Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
the grandmaster
Mountainbiker
Berichten: 321
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 22:35
Rijdt met: scott

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door the grandmaster »

QM schreef:
the grandmaster schreef: *Robbe(17 jaar): reed de 63 km, volledig leeg gereden, maar wel trots en heel tevreden. Vond de laatste klim naar de Franse berg er te veel aan.
.
Paar keer samen gereden met Robbe, hij was plukkezot van mijn banden. 8)
Zijn woorden toen hij de 60km opdraaide en niet de 50 zoals zijn vrienden.. "Bende plooiers..!" :-D
Ja, zo is hij wel. Ook al is hij geen atleet, de grootheidswaanzin drijft hem voort.
Moest de komplimenten doen aan 'brommerke' :-D
Bakeland
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 28 okt 2013 21:10

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door Bakeland »

Kan iemand zeggen waar de foto's te zien zijn dat die brave mens nam bij de 2de bevoorrading?
yoda
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 07 apr 2008 21:23
Rijdt met: climb

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door yoda »

deze tocht is al een paar jaar fel overroepen door de prachtige sfeer en bevoorrading maar het parcours trekt al enkele jaren op niks buiten een paar toffe stroken volgend jaar zien ze mij in zwevezele
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door slooverke »

yoda schreef:deze tocht is al een paar jaar fel overroepen door de prachtige sfeer en bevoorrading maar het parcours trekt al enkele jaren op niks buiten een paar toffe stroken volgend jaar zien ze mij in zwevezele

Zonder een andere organisatie tekort te willen doen, of zelfs maar in een slecht daglicht te willen stellen, toch graag het volgende....

Voor enkele jaren reden wij praktisch al de ritten van de VBR kalender dus ook de tocht op 11/11 te Zwevezele, daar hebben we helaas door het weer die niemand in de hand heeft.....meermaals "natte" edities gekend en ook daar is het stoempen en baggeren, maar dan wel door de weiden en preivelden van de lokale boeren........ geef mij maar het betere modder en stoempwerk in de Noordfranse regio, want als ik in de weide of tussen de prei moet rijden kan ik dat vlak voor mijn deur ook!!! Het is nu éénmaal winter en dergelijke weersomstandigheden zijn normaal voor de tijd van het jaar, en Wervik vind ik persoonlijk nog steeds één van de toppers in de streek, voor 3 euro, koffie en cake voor de start, 3 controle's die echt ware walking dinner buffetten zijn, glühwein met kippeboutjes op den BBq en nog een belegd broodje bij aankomst............En een mooi parcours in het noorden, een streek waar we anders nooit komen.....ik begrijp deze kritiek niet goed, maar ik wens U heel veel succes bij andere organisaties van dergelijke tochten voor het betere bagger en ploeterwerk.........

Vrijdagavond waren we te Affligem bij WTC De Blok, Zondag te Ichtegem en maandag te Wervik, denk je echt dat het daar zoveel beter was qua weersomstandigheden???? Het is nu overal verzopen, maar wij hebben ons op al deze ritten kostelijk geamuseerd, de fun daarvoor doen we het, dit weekend Torhout, Beveren Roeselare en terug Torhout, en de ondergrond zal nog steeds dezelfde zijn......
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door julcesaar »

yoda schreef:deze tocht is al een paar jaar fel overroepen door de prachtige sfeer en bevoorrading maar het parcours trekt al enkele jaren op niks buiten een paar toffe stroken volgend jaar zien ze mij in zwevezele
Yoda komt zeker van een ander planeet ?? 8-[
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door Killerbeetje »

Het parcours trekt al jaren op niks volgens Yoda :oops: :oops:

Al enkele jaren zijn er meer dan 1200 Mtb'ers (zelfs eens 1800 )
en die komen terug voor
ieder jaar een ander parcours veelal in Frankrijk
veel verschillende afstanden tot meer dan 60 km
super bevoorradingen
après bar waar men niet moet aanschuiven voor drankbonnetjes
en de sfeer achteraf...
Aan de regen van de laatste weken is niks te doen en zeg eens
waar hebben ze meer dan 1200 deelnemers in een voormiddag met zo'n weer

Veel leute in Zwevezele volgend jaar
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door liebherr 914 »

aan al die gene die deze tt niets vonden gelieve volgend jaar mee te rijden
met de kidstocht,misschien kan je nog iets bijleren aan die kleine gasten . :lol: :lol:
mijn zoon van 11 heb ik niet horen klagen op de 32!
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door nandino »

Ja yoda ge moet hij dan HEEL VEEL gewoon zijn
yoda
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 07 apr 2008 21:23
Rijdt met: climb

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door yoda »

Al gezegd dat er op de bevoorradingen en apres niks op aan te merken valt. Ik weet gewoon dat er heel veel stroken over waren mocht een ander kleine club zo een baggerwerk aanbieden ze kregen de helft van het forum op hun kop. En nogmaals er zaten ook leuke stroken in
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Bericht door bike1968 »

Je hebt gelijk Yoda . KLEINE clubs doen ook hun best,maar kom niet af met de vele baggerstroken in de eerste 20km. Forum is te klein en zoek maar eens van sommige die dit nu normaal vinden naar hun eerdere berichten. [-X [-X ALS tgoe is zeg ik het ook en den tijd van kidstocht (Liebherr) zijn voorbij .Mijn zoon is 7 jaar ouder dan uwen zoon en is ook al wa meer gewoon. Twas gewoon niet goed en ik heb al vele aflastingen gezien met deze weersomstandigheden.
Plaats reactie