Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door Headshot »

pathfinder schreef:Waarom krijgen degene die iets sneller zijn altijd negatieve reacties van de langzamere? Wij klagen toch ook niet dat we 5x moeten vragen om langs te mogen of 2km achter iemand moeten rijden omdat ze gewoon weigeren even iemand langs te laten. Wij komen ook voor ons plezier (het is inderdaad geen race maar er mag toch een beetje geknald worden)

Fantastische tocht
Doe zo verder
goed gezegd!!!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door SusXT »

Schoon toerke. Goede bepijld, goede bevoorrading, niet te druk. Lang geleden dat ik er nog 50 op de teller had. Toch een tip : misschien de aanduiding "moeilijk" veranderen in "zeeeeeeer moeilijk"... alé, als ik voor andere mag spreken :wink:
Gebruikersavatar
De echte
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: za 16 jan 2010 19:28
Rijdt met: Look 920 Trek 9.8-Kuota Kebel

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door De echte »

Vandaag ook daar geweest, ben pas om 13u30 vertrokken, met resultaat dat de bevoorrading leeg waren, ze hadden niets meer, alleen nog appelsienen bij de eerst en groen bananen bij de tweede :-D :-D niet zeuren, was een heel mooie tocht, daarom gaat het toch, en niet om de bevoorrading, ben van thuis uit vertrokken en had 69 kilometertje op mijn tellertje staan, en blij dat ik was toen ik in de donker mijn voordeur zag staan :-D

Proficiat heren van de organisatie, doe het toch maar eens allemaal, bij deze (o) (o) (o) (o)
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door Bruce Wayne »

Ook hier komen rijden samen met mr c. We moesten helaas vroeg gaan. Normaal doen we dit nooit om van die aso's te voorkomen. fijn als je wilt vlammen (doen wij ook als het kan) maar soms kan het gewoon niet . Sommigen hebben echt geen verstand. Verder ging het redelijk vandaag. Lekker gereden.jammer vd bulten maar het zij nu eenmaal zo. Nog even kennisgemaakt met de sandmanman.
Jupianus
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 okt 2012 09:36
Rijdt met: Canyon

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door Jupianus »

Is er misschien iemand die de 44 km route op gpx heeft staan? Door pech, vriend gevallen en voet gebroken, zijn we na 12 km terug naar de auto en ziekenhuis gereden. Zou de tocht nog eens volledig willen rijden.
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door saiko »

De 44 komt over een stuk privé terein dat normaal toe is (afgesloten met hekwerk) Je kan er wel op via de hoofdingang na betaling van enkele euro's.
Maar als je de GPX hebt ga je dus ergens tegen een hek aanrijden en niet verder kunnen. Je kunt beter met iemand die de omgeving goed kent eens een lus maken van 40-50 km in die buurt.
M@nuel
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 21 jul 2008 11:07
Rijdt met: Giant XTC Advanced 1.5 LTD. 29"

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door M@nuel »

Prima uitgepijlde tocht. Goede verzorging en zeer afwisselend parkoer.
Gekozen voor de 34 km. Wel redelijk pittig. Chapeau voor de organisatie.
Vraag: als ik de route van 34 km nogmaals wil fietsen vanaf startpunt bij de Salamander,
kan ik dan de hele route uitfietsen, of blijft raak ik dan ook niet verder bij een bepaald punt ?
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door Headshot »

Die zandgroeve zal ook wel privé zijn
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door frits motaar »

Jupianus schreef:Is er misschien iemand die de 44 km route op gpx heeft staan? Door pech, vriend gevallen en voet gebroken, zijn we na 12 km terug naar de auto en ziekenhuis gereden. Zou de tocht nog eens volledig willen rijden.
was dat daar aan dat raar hellingske,waar je niets v/d andere kant zag?
Daar heb ik iemand zien liggen onder a/h bergske,er stond een man of 5 rond en t'zag er niet goed uit.
allee,snelle genezing zou ik zeggen........
Jupianus
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 okt 2012 09:36
Rijdt met: Canyon

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Bericht door Jupianus »

frits motaar schreef:
Jupianus schreef:Is er misschien iemand die de 44 km route op gpx heeft staan? Door pech, vriend gevallen en voet gebroken, zijn we na 12 km terug naar de auto en ziekenhuis gereden. Zou de tocht nog eens volledig willen rijden.
was dat daar aan dat raar hellingske,waar je niets v/d andere kant zag?
Daar heb ik iemand zien liggen onder a/h bergske,er stond een man of 5 rond en t'zag er niet goed uit.
allee,snelle genezing zou ik zeggen........
Daar was het inderdaad. In de bocht uigeschoven op de losse bladeren en met de voet in de grond blijven steken.
Plaats reactie