Zo 16/02/2014 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rocco21966
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 24 nov 2013 16:29
Rijdt met: gehad bulls copperhead 2/huidige bike-trek 8 series-zr9000 26''

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door rocco21966 »

was mijn eerste toertocht en vond m fantastisch,mooi parcours en in bergerven had ik het ff moeilijk maar heb overal alles opgereden zonder af te stappen,zat ook een leuke afdaling in mooi,alleen 4 km voor t eind paar keer af moeten stappen voor kramp :oops:
had de 32 genomen en was precies goed,alles goed geregeld bij de tussenstop en goed georganiseerd alles =D>
leikepej
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: za 05 feb 2005 00:03
Rijdt met: Focus Black Forest 29R 1.0 20-G

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door leikepej »

Hallo bikers, jullie waren met 750 deelnemers waarvoor hartelijk dank en zo te lezen was het oké.
Alle medewerkers wil ik ook bedanken voor hun inzet. We hebben tot het laatste moment gewerkt om de vettigste stukken te mijden en aanpassingen te doen wat ons zo te lezen aardig gelukt is.

VOLGENDE DATA NOTEREN Zondag 24 augustus 2014
OETERDALMARATHON + TOERTOCHT 25 - 35 - 50 km = Toertocht
100 -90 -75 km = Marathon

NIEUWE VERTREKPLAATS / SPORTHAL - ROTEMERLAAN - NEEROETEREN.


LEON
Gebruikersavatar
brix
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: wo 27 aug 2008 21:48
Rijdt met: merida big nine lite , merida o nine team

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door brix »

was een leuke tocht , heb me goed geamuseerd ;-)
Gebruikersavatar
georges1955
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: za 20 jan 2007 18:29
Rijdt met: cube acid disk

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door georges1955 »

Fantastisch geamuseerd. Tot de volgende.
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door witte2 »

Ferm rit, mooi parcours in een prachtige streek. tot de volgende !
Tinus Lochs
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 18 okt 2008 21:28
Rijdt met: Isaac Impulse / JAD JR5 / Niner EMD 9 / Trek FX500

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door Tinus Lochs »

Eens te meer waren alle ingrediënten aanwezig voor een fijne tocht: een hoog off-road gehalte met vooral bospassages, leuke single tracks, en in de tweede helft van de 50 km (eigenlijk 48) het pittige gedeelte.
Zelf keer ik hier graag terug uit pure nostalgie (ben hier geboren en getogen, we crossten in onze jeugd op oude fietswrakken door de bossen - de mountainbike moest nog uitgevonden worden... :wink: ).
Maar ik denk dat mijn 2 clubmaats uit het Leuvense kunnen getuigen dat deze tocht de verplaatsing waard is =D>
Proficiat aan de organisatie!
Gebruikersavatar
Jo[ke]
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 21 okt 2005 20:24

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door Jo[ke] »

Ben met m'n zoon van 12j de TT komen rijden:
3,5km door het bos tot ginder, de rit van 50km gereden een tas tomatensoep gegeten en 3,5km door het bos terug naar huis.

Prachtige tocht en mijn zoontje en ik hadden maar liefst 56km op de teller in soms toch vrij modderige omstandigheden.
Onze zoon heeft dat prima gedaan voor een 12-jarige kerel 56km MTB en ondanks een aantal pittige klimmetjes heeft hij slechts één keer voet aan de grond moeten zetten! Ik ben fier op hem!

Ook altijd leuk dat medebikers hem complimenten geven, dat doet hem altijd veel deugd! =D> =D>
Gebruikersavatar
georges1955
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: za 20 jan 2007 18:29
Rijdt met: cube acid disk

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door georges1955 »

Jo[ke] schreef:Ben met m'n zoon van 12j de TT komen rijden:
3,5km door het bos tot ginder, de rit van 50km gereden een tas tomatensoep gegeten en 3,5km door het bos terug naar huis.

Prachtige tocht en mijn zoontje en ik hadden maar liefst

56km op de teller in soms toch vrij modderige omstandigheden.
Onze zoon heeft dat prima gedaan voor een 12-jarige kerel 56km MTB en ondanks een aantal pittige klimmetjes heeft hij slechts één keer voet aan de grond moeten zetten! Ik ben fier op hem!

Ook altijd leuk dat medebikers hem complimenten geven, dat doet hem altijd veel deugd! =D> =D>
Chapeau voor je zoontje
Ik heb echt bewondering voor hem.
Geef hem mijn complimentjes.
leikepej
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: za 05 feb 2005 00:03
Rijdt met: Focus Black Forest 29R 1.0 20-G

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door leikepej »

Tinus Lochs schreef:Eens te meer waren alle ingrediënten aanwezig voor een fijne tocht: een hoog off-road gehalte met vooral bospassages, leuke single tracks, en in de tweede helft van de 50 km (eigenlijk 48) het pittige gedeelte.
Zelf keer ik hier graag terug uit pure nostalgie (ben hier geboren en getogen, we crossten in onze jeugd op oude fietswrakken door de bossen - de mountainbike moest nog uitgevonden worden... :wink: ).
Maar ik denk dat mijn 2 clubmaats uit het Leuvense kunnen getuigen dat deze tocht de verplaatsing waard is =D>
Proficiat aan de organisatie!
Hallo Tinus, zoals je gemerkt hebt was het parkoers iets aangepast om enkele zeer slechte stukken te omzeilen in Opitter / Bergerven en fitometer Rotem - Opoeteren voetbalterrein , daarom 48 km. Heb gister alles gereden in zeer goede omstandigheden, nog 4 vergeten pijlen afgenomen en tevens controle op achtergelaten zwerfvuil wat zelden het geval is na een toertocht. Had 65 km op de teller en 520 hm.
Heb vroeger ook met zo een fiets zonder zadel gereden in Berg waar de "croskoel" was in de tijd van Jefke Teeuwissen.
Tot 24 augustus.

Leon
Koekwous
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: do 22 dec 2011 20:48
Rijdt met: On One Lurcher

Re: Zo 16/02/2014 Opoeteren

Bericht door Koekwous »

leikepej schreef:Hallo bikers, jullie waren met 750 deelnemers waarvoor hartelijk dank en zo te lezen was het oké.
Alle medewerkers wil ik ook bedanken voor hun inzet. We hebben tot het laatste moment gewerkt om de vettigste stukken te mijden en aanpassingen te doen wat ons zo te lezen aardig gelukt is.

VOLGENDE DATA NOTEREN Zondag 24 augustus 2014
OETERDALMARATHON + TOERTOCHT 25 - 35 - 50 km = Toertocht
100 -90 -75 km = Marathon

NIEUWE VERTREKPLAATS / SPORTHAL - ROTEMERLAAN - NEEROETEREN.


LEON
Als jullie met de marathon aan de nieuwe sporthal vertrekken waar gaan jullie dan het bos in,andere kant eilandje(berg) of gaan jullie over 'de bek' richting rotem of zo!??
Plaats reactie