Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sharkie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: za 06 aug 2005 10:25
Rijdt met: Orbea Alma M15

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door Sharkie »

Net voor de middag gestart, in alle rust kunnen genieten van begin tot einde! Parcours was top, alsook de organisatie =D> =D>.
Alles vlot berijdbaar, de 3-tal stroken die altijd zwaar liggen ken ik ondertussen en dit is toch leuk meegenomen :wink:.
Wel 50 en geen 55 km op de teller (een groot privéstuk op 't laatste moment toch niet mogen gebruiken voor de jacht morgen, vertelde een lid van de organisatie me).
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door uncle sam »

Merci voor de fantastische voormiddag, echt gejeuned.
Puntjes voor verbetering? euh, geen als je het mij vraagt! ;-)
Na 19 edities weten jullie ondertussen wel wat de mtb'r wil, chapeau!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door Fritsie »

Opnieuw een mooie tocht gereden in Jabbeke. De verwachtingen zijn hoog en worden steeds ingelost. Het blijft toch één van de betere tochten in de streek, mede door de passages in de privébosjes. Alleen gereden in de namiddag. De tracks waren iets zwaarder door de vele passages. Bovendien stond er een nogal felle wind...dus kon ik genieten van een krachtrovende tocht die steeds overal berijdbaar bleef. Het is opmerkelijk hoe gemakkelijk je de fiets achteraf kunt afspuiten. Van plakmodder is hier zeker geen sprake. De organisatie is en blijft top. Na al die jaren weten ze inderdaad hoe je een uitstekende tocht moet organiseren. Bedankt en tot de volgende (voor mij wordt dit dan de 14de keer). =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door hieno »

Deze morgen hier weer een toptocht gereden. Overal goed berijdbaar. Alleen de korte strook voor de tweede bevoorrading heb ik omzeild (beetje kennis van de streek is altijd handig :wink: ).
Voor de rest alles zoals we gewoon zijn in Jabbeke : perfecte organisatie, goede bevoorradingen, goede bepijling en afwisselend parcours met zeer veel privé stukken =D> =D>
Ik kijk al uit naar de jubileumeditie van volgend jaar !
Gebruikersavatar
yves68
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 08 feb 2010 01:44
Rijdt met: Bulls Copperhead 3+

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door yves68 »

Bijzonder leuke toer gereden in de eigen achtertuin. De organisatie was tiptop in orde, en ondanks de talrijke toertochten die in de streek georganiseerd worden, blijkt andermaal dat de mannen van Jabbeke er telkens opnieuw in slagen om enkele prachtige privé-stroken voor te schotelen die nergens anders aan bod komen.
Bravo, bedankt, en tot de volgende editie !
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door Turfke »

Toppie !!!
Heel wat gekende, minder gekende stroken en zelf en paar nieuwe mijn gedacht.
Na aankomst nog eens aangezet voor 't zelfde, een venijnig windeke was ondertussen komen opzetten.
Ik vond de stroken er bij momenten beter bijliggen dan de eerste keer. Net voor de 2de BV afgeslaan en richting huizeke gereden. 't Was meer dan genoeg geweest voor de moegestreden quadriceps.
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 12 jan 2010 09:07
Rijdt met: trek 6700

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door SLIJKSCHAAP »

Wtc Jabbeke dankt aan alle 1153 deelnemers,
plaats alvast de 20e editie in jullie agenda 24 januari 2015!! =D> :bounce: :-({|=
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door dark dingo »

Jaahh...'t meeste is ier al gezegd zeker? :roll: Als je al die privé stukken er kan insteken kan uw tocht nie meer kapot é..super bosjes waar het heerlijk draaien en keren was...tot er toch een kieken het nodig vond om een andere biker ondersteboven te rijden...inhalen op zo een smalle paadjes [-X Die heeft nog het een en ander mogen aanhoren tegen dat ie da bos uitwas :lol: Ook mede clubbiker Dimi maakte daar op een glad,smal brugje een wel heel spectaculaire val.Voorwiel in het water en achterwiel omhoog #-o Gelukkig zonder al te veel erg. Verder goede bepijling,ruime bevooradingen,goede afspuit en warme douches en natuurlijk het heerlijke stuk pizza "made by Carillon" =P~ Ruime plaats voor de aprés... kortom geslaagde namiddag dankzij een goede,sterke organisatie =D> bedankt daarvoor en tot de volgende....
dingo 8)
TomR
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di 26 nov 2013 20:28
Rijdt met: Cube reaction SL

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door TomR »

Toptocht! Met dank aan mtb-you voor de mooie actiefoto!
Gebruikersavatar
terriltje
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 jan 2014 16:30

Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht

Bericht door terriltje »

Jawadde,na Kemmel (was nog aan't recuperen van deze #-o #-o #-o #-o ) hier ook gestart voor 55km die er 51 werden.
Met goeie herinneringen hoopvol gestart en helaas de verwachtingen werden niet 100% ingelost :^o :^o :^o :^o het was 200% =D> =D> =D>
Tocht voor bikers door bikers georganiseerd, rest is hierboven al gezegd.
Plaats reactie