Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door steviejanneke »

leuke rit die met redelijk thempo kon gereden worden ;)

ongeloofelijk dat er een fiets gestolen is..... bewaking leek goed in orde.... toch voor de mensen die deden zoals het hoort.... iets wat de dieven miesschien net niet doen
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door Superfan »

steviejanneke schreef:bewaking leek goed in orde....
Helaas, geen enkele fietsbewaking waar je zelf in mag is in orde.... [-X [-X Alleen mensen van de organisatie mogen uw bike halen...
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door follow »

Superfan schreef:
steviejanneke schreef:bewaking leek goed in orde....
Helaas, geen enkele fietsbewaking waar je zelf in mag is in orde.... [-X [-X Alleen mensen van de organisatie mogen uw bike halen...
+1 ken er zelfs gewoon een paar over de nadars zien kruipen dus da zegt genoeg zekers
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door Brede Boskanter »

Hier vanmorgen ook gestart samen met Freddy , Filip en Marnick . Het begin van de rit vond ik niet zo leuk , die weides zijn niet echt mijn ding als ze niet beenhard liggen .Daarna werd het parcours alsmaar beter met veel bos en ander onverhard .Bevoorrading basic maar alles was er .Tweede deel vond Filip zijn tweede en zelfs zijn derde adem waardoor ik beetje bij beetje moest lossen .Net bij het uitrijden van het laatste bos plat , maar met Marnick erbij waren we reeds na een paar minuten weer weg .Goeie afspuit , goeie douches en een lekker biertje achteraf maakten de voormiddag compleet .Bedankt aan de mensen van Wingene en aan mijn gezelschap voor de leuke voormiddag .Zondag afspraak in Assebroek voor de laatste van 2013.Nog even vermelden dat de bewaakte fietsparking bij mij wel degelijk in orde was , het nr op mijn polsbandje werd wel degelijk goed vergeleken met het nr op het bandje rond mijn stuur .Ik ben van mening dat als iemand een fiets wil stelen het altijd wel op de een of andere manier zal lukken wat je ook doet om te voorkomen .Wingene tot volgende tweede kerstdag.
Janmaan
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 20:23
Rijdt met: weg/strand

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door Janmaan »

Hallo,

De bewaakte fietsparking van de organisatie heeft er niets mee te maken en verdient een dikke pluim voor zijn goede en efficiente werking =D> =D> =D>

Betrokkene heeft zijn fiets naast de ingang geparkeerd (en dus niet in de fietsparking) omdat hij gewoon een Ice-Tea kwam drinken na zijn MTB -ritje om nog een paar uur op de weg te gaan trainen.

Hij is nauwelijks 10 minuten binnen geweest.
Soit, het feit dat hij die bewaakte fietsparking niet gebruikte kan in dit geval stom lijken maar hij was hiervan gewoonweg niet op de hoogte, wat in het drukke gewoel rond 11:00-11:30 niet abnormaal was.


Feit is en blijft dat stelen, stelen is en dat die kloothummels vroeg of laat wel eens tegen de lamp gaan lopen.

De gestolen fiets is een zwarte Ridley Blast type Xtra Large, met een vaste vork.
De fiets heeft handgespaakte wielen en bijna alle onderdelen waren stilaan aan vervanging toe. Dus daar gaan ze ook niet ver mee lopen. Onderdelen waren Sram XO en op het balhoofd vooraan staat het logo van WTC De Putters.

Wie iemand met die fiets ziet rijden of een aanbod ziet op eender welke website kan een mail sturen naar bestuur@wtcdeputters.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondanks alles wensen we de organisatie te danken voor de fijne rit en wensen we - met uitzondering van het dievenkrapuul - alle deelnemers /MTB'ers en lezers prettige feestdagen toe.




Afbeelding
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door tloperke »

opnieuw schitterend ritje in Wingene. Na de eerste bevoorrading aangesloten bij een duo (heer en dame) voor een strak tempootje. Dat maakte de rit extra leuk! Zaterdag mss Gits als afsluiter 2013. :bounce:
jammer van de gestolen fiets , hopelijk duikt hij ergens op en kan de snoodaard geklist worden
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door 2 fast 2 follow »

Mooie rit de organisatie was bijna perfect. Op de bewaakte parking na zou ik durven stellen.
Dat die persoon de fietsbewaking niet gebruikt is niet slim met alle gevolgen vandien.
Maar zoals eerder aangegeven blijf met je fikken van andermans materiaal!

Tip voor de orga.
De fietsparking volledig sluiten en ook zoals "Superfan" zegt, enkel de personen van de orga die de bewaking doen mogen in de bewaakte zone. Ze moeten de fiets een nr. geven en de persoon die zijn fiets wil laten wegzetten ook. Dan zet een persoon van de orga die fiets op een plaats in de afgesloten zone, als de fietser terug komt toont hij zijn nr. en de persoon die daar staat gaat die fiets met overeenstemmend nr gaan halen. Het vraag misschien een paar mensen en tijd meer maar dit is de enige manier om het systeem sluitend te houden.

Greetz
2f2f
Gebruikersavatar
amateur-biker
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:04
Rijdt met: scatto

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door amateur-biker »

Vanmorgen prachtig ritje gereden zoals we ieder jaar gewend zijn on tweede kerstdag in Wingene. Dit jaar was het weer een meevaller. Alles was goed tot zeer goed berijdbaar met enkele nieuwe off road stroken. De start en aankomstlokatie was zeker een voltreffer. De bevoorrading was wel een beetje overrompeld (lees onderbemand) toen wij er aankwamen.

Wingene : de jaarlijkse afspraak hier was alweer een voltreffer =D> =D> =D>
gcolin
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 16:11
Rijdt met: decathlon btwin 8.2
Contacteer:

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door gcolin »

Hello. Ik ging er vanmorgen en ik had een goede ochtend door de 37 km. Proficiat aan WTC De Sportvrienden voor deze grote organisatie.

Schade aan de diefstal van de fiets. Dit is schandalig

Fotoverslag hier
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2013/De ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gelukkig Nieuwjaar 2014
Gebruikersavatar
tubeless
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 nov 2007 14:15
Rijdt met: Cube reaction gtc sl

Re: Do 26/12/2013 Wingene :: Kerstmeeting

Bericht door tubeless »

Vandaag mooie rit gereden in Wingene. Zeer mooi en gevarieerd parcours, die zeer goed berijdbaar was. Volgend jaar terug van de partij! :bounce:
Plaats reactie