Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kbiesemans
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:04
Rijdt met: CUBE

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door kbiesemans »

zééér leuke tocht.

Jammer dat we na de douche merkten dat mij bike partner zijn fiets vanop het fietsenrek gestolen was. Wagen stond nochthans vlak bij de sporthal in een woonwijk. Aangekomen op het politie bureau bleken we niet de enige te zijn.

U weze gewaarschuwd!!!

K
jangen
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 28 jan 2013 12:56

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door jangen »

ik had geen zin in een ochtend ploeteren in eigen streek (denderstreek) dus dan maar de wagen in voor 85km naar kalmthout...ik moet zeggen heb het mij niet beklaagd parkoers perfect berijdbaar en heel mooi wel weinig uitdagend en/of technisch maar bon je kan niet toveren hé, ik was heel tevreden en zal indien de weergoden volgend jaar opnieuw 'modder' zaaien in eigen streek zeker opnieuw de overstap maken, goede organisatie, perfect uitgepijld,....
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door Dickie »

matthiasdujardin schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:
matthiasdujardin schreef:Hoe meer zielen hoe meer vreugde :lol:
Ivm starten voor mij ok, benen voelen goed op training dus heb er zin in en t blijft droog.
ga trachten acht uur aan de start te zijn ok voor jou?
en de andere forumbikers?


Waar was je wel da we hebben gewacht tot 8u30 maja niemand
Ik was er stipt om 8u, heb nog een 10-tal minuutjes gewacht...Ondertussen begonnen er pakken bikers te vertrekken. Ik wou de files vermijden en ben dan maar vertrokken.
Just gemist blijkbaar.
Vroeger met ons Mtb-be tenueke was dat eenvoudiger, zag je al van ver :wink:

Na een langere aanloop via de asfalt, bleken er naast passages via de heide heel wat stukken in te zitten van de TT-Ossendrecht, deze keer zonder plassen. Behalve het bosje achter de 'police academy' :wink:
De single-speed-modder-duiker-bike was eigenlijk niet nodig geweest.
Ik was ook blij dat er stilaan wat molshopen opdoemden, dat van begin tot einde constant tegen de rode streep aan, zoals in onze platte streek, kan ik steeds minder goed verteren.
Toffe toer!!

Na bike en mezelf afgedoucht te hebben, nog een broodje spek naar binnen gespeeld, terwijl ik de aprés scande naar bekende gezichten...weer noppes, volgende keer spreken we eens beter af hé?

@P°: Hoe bevalt het nieuwe 'platform'? Geen verschil met 26", zoals in Bike magazin te lezen stond?
De Look piedallen ook in orde bevonden? :wink:
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Dickie om eerlijk te zijn was ik vooral aan het uitkijken naar je fluo 29 er :oops:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door »

@Dickie : had al veel vroeger naar 27.5" moeten overstappen , is voor mij hét ideale compromis , net dat ietsje harder kunnen vlammen op asfalt zoals de 29" en toch de speelsheid behouden van de 26" in de technische stukjes...Looks staan er nog niet op , in de doos zien ze er ook nog veel te mooi uit ;-)
Gebruikersavatar
MTBiker from Berendrecht
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: do 13 jul 2006 01:17
Rijdt met: Gilbertson Inferno & Radon Black Sin

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door MTBiker from Berendrecht »

Jammer dat we na de douche merkten dat mij bike partner zijn fiets vanop het fietsenrek gestolen was. Wagen stond nochthans vlak bij de sporthal in een woonwijk. Aangekomen op het politie bureau bleken we niet de enige te zijn.
Dit begint wekelijkse kost te worden :(
Op bijna iedere TT hier in de buurt, hoor ik dat er MTB's gestolen worden.
Blijkbaar een bende aktief hier, kan bijna niet anders.
Mss eens wat verborgen camera's opstellen om de klootzakken te pakken.
Voor nog geen 5€ koop je hier (http://dx.com/p/vibration-activated-110 ... ypad-27127" onclick="window.open(this.href);return false;) een Vibratie Anti-Fiets-Diefstal alarm.
"Doen!", zou ik zeggen.

Mvg,
MTB f B
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door flashing1 »

P° schreef:@Dickie : had al veel vroeger naar 27.5" moeten overstappen , is voor mij hét ideale compromis , net dat ietsje harder kunnen vlammen op asfalt zoals de 29" en toch de speelsheid behouden van de 26" in de technische stukjes...Looks staan er nog niet op , in de doos zien ze er ook nog veel te mooi uit ;-)
er is geen verschil met 26 en 29 er , totaal andere geometrie van frame , dus andere manier van rijden , en het gaat enkel sneller met de 29 er ; eenders waar , :-)
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door flashing1 »

tracks zijn altijd snel en soms spannend , vooral het verlengstuk , de 60 km dus, toch één opmerking , waarom geen bevoorrading voor diegene die de 60 effe doen,effe vlak voor de samenkomst van de gewone rijders die de 45 km doen ? met mijn speed verbrand je toch meer denk ik ... geen concurrentie tegengekomen ? sorry boys en girls .... marathonrijder 8)
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door »

flashing1 schreef:
P° schreef:@Dickie : had al veel vroeger naar 27.5" moeten overstappen , is voor mij hét ideale compromis , net dat ietsje harder kunnen vlammen op asfalt zoals de 29" en toch de speelsheid behouden van de 26" in de technische stukjes...Looks staan er nog niet op , in de doos zien ze er ook nog veel te mooi uit ;-)
er is geen verschil met 26 en 29 er , totaal andere geometrie van frame , dus andere manier van rijden , en het gaat enkel sneller met de 29 er ; eenders waar , :-)
Daarom dat ik vermeld 'voor mij' , elk z'n ding hoor .
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: Zo 17/11/2013 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Bericht door »

flashing1 schreef:tracks zijn altijd snel en soms spannend , vooral het verlengstuk , de 60 km dus, toch één opmerking , waarom geen bevoorrading voor diegene die de 60 effe doen,effe vlak voor de samenkomst van de gewone rijders die de 45 km doen ? met mijn speed verbrand je toch meer denk ik ... geen concurrentie tegengekomen ? sorry boys en girls .... marathonrijder 8)
OMG..."concurrentie" in een toertocht ???
Wedstrijd was op 16/11 in Zelzate , concurrentie genoeg daar !
Plaats reactie