvoudig maar voor mij persoonlijk meer dan voldoende. Al weet ik op voorhand dat er altijd mensen zullen zijn die meer verwachten.
Omdat er zo weinig deelnemers waren was de afspuitstand ook voldoende, toch mss volgend jaar iets langere darmen geven.
Hierna genoten mijn makkers van een lekkere tongerlo ( gratis bij vooraf in te schrijven ) voor mezelf een colatje met een ferme boterham met gehakt.
Voor mij geslaagd en volgend jaar terug aanwezig.
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door Witten79 »

Ik ben ook terug van de 30 kms.
Ik had ook dezelfde indruk, dat er weinig volk was.
Maar ze zeiden in de kantine (om 10u30) dat er al 560!! Inschrijvingen waren!!!
Alles was doenbaar, soms wel wat lastig maar twas beire!
De bv. was eenvoud maar goed en genoeg!
Afspuitstand was wat weggestoken maar zeer goed.
Juste wat vele tegenwind maar daar worden we beter van!
Zeker tot de volgende
Gr. Witten
wildebeest
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 22:38
Rijdt met: Seven Sola Gold

Re: 16/02/2014 VTT Rudy Dhaenens Nevele

Bericht door wildebeest »

Deze morgen de 60 gedaan die er uiteindelijk 57 waren, parcours aangenamer dan verwacht, alles goed nat, 1 strook die kompleet verzopen was en geen doorkomen aan, maar afgezien daarvan eigenlijk overal goed kunnen passeren. stoempen natuurlijk, de eerste helft was vooral wind mee, dan weet je dat je nog terug moeten tegen wind. Heb de laatste kms veel mannen gezien die niet goed gedoseerd hebben- understated :lol: . Inderdaad bevoorrading was very basic, maar ok gezien de beperkte opkomst. Vriendelijke mensen. Als er meer volk was geweest, niet voldoende vrees ik. Bij de afspuitstand ben ik mijn kar gekeerd, ongeduldig weet je wel.
En.... t zonnetje was van de partij en gaf toch al wat warmte. Schone start voor mijn zondag.
Plaats reactie