Op de website van de organisatie wordt enkel gezegd dat het domein 'Connecterra' toegankelijk is (waarin de terrils liggen),
maar het woordje terril wordt niet gebruikt

Misschien dat ze enkel rond de terrils rijden, omdat er geen toelating is?
Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door biketastic »
Bericht door koppigaard »
ik ben er vrij zeker van dat ZE er niet inzitten. Maar schiet Me niet af moest het wel zijn xD ZE hebbe mij daar toch al een paar keer tegen gehoudenkoppigaard schreef:Ik zou dat eigenlijk ook wel willen weten. Zitten de terrils in het parcours of niet? Maasmechelen is een leuk tocht maar heeft met een op en af de terrils toch nog iets extra's; Als dit wegvalt...geen leuke gedachte.
Bericht door Ghost-biker »
DGhost-biker schreef: Rest nu de vraag waarom men er bikend niet meer over mag terwijl er een wandelroute overheen gaat
Dan zijt ge bergop al alles aan 't geven om ni stil te vallen, houden ze u ook nog tegen ookkenneth schreef:ik ben er vrij zeker van dat ZE er niet inzitten. Maar schiet Me niet af moest het wel zijn xD ZE hebbe mij daar toch al een paar keer tegen gehoudenkoppigaard schreef:Ik zou dat eigenlijk ook wel willen weten. Zitten de terrils in het parcours of niet? Maasmechelen is een leuk tocht maar heeft met een op en af de terrils toch nog iets extra's; Als dit wegvalt...geen leuke gedachte.