Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door nero »

Vlamtochtje in mijne achtertuin!!!!
Gebruikersavatar
brix
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: wo 27 aug 2008 21:48
Rijdt met: merida big nine lite , merida o nine team

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door brix »

zoals altijd :-) weer dik in orde' =D> =D> en het weer zat ook eens mee :wink:
jean-ke
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: di 21 jun 2011 22:23
Rijdt met: Cannondale flash

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door jean-ke »

Zijn er ook geweest vandaag. Zoals elk jaar hebben de mannen van W-Bikes dat naar mijn mening weer zeer goed gedaan. Beetje aanschuiven in 't begin maar dat raken we stilaan gewoon. Volgend jaar zullen we deze bij leven en wel zijn ook terug willen mee pikken. ;) Ik hoorde net dat er blijkbaar nog eene op een bank is geknalt en nog eene op een rechtstuk serieus is gevallen. Wat is dat toch maar tegenwoordig met die valpartijen...Hopelijk hebben ze er niets aan over gehouden.
Gebruikersavatar
Jeffery86
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 31 okt 2013 21:23
Rijdt met: Scott scale 760 - Minerva starlite

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Jeffery86 »

Zeer mooie tocht, veel volk en prima weer.

Proficiat aan het team van w-bikes =D>
Gebruikersavatar
dmx
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 13 mar 2006 19:13
Rijdt met: GT Xizang 9r, Slot Inbred 29 SS,

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door dmx »

Ben zelf ook van mijne fiets gereden door zo ne racepummel die op het laatste stuk ( langs dat beekje ) nog dringend voorbij moest, zeker om zijn gemiddelde niet te fel te laten zakken. Daar was absoluut geen plaats om veilig voorbij te steken. Resultaat : pijnlijke ribben, linkerbeen van onder tot boven geschaafd, knie open en broek gescheurd.
En 't was ook nog mijn fout ook volgens die pummel, niet snel genoeg aan de kant gegaan....
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door saiko »

mij zijn er ook een groot aantal voorbij gestoken, mijn conditie is niet geweldig na 3 weken gene fiets gezien te hebben.
Ook op drukke stukken inhalen om dan weer achter de volgende te hangen...
gelukkig is er eens enne op zen gezicht gegaan toen er een bocht in het parcours zat,... hard rechtdoor ging wel blijkbaar, bochten moest hij nog oefenen :drunk:

Staat gelukkig ook nog op menne gopro :-D
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door dago »

dmx schreef:Ben zelf ook van mijne fiets gereden door zo ne racepummel die op het laatste stuk ( langs dat beekje ) nog dringend voorbij moest, zeker om zijn gemiddelde niet te fel te laten zakken. Daar was absoluut geen plaats om veilig voorbij te steken. Resultaat : pijnlijke ribben, linkerbeen van onder tot boven geschaafd, knie open en broek gescheurd.
En 't was ook nog mijn fout ook volgens die pummel, niet snel genoeg aan de kant gegaan....
sorry die wou mij volgen [-(
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Bulls69 »

Prima tochtje met enkele leuke speelstukjes in het parcours, prima om mijn feestkilo's er terug af te rijden.
dmx schreef:Ben zelf ook van mijne fiets gereden door zo ne racepummel die op het laatste stuk ( langs dat beekje ) nog dringend voorbij moest, zeker om zijn gemiddelde niet te fel te laten zakken. Daar was absoluut geen plaats om veilig voorbij te steken. Resultaat : pijnlijke ribben, linkerbeen van onder tot boven geschaafd, knie open en broek gescheurd.
En 't was ook nog mijn fout ook volgens die pummel, niet snel genoeg aan de kant gegaan....
Dergelijk asociaal gedrag is spijtig genoeg een jaarlijks wederkerend winters fenomeen, eens het wegseizoen terug begint is men daar plots terug van verlost ](*,)
En nee ik ben geen racefiets hater(ben er zelf ook eentje die beide combineer), maar men kan niet ontkennen dat er veel in de winterperiode het veld induiken denkend dat het alleen maar om de snelheid gaat en hierbij hun medebikers niet altijd ontzien, het is toch maar een kleine moeite om aan te geven dat je als snellere biker passeert langs links of rechts en even een bedankje(gegarandeerd dat je meestal een bedankje terug krijgt) en vooral even afremt als het ongepast is om te passeren ipv iemand van zijn fiets te rijden :-"
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door dago »

Bulls69 schreef:Prima tochtje met enkele leuke speelstukjes in het parcours, prima om mijn feestkilo's er terug af te rijden.
dmx schreef:Ben zelf ook van mijne fiets gereden door zo ne racepummel die op het laatste stuk ( langs dat beekje ) nog dringend voorbij moest, zeker om zijn gemiddelde niet te fel te laten zakken. Daar was absoluut geen plaats om veilig voorbij te steken. Resultaat : pijnlijke ribben, linkerbeen van onder tot boven geschaafd, knie open en broek gescheurd.
En 't was ook nog mijn fout ook volgens die pummel, niet snel genoeg aan de kant gegaan....
Dergelijk asociaal gedrag is spijtig genoeg een jaarlijks wederkerend winters fenomeen, eens het wegseizoen terug begint is men daar plots terug van verlost ](*,)
En nee ik ben geen racefiets hater(ben er zelf ook eentje die beide combineer), maar men kan niet ontkennen dat er veel in de winterperiode het veld induiken denkend dat het alleen maar om de snelheid gaat en hierbij hun medebikers niet altijd ontzien, het is toch maar een kleine moeite om aan te geven dat je als snellere biker passeert langs links of rechts en even een bedankje(gegarandeerd dat je meestal een bedankje terug krijgt) en vooral even afremt als het ongepast is om te passeren ipv iemand van zijn fiets te rijden :-"

het was een accidentje want volgens mijne maat had zijne voorganger die meneer gewaarschuwd dat er nog eentje aankwam. die meneer had da echter nie gehoord of zo en daarbij wat uitgeweken. gevolg crash
al bij al een geluk dat het nie erger was dan schrammen en krom achterwiel
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door flipp »

Het was een heel leuke tocht. :-D
Zeer mooi parkoer en perfect georganiseerd.
Proficiat aan iedereen die hier aan heeft meegeholpen. =D>
Tot volgend jaar !
Plaats reactie