Za 16/11/2013 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

za 16/11/2013 + zo 17/11/2013 Sunparks Kempense Meren Mol

Bericht door Stevestrong »

Za 16/11/2013
Vertrekuren: 08.00-12.00
Afstanden: 30-50-70-90 km

Zo 17/11/2013
Vertrekuren: 08.30-12.00
Afstanden: 15-30-45-65 km

Samen met vrienden heb ik voor de eerste keer het Sunparks weekend op de agenda staan. Ik ben zeer benieuwd wat het zal worden. het ziet er alvast veelbelovend uit.
Ik plan zaterdag de marathon van 90km te rijden. Iemand een idee tot hoe laat je hiervoor mag starten? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat ook 12u is...

Het MTB-arrangement is blijkbaar uitverkocht, dus alleen zullen we daar niet rondrijden, maar tot mijn verbazing zag ik in de kalender dat er zaterdag ook nog een andere toertocht is in Mol centrum. Beetje raar...
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks

Bericht door Stevestrong »

Volgens mij heeft iemand van de moderators de titel die ik aan deze topic gegeven had veranderd. ik begrijp dat structuur en eenduidige topic titels nodig zijn, maar in dit geval wil ik er even op wijzen dat er op 16/11 2 toertochten zijn in Mol. Dus toch graag effe terug een beetje aanpassen zodat duidelijk is wat bedoeld wordt. Bedankt.
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Re: Za 16/11/2013 Mol

Bericht door aji »

wij zijn ook terug aanwezig na enkele jaren afwezigheid :bounce: .Samen met de kids en hun madammen #-o , het arrangement geboekt.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks

Bericht door ka.dee »

Stevestrong schreef:Volgens mij heeft iemand van de moderators de titel die ik aan deze topic gegeven had veranderd. ik begrijp dat structuur en eenduidige topic titels nodig zijn, maar in dit geval wil ik er even op wijzen dat er op 16/11 2 toertochten zijn in Mol. Dus toch graag effe terug een beetje aanpassen zodat duidelijk is wat bedoeld wordt. Bedankt.
Geen overijverige moderator, maar wel het systeem dat automatisch de topictitel in het juiste formaat zet.
En in dit geval de mist in gaat :roll:
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Bericht door Den Bees »

ik zal er ook bij zijn
NO Limits
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: za 14 sep 2013 16:38

Re: Za 16/11/2013 Mol

Bericht door NO Limits »

Ik ben ook het hele weekend in Mol. Zaterdag 90km en zondag samen met m'n vrouw een kleinere toer. Ik zie dat er zaterdag op 7km afstand van Sunparks ook een toertocht vertrekt vanuit Mol/Ezaart. Lopen deze samen of is dit een volledig apparte toer?
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Bericht door jupke »

Normaal komen we ook de 90 doen op zaterdag.

Iemand een track van een vorige editie om een idee te hebben of gaat het parcours niet te vergelijken zijn?
X-Rider
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 nov 2013 21:42

Re: Za 16/11/2013 Mol

Bericht door X-Rider »

Ik ben op de toertocht in Oostmalle mijn Fiets GPS verloren.

Iemand iets gevonden ... gehoord ... gezien .... ?
Dan hoor ik dit heel graag van jullie.

Alvast bedankt.
Sportieve groeten.

Tot zaterdag in Mol
stanislav
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 29 okt 2013 21:59

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Bericht door stanislav »

Xrider, was jij het die in tegenovergestelde richting parkoer afreed? Wij kwamen namelijk ook iemand tegen die gps kwijtwas
Borghsfons
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 24 aug 2009 09:35
Rijdt met: Ridley
Contacteer:

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Bericht door Borghsfons »

Prachtig parcours met veel singletracks. Vanaf het vertrekkpunt in SunParks te Mol loopt het parcours verder richting SunParks Vossemeren in Lommel waar een eerste utgebreide bevoorrading is voor de 30-50-70-90km (met dit jaar zeker rijpe bananen). Van daaruit gaat het dan voor de 50-70-90km afstanden verder richting Nederland met hun prachtige bossen en mooie singletracks. Voor de 90km is er dan een tweede bevoorrading ter hoogte van de Kaasboerin in Postel. 70km en de 90km komen daarna dan terug samen in Weebosch en rijden zo richting SunParks Vossemeren waar voor de 70km de tweede en voor de 90km de derde bevoorrading zal zijn. Van daaruit terug richting Mol over mooie singletracks en bos- en veldwegen. Er zullen aan alle gevaarlijke oversteekplaatsen en splitsingen duidelijke signalisatieborden geplaatst worden.
Dagbezoekers zijn zowel op zaterdag als zondag van harte welkom voor een aangename MTB tocht.

Meer info: http://www.mtbkasterlee.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie