Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door Biestie1 »

dmx schreef:
Biestie1 schreef:Prachtige tocht [-o<

Wel best een andere datum kiezen, mannen. Zeer vervelend en gevaarlijk die oriëntatielopers.
Snap bovendien niet hoe het mogelijk is dat die gasten in hun circus-kostuums zo maar overal dwars door het bos mogen lopen :-k

Ferm ambras gemaakt met een paar zwartrijders in tegengestelde richting. Als ge te gierig bent om 5 euro te betalen, rij dan tenminste in de juiste richting mee ipv. de betalenden te hinderen. Is dat de invloed van het nabije Holland, dat men daar niet wil betalen voor een toertocht ? :evil:
Hoe weet jij dat dat zwartrijders waren ? Of is iedereen die in het bos een toerke gaat doen op zondagvoormiddag een zwartrijder ?

Voor de rest mooie tocht, een paar mooie stukken met veel flow. Goed te doen met de singlespeed.
Iemand die "toevallig" op hetzelfde parcours gaat rijden … ja dat is mijn ogen ne zwartrijder.
Als je op een plaats gaat biken waar een toertocht wordt gereden en waar mensen hun werk hebben gehad om toelatingen te vragen en pijlen te hangen, dan betaal je daarvoor. En anders ga je op een ander rijden, waar geen tocht is.
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door sTTevie »

sorry ... maar wa ne b***s***t verkoopt gij hier ... voor zover ik weet heeft 'n TT/marathon/of wat dan ook geen alleenrecht op wegen of bospaadjes ... & mag dus eenieder nog wel doen wat hij of zij wil ...


gij zijt waarschijnlijk ne goeie vriend van Wouter Vandenhaute :lol:
Gebruikersavatar
georges1955
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: za 20 jan 2007 18:29
Rijdt met: cube acid disk

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door georges1955 »

Zeer mooie tocht.heb me kostelijk geamuseerd maar ik had slechte benen vandag.onderweg 3keer doodgegaan. Mer trainen denk ik. See you next year.
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door JB »

Hoi,
Vandaag weer wat nieuwe personen ontmoet, die al dan niet aan het genieten of aan 't afzien waren.
Ik heb in ieder geval beide gedaan.
Hier het bewijs.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/340324/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door BASSMAN »

JB schreef:Hoi,
Vandaag weer wat nieuwe personen ontmoet, die al dan niet aan het genieten of aan 't afzien waren.
Ik heb in ieder geval beide gedaan.
Hier het bewijs.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/340324/" onclick="window.open(this.href);return false;
Spannend wanneer dat melodieke van jaws afspeelt #-o

Blijven filmen,je doet het prima maar toch nog een half uurtje later vertrekken.
Altijd datzelfde achterwerk ](*,)
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door joske77 »

vond het - net als voorgaande jaren - een heerlijke tocht, mooi parcours
ook een goede organisatie...

dik in orde jongens (en meisjes :-) )

tot volgend jaar
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door saiko »

http://mountainbike.be/media/video/2013 ... 2013-44-km" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
ES64F4
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 09:25
Rijdt met: 2009 Radon QLT Team Transalp summitrider x12 27.5

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door ES64F4 »

sTTevie schreef:sorry ... maar wa ne b***s***t verkoopt gij hier ... voor zover ik weet heeft 'n TT/marathon/of wat dan ook geen alleenrecht op wegen of bospaadjes ... & mag dus eenieder nog wel doen wat hij of zij wil ...


gij zijt waarschijnlijk ne goeie vriend van Wouter Vandenhaute :lol:
+1
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door eric66 »

georges1955 schreef:Zeer mooie tocht.heb me kostelijk geamuseerd maar ik had slechte benen vandag.onderweg 3keer doodgegaan. Mer trainen denk ik. See you next year.
Ik waardeer uw eerlijkheid Georges, vroeger zou ge gezegd hebben dat het joeri zijn fout was dat ge zo traag was hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Zo 17/11/2013 Dilsen :: Super MTB Tocht

Bericht door eric66 »

Totaal niks op aan te merken, alles maar dan ook alles was OK zelfs het weer was gunstig gezind, dikke pluim voor de Dirty Bikers.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie