Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Re: Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB

Bericht door Iegienie »

de 47km gedaan, en het was echt een fijn ritje. Veel veldwegen, veel fijne klimmetjes, kasseikes, niet echt goed bollende paadjes, maar eigenljik amper modder gezien. En meestal kon je er gewoon langs, door door de bijhorende plas te rijden, of een beetje uit te wijken. Ik had nog nooit gemtb'kes in Hoegaarden, en moet zeggen, goed geamuzeerd.
Karel_M
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 20 okt 2013 20:13
Rijdt met: Cannondale TRAIL SL 29ER 4

Re: Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB

Bericht door Karel_M »

Ik had een fijne tocht. Niet te veel last gehad van de modder :) Zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar!
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB

Bericht door roger »

Iegienie schreef:de 47km gedaan, en het was echt een fijn ritje. Veel veldwegen, veel fijne klimmetjes, kasseikes, niet echt goed bollende paadjes, maar eigenljik amper modder gezien. En meestal kon je er gewoon langs, door door de bijhorende plas te rijden, of een beetje uit te wijken. Ik had nog nooit gemtb'kes in Hoegaarden, en moet zeggen, goed geamuzeerd.
Ja,het is daar echt wel een mooie streek,spijtig dat er niet wat zon was.Ben naar ginds gefietst en in Meldert ingepikt.Bij de bevoorrading men inschrijving betaald en nadien een gedeelte van het parcours gedaan,hier en daar wat andere wegen genomen.Dacht van het daar allemaal te kennen maar niets was minder waar.Mooi tocht en altijd tof om daar wat rond te toeren.

In Neervelp terug naar huis gereden.Nu weeral kuisen en daar begin ik toch wat tegen op te zien de laatste tijd.
Laatst gewijzigd door roger op zo 24 nov 2013 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
forre
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: do 13 sep 2012 18:00
Rijdt met: Trek Superfly

Re: Za 23/11/2013 Hoegaarden :: 2e Ergo MTB

Bericht door forre »

dago schreef:
forre schreef:
Haibikepower schreef:Reeds beslist...zal St-Job in't Goor worden...veel bos en singletracks aldaar en naar horen zeggen een minimum van modder ;-)

HBP
Juist terug thuis se van de 35 km en 440 hoogtemeters .
Modder viel heel goed mee .
Was een heel andere rit dan vorig jaar en dik in orde .
Een minpunt was wel de te lange wandelafstand van de parkeerplaats naar de inschrijvingen .
Was maar effe ter info , als het goed is mag het ook gezegd worden .
ge kunt ook uwe velo nemen :roll:
Ja idd , kunt ge altijd maar zonder bewaakte fietsenstalling liever niet !!!
Plaats reactie