Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bikerwim
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 28 okt 2010 08:35
Rijdt met: TREK Top Fuel 8

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door bikerwim »

Goed geamuseerd op de 37km met wat extra lussen van de 45.
Bevoorrading en seingevers top!!
Parcours viel goe mee en op de plage in hofstade laatste cartouche kunnen afschieten. :lol:
Tot volgend jaar!!
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door ivovlo »

Inderdaad goei rit. De seingevers: super.
Wel zwaar ondanks weinig hm. - chapoo.
Een ideaal idee voor de concurrenten. Bevoorrading binnen. Vandaag was dat geen must, maar bij koud weer is dat ni slecht.

Idd wel meer eten voorzien volgend jaar voor de bevoorrradingen.
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door jo63 »

Om 8u vertrokken en al meteen heel wat volk. Moest voor 12u thuis zijn en bij splitsing dan toch de 58km gekozen. Zoals aangekondigd lag Hellebos er weer supper vettig bij. Bij de afspuitstand was het net iets te lang aanschuiven en fiets thuis maar afgespoten. Leuk ritje. Dank aan de organisatie en de vele seingevers.
58km 2u47 20,7avg 130hm
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door DDT-STAS »

Ook van de chauffagemannen uit Londerzeel niks dan lof =D>
Wat ons betreft : een perfecte TT met dito organisatie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Murdock »

Met de fiets naar Weerde, dus goed opgewarmd aan de 58 km begonnen. Om 8 uur gestart en het was er al behoorlijk druk. Was mijn eerste keer hier, deze TT viel de voorbije jaren nogal eens samen met de Greenbikers TT. Nauwelijks hoogtemeters, maar die had ik ook niet verwacht, de modderige passages hier en daar maakten het zwaarder dan verwacht. Blosodomein is absoluut een troef voor deze TT. AVS van 22.7 op dit parcours is voor mij een opsteker. Net op tijd voor t'eten thuis met 110 km op de teller. Volgende week thuisrit bij de Greenbikers.
Gebruikersavatar
Gerrit C
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 14 apr 2006 18:11
Rijdt met: S Works Epic

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Gerrit C »

Speciaal op verzoek en omdat ik vorig jaar in laatste instantie 'gepast' had (zoals vele honderden) naar de hel afgezakt samen met mijn 3 bikevrienden. De volle 58 km gereden: toch redelijk vettig hier en daar. Voor de rest goed georganiseerd en voor de organisatie toch wel ne ferme opsteker na de editie van vorig jaar. Het slijk flink doorgespoeld en hopen dat VV ondertussen mijnen bike had gepoetst: ijdele hoop :( . Misschien volgend jaar...
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door bolle. »

Vandaag de 58 km gedaan met leuke stukjes modder stoempen en schuiven.
Perfecte organisatie en dank aan de seingevers.
Op het domein averbode rijdt mijne maat plat en zijne buitenband gescheurd , we hadden toen eeen av. van 24.5 , nog 3km gefietst met de binnenband er half uit maar dan moeten stoppen.
Ik mijne maat zijne fiets op mijn schouder enhij de laatste 4 km gelopen, wij zijn goe bezig.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Den Bees »

bolle. schreef:Vandaag de 58 km gedaan met leuke stukjes modder stoempen en schuiven.
Perfecte organisatie en dank aan de seingevers.
Op het domein averbode rijdt mijne maat plat en zijne buitenband gescheurd , we hadden toen eeen av. van 24.5 , nog 3km gefietst met de binnenband er half uit maar dan moeten stoppen.
Ik mijne maat zijne fiets op mijn schouder enhij de laatste 4 km gelopen, wij zijn goe bezig.
Averbode ligt wel niet tegen weerde dacht ik zo
Trichte
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 09 sep 2013 12:31
Rijdt met: Canyon Lux mr 26er, Grand Canyon CF SL 29er

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Trichte »

Vanmorgen al bij al een "proper" ritje van 37km (die er uiteindelijk 43km werden :-D ) gereden. De doortocht in het blosodomein is echt een troef voor deze TT.
Tot volgend jaar =D> =D> =D>
on6hp
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 06 dec 2010 23:36

Re: Zo 01/12/2013 Weerde :: 18e Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door on6hp »

bolle. schreef:Vandaag de 58 km gedaan met leuke stukjes modder stoempen en schuiven.
Perfecte organisatie en dank aan de seingevers.
Op het domein averbode rijdt mijne maat plat en zijne buitenband gescheurd , we hadden toen eeen av. van 24.5 , nog 3km gefietst met de binnenband er half uit maar dan moeten stoppen.
Ik mijne maat zijne fiets op mijn schouder enhij de laatste 4 km gelopen, wij zijn goe bezig.
We hebben zelfs de pechdienst niet moeten bellen ... chapeau van de seingevers!
Plaats reactie