Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kim81
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 30 mei 2013 07:46

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door kim81 »

weet er iemand waar ik de foto's kan vinden?
Biker Ben
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 19:35
Rijdt met: Trek 6700

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door Biker Ben »

Spijtig genoeg niet kunnen deelnemen door een defect aan mijn bike.
Stond nochtans met stip genoteerd in mijn agenda.
Na het lezen van al deze positieve reacties nog meer spijt.
Zou het op prijs stellen als iemand mij de GPS-track zou doorsturen (40km).

Alvast bedankt.
DriesH
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 20:20
Rijdt met: Cannondale, Granville

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door DriesH »

Zodra de foto's online staan zal ik de link hier delen!!!

Nogmaals thanks aan alle deelnemers!
merida700
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:31
Rijdt met: merida

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door merida700 »

Prachtige tocht. Ben intussen 64 geworden, dus ga ik niet meer zo snel. Als er rijders vlak bij me zijn voor een single track wacht ik even en laat passeren. Hellingen die ik niet op raak ga ik zo vlug mogelijk opzij. Ik heb altijd al een dank u gekregen. Maar echte wringers op te smalle stroken vloeken want dan maak ik me breed ik ga niet uit het goede spoor voor die heren, gelukkig zijn er zo niet veel.
Voor de organisatoren, ik reed de 25 km maar nam aan de laatste splitsing de 44. Zo kwam ik op een mooie 35 km. Dat is maar een paar bordjes meer voor mensen die 25 te weinig vinden. Verder een dikke proficiat
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door Vos in de bossen »

merida700 schreef:Prachtige tocht. Ben intussen 64 geworden, dus ga ik niet meer zo snel. Als er rijders vlak bij me zijn voor een single track wacht ik even en laat passeren. Hellingen die ik niet op raak ga ik zo vlug mogelijk opzij. Ik heb altijd al een dank u gekregen. Maar echte wringers op te smalle stroken vloeken want dan maak ik me breed ik ga niet uit het goede spoor voor die heren, gelukkig zijn er zo niet veel.
Voor de organisatoren, ik reed de 25 km maar nam aan de laatste splitsing de 44. Zo kwam ik op een mooie 35 km. Dat is maar een paar bordjes meer voor mensen die 25 te weinig vinden. Verder een dikke proficiat

:oops: ik ben nog maar een jonge snaak van 63 hoor, leuk dat ik nog leeftijd genoten hier mag treffen . Voor me hetzelfde liedje , sommigen hebben helaas noch begrip, noch geduld met minder snelle bikers, uiteraard dit is een minderheid. Ze weten nog niet dat ze ooit ouder zullen worden hé.....TT Houthalen heb ik niet gereden, laatste was die van STAL/KOERSEL.....Over morgen LUMMEN. Mss kunnen we afspreken om samen te rijden op een opa tempo :-)
delang
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 nov 2012 15:41
Rijdt met: nog in de maak

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door delang »

zijn er al ergens foto's te vinden?
DriesH
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 20:20
Rijdt met: Cannondale, Granville

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door DriesH »

De lang verwachte foto's;

http://marc-indestege.magix.net/alle-al ... de/matrix/

Veel kijkplezier!!
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Re: Zo 22/12/2013 Houthalen-Helchteren

Bericht door Bruce Wayne »

beetje late reactie, maar wilde toch ook even doorgeven dat wij (mr c en ondergetekende) het een mooie tocht vonden. We hadden deze nog nooit gereden maar er zaten erg veel leuke stukken in. ook erg lastige stukken maar daar werden we goed voor gewaarschuwd. moet ondanks de waarschuwing wel een nieuwe pomp kopen. maar die kan ik declareren haha...
Plaats reactie