Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door frits motaar »

wildnr1 schreef:hoe zit het nu eigenlijk met de terril etc, echt alleen op de 85? Wie weet het zeker?
de starter van deze toppic natuurlijk,kijk heeeelemaal vooraan aller eerste bericht!
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door GW »

Omdat het voor veel bikers toch een beetje te steil omhoog en omlaag is. Vooral de afdaling schrikt af. Het technisch niveau bij de gemiddelde biker ligt jammer genoeg niet zo hoog. En bij de langste afstand wordt waarschijnlijk enige ervaring en technische kunde verwacht en zelfs dan nog kun je hem links laten liggen. Vind ik goed zo.

Als ze de kortere afstanden er zouden laten over gaan zouden ze weer reakties krijgen dat het te veel was en te gevaarlijk enzo :wink:
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door GW »

wildnr1 schreef:
GW schreef:Omdat het voor veel bikers toch een beetje te steil omhoog en omlaag is. Vooral de afdaling schrikt af. Het technisch niveau bij de gemiddelde biker ligt jammer genoeg niet zo hoog. En bij de langste afstand wordt waarschijnlijk enige ervaring en technische kunde verwacht en zelfs dan nog kun je hem links laten liggen. Vind ik goed zo.

Als ze de kortere afstanden er zouden laten over gaan zouden ze weer reakties krijgen dat het te veel was en te gevaarlijk enzo :wink:
ja, die onervarenen kunnen die terril natuurlijk niet overslaan in de korte afstanden #-o
die denken dan bij dat keuze-bordje: aha, een steile terril: daar zal ik eens over rijden seh :lol:
Ja inderdaad met alle opstoppingen vandien :wink:
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door Connie »

Ze krijgen geen toestemming voor een te groot aantal bikers over die terril, zo simpel heb ik het vorig jaar begrepen
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door Biestie1 »

8€ voor 65 km ?

IF ( AFSTAND / 10 ) < PRIJS
THEN :-(
ELSE :-)
.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door frits motaar »

Connie schreef:Ze krijgen geen toestemming voor een te groot aantal bikers over die terril, zo simpel heb ik het vorig jaar begrepen
Inderdaad,dat is het. =D>
Er wordt verondersteld dat niet iedereen de 85km gaat doen,want moest dat zo zijn dan mochten we er niet meer over. :oops:
Niet tegenstaande dat er 1x per jaar het mtb-Belgisch-kampioenschap hier gereden wordt!
en dan is er meer "kapotgereden" denk ik ](*,)
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door frits motaar »

wildnr1 schreef:
Biestie1 schreef:8€ voor 65 km ?
En dan mag je niet over de plezante stukken hé, :lol:
Ongelooflijk
Wat een giller!
staken?
tja,de marathon van Diest in September koste 10euro,en dat waren 104km met 4x een bv.
hier kost het 8,- met 2x een bv.
je kan het moeilijk vergelijken soms,waarom het bij de ene meer kost dan bij de andere club. :-"

ik heb eens ergens een rit gereden,daar koste alles hetzelfde,gelijk welke afstand je reed,en daar zat ook een 80km-rit bij,dat is pas "service". (o)
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door Ghost-biker »

8€ inschrijving. Je zal het je niet beklagen. Dit is steeds een hele mooie tocht, rij de grote toer al jaren. Op de eerste bevoorrading krijg je zelfs boterhammekes met choco (smaakt heerlijk :-D ), en dan nog de terril als toetje. Zal dit jaar echter moeten passen, 7 weken geleden operatie ondergaan aan de schouder (ac-luxatie) na een val met de bike op de tt van leopolsburg (night ride), maar het begint ondertussen wel verschrikkelijk te kriebelen =P~
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door Ghost-biker »

GW schreef:
wildnr1 schreef:
GW schreef:Omdat het voor veel bikers toch een beetje te steil omhoog en omlaag is. Vooral de afdaling schrikt af. Het technisch niveau bij de gemiddelde biker ligt jammer genoeg niet zo hoog. En bij de langste afstand wordt waarschijnlijk enige ervaring en technische kunde verwacht en zelfs dan nog kun je hem links laten liggen. Vind ik goed zo.

Als ze de kortere afstanden er zouden laten over gaan zouden ze weer reakties krijgen dat het te veel was en te gevaarlijk enzo :wink:
ja, die onervarenen kunnen die terril natuurlijk niet overslaan in de korte afstanden #-o
die denken dan bij dat keuze-bordje: aha, een steile terril: daar zal ik eens over rijden seh :lol:
Ja inderdaad met alle opstoppingen vandien :wink:
Er zijn er vorig jaar veel opgereden die duidelijk niet op de lange afstand reden, dit was zowel aan de conditie als aan het technisch kunnen duidelijk te zien [-X
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Ma 11/11/2013 Koersel-Stal :: TT SMD

Bericht door Connie »

Ik dscht dat er bij het toegangshek naar de terril gecontroleerd werd op kleur inschrijfbandje? Of heb ik dat mis?
Plaats reactie