Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten Nigh

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door fietsertjeAnn »

Gisteren veel vroeger vertrokken dan officieel mocht in de hoop de regen voor te zijn. Niets was echter minder waar :-( :-( :-(
Aan Doggen begon het te gieten en het water vloeide op de straten ook goed naar beneden. Maar een echte flandrien blijft dan maar verder fietsen. Toch wel een dikke merci om het parcours volledig aan te passen. Op het bloso stuk van Aalst toch wel even gedacht of ik nog op parcours zat of in een echt beekje aan het fietsen was. Voordeel is dat je wel kan blijven fietsen. Aan de abdij van Affligem tegengehouden door de pieten die me wat lekkers aanboden. Een 4-tal km verder aan de kerk van Affligem werd ik hartelijk ontvangen. Na een babbel met die pieten via de baan naar de Bellekouter gereden. Toch wel heel tevreden met mijn 43 km en tot hier toe een 5/5 w.b. meegereden edities. Mensen van de organisatie : 1000 x dank voor jullie inzet, ervoor te zorgen dat alles berijdbaar blijft ook al zit er dan meer baan in , jullie vriendelijkheid , jullie ongelooflijke uitgebreide bevoorradingen, ...
Niet opgeven, we kijken ieder jaar uit naar deze tt ! =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door swiff »

Het was weer vettig in orde. Leuke rit gehad. Een jenever of 5 in mijn botten en een paar stukskes vlaai. Voor zoveel geregend te hebben viel het al bij al goed mee. Tijdens de rit zelf heel weinig regen gehad. 5min in het begin. Ik vond het veledejaar slechter berijdbaar dan dit jaar. Maar dat is mijn mening :) tot volgend jaar. Waar vinden we de foto's van aan het jeneverkraam terug?? En zeg tegen de sint dat hij die van vorig jaar ook eens op de site zet ;)
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door Miejster »

De eerste foto's staan online op onze facebookpagina : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 942&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor alle duidelijkheid, er waren 145 deelnemers en dat is een succes gezien de wolkbreuk rond 18u.

Hartelijk dank aan iedereen die zo moedig was om te vertrekken. Ons team heeft bewezen zeer flexibel te zijn en zelfs bij deze zeer slechte weersomstandigheden een berijdbaar parcours aan te bieden. Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door swiff »

Spijtig voor jullie (de organisatie) he miejster, er zijn andere clubs die niks aanpassen en je laten zwemn. Dus dik =D> Weet niet hoeveel er de vorige jaren waren?. Wij hebben ons in alle geval zeker NIET verveeld ;)

Ik ga nog op de 2de fotograaf moeten wachten. Dit zijn de foto's van de persoon met zijn groene jas :)
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door Miejster »

swiff schreef:Spijtig voor jullie (de organisatie) he miejster, er zijn andere clubs die niks aanpassen en je laten zwemn. Dus dik =D> Weet niet hoeveel er de vorige jaren waren?. Wij hebben ons in alle geval zeker NIET verveeld ;)

Ik ga nog op de 2de fotograaf moeten wachten. Dit zijn de foto's van de persoon met zijn groene jas :)
Ik laat het hier ook wel weten als er nieuwe foto's zijn.

Vorig jaar hadden we 350 vertrekkers en toen was het droog bij de start en is het beginnen druppelen rond 19u30. In België is regen een belangrijke factor he, de ene keer heb je prijs en de andere keer ook. :-)

Voor ons is dit niet meteen een winstgevende organisatie en dat is ook niet de bedoeling. We willen ons gewoon goed amuseren en iedereen die komt een leuke tijd geven. Als we break even draaien is de opdracht gelukt!
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door swiff »

Vorig jaar waren wij net ingeschreven en is het beginnen regenen. Ik heb vorig jaar meer geploeterd dan dit jaar. Heb dit jaar zelf meer plezier gehad. Die dat thuis gebleven zijn hebben een toffe rit gemist. Heb al vettiger gereden met minder regen ;)
gbv
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 15:45
Rijdt met: Cube Reaction Race '12

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door gbv »

Inderdaad. De veelvuldige regen zorgde ervoor dat de bovenlaag op de meeste plaatsen echt pap/blubber was in plaats van gewone modder. Hierdoor had je ook betere grip op de ondergrond en dus hadden de thuisblijvers ongelijk! Natuurlijk was het wel nat (door de vele plassen en blubber), maar meer dan 90% was perfect berijdbaar! Jammer voor jullie organisatie, één van de beste in de streek, dat er niet meer volk kwam opdagen. Ik ben er sowieso volgend jaar opnieuw bij!
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Re: Vr 08/11/2013 Affligem :: Nightbike :: 5de Sint Maarten

Bericht door Miejster »

Nog een hoopje leuke foto's!

https://www.facebook.com/#!/media/set/? ... 942&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Tot volgend jaar!
Plaats reactie