Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
public enemy
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 12 feb 2007 11:08
Rijdt met: specialized stumpjumper 29'' comp

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door public enemy »

ge kunt toch nix schoner hebben, 80km in de benen zitten, singletrackx,militair domein, zandkot koerselkappelleke, vosseberg en dan als hoogtepunt te terril nog proberen te trotseren
GENIETERKE
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 12:51
Rijdt met: ene waar ge op moet trappen

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door GENIETERKE »

Voila se da is gesproken (o) , ik rij met plezier 2U. om van deze prachtige tocht te genieten ! Puur MTB met veel afwisseling en prachtig georganiseerd !
@ ALLE ZAGEMENSEN probeer da ook eens....
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door witte2 »

Hoi mannen,

Geloof het of niet maar de weergoden zijn ons meer en meer goe gezind, da gaat maandag droog weer zijn als we de voorspellingen mogen geloven.
Kijk maar eens op buienradar bij de neerslag voorspelling, da ziet er reuze goed uit =D> :-D :-D
http://europa.buienradar.nl/3daagse.asp ... g&jaar=-10" onclick="window.open(this.href);return false;
met deze link zou je er recht op moeten zitten.
En 't is nie alleen deze site die voor morgen en maandag droog weer geeft.

Dus allen tot maandag hoop ik!

grts
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door Connie »

junior72 schreef:
Connie schreef:Aktiefoto's zijn het @Witte2, geen wandelfoto's! :-D En @StalseMoosDabber volgens mij hebben jullie de organisatie goed voor elkaar!

Voorlopig is het strijdplan dat ik eerst foto's ga maken bij het zandkot (waar iedereen langs komt behalve de 25 km) en dan daarna doorga naar de laatste helling op de mijnterril, net als vorig jaar. Het is altijd slim om even te onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent, dat scheelt de dag erna heel veel zoekwerk!

Het plan kan nog omgegooid worden als ik nog een tip krijg over een hele mooie modder/plas op de route, want dan houd ik me natuurlijk ook aanbevolen. O:)

@FritsMotaar Ga je dit jaar ook weer filmen?

Groetjes,
Connie
Mij ga je deze keer niet op de terril zien dit jaar , Connie.
Ik vertrek rond half negen met een stuk of 5 jeugdige ( tss 13en 16j) rijders de tussenafstand van 47km .
Dan zie ik jullie wel op het zandkot! Beetje voorzichtig wel, want ik heb een plek op het oog waarbij jullie op schoot belanden als je de bocht niet snel genoeg neemt ... :wink:
Gebruikersavatar
ES64F4
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 09:25
Rijdt met: 2009 Radon QLT Team Transalp summitrider x12 27.5

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door ES64F4 »

public enemy schreef:laat die mensen toch zagen, dat is misschien het enigste wat ze kunnen. Ga eerst de tt rijden en zaag dan als ge een reden vind ...
+1
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door frits motaar »

Connie schreef:
Mij ga je deze keer niet op de terril zien dit jaar , Connie.
Ik vertrek rond half negen met een stuk of 5 jeugdige ( tss 13en 16j) rijders de tussenafstand van 47km .

Dan zie ik jullie wel op het zandkot! Beetje voorzichtig wel, want ik heb een plek op het oog waarbij jullie op schoot belanden als je de bocht niet snel genoeg neemt ... :wink:
Je hebt toch wel je "fluo-vestje" aan hé,dan zie ik waar ik kan "belanden"... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
den boskletser
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 21 nov 2007 21:08
Rijdt met: Cannondale Flash 29er carbon 3/ Kona Process 153

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door den boskletser »

Ik post weining op het forum, maar wat ik hier allemaal lees. Sommige mensen durven veel zeggen hoor, een beetje respect voor degene die dit organiseren is wel op z'n plaats. zageventen allemaal.
Ik heb de indruk dat er op het forum veel mannen zijn van: "veel woorden, maar GEEN daden"!!!
Sommigen durven nog gene drop van 20cm afrijden, maar gaan dan wel commentaar geven. Shame on you, zuurpruimen.
Stop met zagen, enjoy live. MTB=fun.
Muddy Mary
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 13 nov 2011 13:40
Rijdt met: Cube

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door Muddy Mary »

Ik ga het netjes houden maar wil toch even laten weten dat afstand en techniek bijzonder weinig met elkaar te maken hebben. Veel marathonrijders steek ik voorbij als het wat technischer begint te worden. Ik vind 40 a 50 kilometer genoeg en ben het er niet mee eens dat technische uitdagingen enkel zijn weggelegd voor lange afstandsrijders. Uit het filmpje blijkt ook wel dat velen op gebied van techniek zich hebben overschat en achteraf gezien beter de kidstoer hadden gereden.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door Connie »

frits motaar schreef:
Connie schreef:
Mij ga je deze keer niet op de terril zien dit jaar , Connie.
Ik vertrek rond half negen met een stuk of 5 jeugdige ( tss 13en 16j) rijders de tussenafstand van 47km .

Dan zie ik jullie wel op het zandkot! Beetje voorzichtig wel, want ik heb een plek op het oog waarbij jullie op schoot belanden als je de bocht niet snel genoeg neemt ... :wink:
Je hebt toch wel je "fluo-vestje" aan hé,dan zie ik waar ik kan "belanden"... :lol: :lol:
Hang het hestje wel in de boom naast me! :-D
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Bericht door frits motaar »

Connie schreef:
frits motaar schreef:
Connie schreef:
Mij ga je deze keer niet op de terril zien dit jaar , Connie.
Ik vertrek rond half negen met een stuk of 5 jeugdige ( tss 13en 16j) rijders de tussenafstand van 47km .

Dan zie ik jullie wel op het zandkot! Beetje voorzichtig wel, want ik heb een plek op het oog waarbij jullie op schoot belanden als je de bocht niet snel genoeg neemt ... :wink:
Je hebt toch wel je "fluo-vestje" aan hé,dan zie ik waar ik kan "belanden"... :lol: :lol:
Hang het hestje wel in de boom naast me! :-D
oei in de boom,dat gaat hard aankomen..... :oops:
Plaats reactie