Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

craeye schreef:...of het moet magische bosgrond zijn? 8)
Geloof me maar, het is "magische bosgrond"... :wink: :wink:
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door mattias de clerck »

op zo ne grond moet ik is gereden hebben! i'm inn :wink:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door freezy »

Wsl aanwezig met de crosser, bij goeie benen en wat deftig weer misschien wel voor de 45+28km.
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Marcus3 »

alexbiker schreef:Als het deze week niet te vele me regent zien we hier zeker van de partij.
zal wel meevallen, tot zaterdag wordt er ongeveer 5 mm berekend, dit valt er uit de nacht van donderdag op vrijdag. Vrijdag nog veel wind zodat het toch nog wat gaat uitdrogen. Uiteraard hebben we een heel natte november achter de rug en verwacht ik her en der toch zware stukken.
Gebruikersavatar
Neoray
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 15 jan 2010 23:53
Rijdt met: Cube LTD Team HS33 Black Anodised
Contacteer:

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Neoray »

Traditiegetrouw ook present op deze semi-thuismatch (of is Hertsberge een thuismatch voor een Oostkampenaar?).

Vorige week nog een tochtje gereden van Oostkamp over Hertsberge naar Maria-Aalter. De boswegels zijn heel goed berijdbaar. In de speelbosjes stonden wel een paar diepe plassen, maar daar kan je mits een beetje stuurvaardigheid wel nog langs geraken. Parcours zal dus zeker meevallen. :wink:

Tot zaterdag!
Jeroen
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Prospeer »

Superfan schreef:
craeye schreef:Vorige week in Gavere gereden en daar was het een en al mooze. Ze geven nog wat regen uit deze week dus ik kan mij moeilijk voorstellen dat het daar 'racing ralph' of 'singlespeed'-droog zal zijn...of het moet magische bosgrond zijn? 8)
Geloof me maar, het is "magische bosgrond"... :wink: :wink:
Geloof hem & mij. :wink: Ik heb in Gavere gereden en monteer Racing Ralph (achteraan).
Wat ik me herinner van vorig jaar is snelle stukken door den bos, met enkele 'crosstukken', geen echt vettige troep.

En (ondanks wat de organisatie nu gaat beweren), voor iemand uit de steek van de Vlaamse Ardennen is dit een vlakke rit.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

Prospeer schreef:
Geloof hem & mij. :wink: Ik heb in Gavere gereden en monteer Racing Ralph (achteraan).
Wat ik me herinner van vorig jaar is snelle stukken door den bos, met enkele 'crosstukken', geen echt vettige troep.

En (ondanks wat de organisatie nu gaat beweren), voor iemand uit de steek van de Vlaamse Ardennen is dit een vlakke rit.
Prospeer, nee hoor, ge hebt 100% gelijk dat dit een vlakke rit is, hier en daar een klein molshoopje maar wel zéér véééél bos.

Vandaag gaan we er volop tegenaan voor het afpijlen, brugskes bouwen, enz...
Ik zal jullie vanavond al een eerste update van het parkoer bezorgen.

En btw, ik ben wel een "zij" hoor.... :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door i-Mac »

Waar zijn de bevoorradingen? Ik moet 's morgens eerst naar Ruiselede, en zou vandaar dan inpikken.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

i-Mac schreef:Waar zijn de bevoorradingen? Ik moet 's morgens eerst naar Ruiselede, en zou vandaar dan inpikken.
Hans, weet je dat niet meer??? Is het echt al zo lang geleden dat je "Vlaanderens mooiste" gereden hebt? :wink: :wink: :wink: ?? Op de weg van Beernem naar Ruiselede niet echt ver van "De Zande", ge zult er niet naast kunnen zien.

A propos, de groeten van Kristof en Ronny.. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Za 07/12/2013 Hertsberge :: 20e Bossen van Vlaanderen

Bericht door i-Mac »

Superfan schreef:
i-Mac schreef:Waar zijn de bevoorradingen? Ik moet 's morgens eerst naar Ruiselede, en zou vandaar dan inpikken.
Hans, weet je dat niet meer??? Is het echt al zo lang geleden dat je "Vlaanderens mooiste" gereden hebt? :wink: :wink: :wink: ?? Op de weg van Beernem naar Ruiselede niet echt ver van "De Zande", ge zult er niet naast kunnen zien.

A propos, de groeten van Kristof en Ronny.. :lol: :lol:
Het is idd al een hele tijd geleden.
Plaats reactie