Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
raf²
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 okt 2007 11:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29''

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door raf² »

jandoise schreef:Ik heb toch wel wat kritiek op de organisatie. Wij waren gestart om 10u15 voor de 58km. Op de eerste bevoorrading was er enkel sportdrank, maar daar hoorde ik dat de 2de bevoorrading de Carrefour aan het plunderen was dus dat kwam wel in orde. Wij zijn echter de 2de bevoorrading nooit tegen gekomen, andere bikers ook niet, dus waarschijnlijk was die al opgedoekt? En dan nog het ergste, op het einde van de tocht waren er al geen pijltjes meer, om 13u30 waren ze deze al aan het weghalen op het einde van het parcours.

Naar mijn mening moet je, als je toelaat om te starten tot 10u30, voor de 60km toch zeker tot 14u30 de bepijling laten staan (en als je iets weghaalt, begin dan bij het begin).

Ok, soms komt er meer volk dan verwacht, maar de bevoorrading gewoon opdoeken toont toch wel echt geen respect. Wij konden zelfs geen water bijvullen. Gelukkig dat we zelf nog iets mee hadden.

Ter informatie, wij hadden een gemiddelde van 20 km/u dus het is niet alsof we tergend traag gingen en daardoor laat waren.
Beste, vanuit de organisatie willen we ons excuseren voor dit ongemak. Dat de bepijling te vroeg was weggehaald op het laatst stuk is een miscommunicatie (en heeft niets met het vele volk te maken) en de bevoorrading zou open moeten blijven voor alle deelnemers. Water moeten we steeds kunnen aanbieden. We nemen deze kritiek mee naar de evaluatie en houden hier rekening mee voor volgend jaar.

Hopelijk tot volgend jaar in dezelfde weersomstandigheden.

De organisatie
De Brabander
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 17:20
Rijdt met: cannondale

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door De Brabander »

De Tieltse Wielervrienden waren ook aanwezig. Ze nodigen de mannen van Weerde uit op 31 augustus te Tielt-Winge !!!
raf²
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 okt 2007 11:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29''

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door raf² »

Dank aan alle deelnemers voor de massale opkomst op de 18e editie van dwars door d'hel van weit. :evil:

Ook dank voor de vele positieve en (vaak terechte) negatieve kritieken op dit forum. Deze worden meegenomen bij de evaluatie en naar de organisatie van volgend jaar.

Onze toertocht heeft steeds plaats de eerste zondag van december, en de opkomst is sterk afhankelijk van het weer, wat pas de laatste 3 dagen een duidelijk beeld geeft. Ook kwa parcoursomstandigheden is het zo dat dit voor de eerste 100 deelnemers er totaal anders bijligt dan voor de laatste 100 deelnemers ivm modder. Tussentijds parcoursonderhoud wordt voorlopig niet voorzien =;

Wij hopen jullie allemaal terug te mogen begroeten volgend jaar op 07/12/2014 voor de 19e editie van 'dwars door d'hel van Weit'

De organisatie
raf²
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 okt 2007 11:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29''

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door raf² »

Verloren voorwerpen:
* sleutel met rode kop
* paar mtb schoenen
* fietscomputer

Bij correcte beschrijving is het het uwe.
Flupke@
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 09 sep 2008 08:29
Rijdt met: Cl!mb H1

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Flupke@ »

Heb zondag de 37km gereden, wat me daar opviel tegen het jaar er voor iets meer asfalt.

Iets minder slijk dan vorige jaar maar kon ook moeiilijk lol

Enorm veel lekke banden en scheuren in buiten banden enzo en veel valpartijen, was iemand op de wag gevallen net na de kasseistrook na de bevoorrading. Nieuws over deze persoon, zag er ni zo geod uit als ik daar voorbij reed.

Voor de rest zeer leuke tocht met goede bevoorrading :-D

Grtz
P
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Schoupabiker »

Ondertussen brugske met roem wel gepakt 8)
Kom ik ni meer in het boekske nu ?

(o)


Tot 07/12/14
Plaats reactie