Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door filiep72 »

Ik ga da spel hier toch noteren voor volgend jaar. Ik was er niet bij maar wie weet volgend jaar wel.
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door kazzz »

Hallow kroket, was plezant :) Maar vettig! Paar keren toch moeten afstappen, omdat ik gewoon stilstond tijdens het trappen :) Ene keer achter mij iemand horen roepen en lag in de prikkeldraad/schrikdraad. Had zijn compagnons bij dus denk wel dat alles in orde was..
Mooi parcour, en hele vriendelijke dames op de bevoorrading! Het is eens wat anders, zoooo vettig. Af en toe kan dit wel eens, maar niet elke week. Ik krijg nl redelijk wat chainsuck, of dat ik niet meer op mijn kleinste blad vooraan kan, en met deze HM's is dat wel nodig soms :)
Toch blij dat ik gekomen ben!
Gebruikersavatar
Pirgy
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 12:50
Rijdt met: Cannondale Flash 29
Contacteer:

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door Pirgy »

kazzz schreef:Hallow kroket, was plezant :) Maar vettig! Paar keren toch moeten afstappen, omdat ik gewoon stilstond tijdens het trappen :) Ene keer achter mij iemand horen roepen en lag in de prikkeldraad/schrikdraad. Had zijn compagnons bij dus denk wel dat alles in orde was..
Mooi parcour, en hele vriendelijke dames op de bevoorrading! Het is eens wat anders, zoooo vettig. Af en toe kan dit wel eens, maar niet elke week. Ik krijg nl redelijk wat chainsuck, of dat ik niet meer op mijn kleinste blad vooraan kan, en met deze HM's is dat wel nodig soms :)
Toch blij dat ik gekomen ben!
Hey Kazzz,

Leuk te zien da je toch voor onze TT gekozen hebt gisteren =D> Ik hoop dat je twijfels zijn gewist om mss in de toekomst nog eens naar Huizingen af te zakken.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door madrista666 »

Heb me hier supergoed geamuseerd.
Vermoed wel dat de meeste die hier commentaar geven dat alles goed berijdbaar was vroeg vertrokken zijn. Ik ben tegen 9.30u gestart voor de 55km en moet zeggen dat er toch een paar klimmen bijlagen die niet te doen waren door de modder/spoorvorming ( klimmen die anders goed te doen zijn )!
Vond het wel 1 van de beste parcours van de afgelopen jaren, hopelijk volgend jaar is in droge omstandigheden!
Top organisatie, superbevoorradingen...
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door king_of_nothing »

Voor de 70 gegaan, tegen beter weten in, maar de extra stukken van de 70 waren wel beter berijdbaar dan de rest. In het begin een paar klimmen die over gras liepen, daar kwamen de racings ralph toch wat tekort, maar de rest zo goed als alles kunnen rijden, soms eens een voetje uitklikken om het evenwicht te bewaren in een geul ofzo. Was een mooie tocht, alleen zou ik sommige stukken liever afdalen dan beklimmen, maar dat kan ook aan het weer liggen :-)
en voor volgend jaar bestel toch maar liever sneeuw ofzo :lol:
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door kazzz »

Pirgy schreef:
kazzz schreef:Hallow kroket, was plezant :) Maar vettig! Paar keren toch moeten afstappen, omdat ik gewoon stilstond tijdens het trappen :) Ene keer achter mij iemand horen roepen en lag in de prikkeldraad/schrikdraad. Had zijn compagnons bij dus denk wel dat alles in orde was..
Mooi parcour, en hele vriendelijke dames op de bevoorrading! Het is eens wat anders, zoooo vettig. Af en toe kan dit wel eens, maar niet elke week. Ik krijg nl redelijk wat chainsuck, of dat ik niet meer op mijn kleinste blad vooraan kan, en met deze HM's is dat wel nodig soms :)
Toch blij dat ik gekomen ben!
Hey Kazzz,

Leuk te zien da je toch voor onze TT gekozen hebt gisteren =D> Ik hoop dat je twijfels zijn gewist om mss in de toekomst nog eens naar Huizingen af te zakken.
Zeker en vast.. ik vond het heel leuk, vriendelijke mensen ook die op gevaarlijke punten te wachten stonden.
't Was er wel direct op, dat bleef maar stijgen in het begin :)
Trikked
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 nov 2013 20:20
Rijdt met: Thompson X980 29'

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door Trikked »

Teslamon schreef: P.S.: Heeft er iemand onderweg een voorspatbord van SKS zien liggen? Ik ben dat kwijtgeraakt net voor de Veertig Bunderstraat, brug over de autosnelweg...
Hallo, 'k ben gisteren een toerke gaan joggen en heb ne km vóór en na de brug afgelopen, maar 'k hem spijtig genoeg voor jou niets gevonden. :(
Trikked
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 nov 2013 20:20
Rijdt met: Thompson X980 29'

Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door Trikked »

Hey Dworpse Bikers,

't Was weerom een waar moutainbike-feest.
'k Heb de 70 km afgezwoegd in een beetje meer dan 4,5 uur. 'k Was tegen tienen pas vertrokken en heb op één klein buitje na, volledig droog kunnen rondrijden.
Efkens toch nog eens een lijntje uitgooien: hebben jullie er nog ni aan gedacht, jullie organisatie in een 'drogere' periode te organiseren. Ik weet het, in ons Belgenland ben je nooit zeker, maar ik denk dat er toch periodes in het jaar zijn dat de kans op regen wat minder is en dat het sneller opdroogt. Dan zouden de prachtige lussen die jullie steeds uitstippelen nog meer tot hun recht komen. :wink: Maar genoeg geleuterd nu
.
90 à 95 % van de gereden wegjes, singletracks, bossen, bergskes ken ik al, maar het is steeds verbazingwekkend hoe jullie die elke keer weer tot een schitterend, evenwichtig geheel aan mekaar rijgen. Een propaganda-rit voor onze prachtige mountainbike-streek.
Gewoon prachtige organisatie. Vlotte inschrijving, voldoende en verzorgde bevoorradingen (bedankt dames en enkele heren voor de goede en vriendelijke bediening), prima en grote afspuitstand, en een gezellige afsluiter :drunk: in de tent, meer heeft een mountainbike-mens niet nodig.
Nogmaals nen dikke merci aan organisatoren en alle vrijwiliggers die hier hun schouders onder zetten. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Bericht door CBo »

Trikked schreef:Hey Dworpse Bikers,

't Was weerom een waar moutainbike-feest.
'k Heb de 70 km afgezwoegd in een beetje meer dan 4,5 uur. 'k Was tegen tienen pas vertrokken en heb op één klein buitje na, volledig droog kunnen rondrijden.
Efkens toch nog eens een lijntje uitgooien: hebben jullie er nog ni aan gedacht, jullie organisatie in een 'drogere' periode te organiseren. Ik weet het, in ons Belgenland ben je nooit zeker, maar ik denk dat er toch periodes in het jaar zijn dat de kans op regen wat minder is en dat het sneller opdroogt. Dan zouden de prachtige lussen die jullie steeds uitstippelen nog meer tot hun recht komen. :wink: Maar genoeg geleuterd nu
.
90 à 95 % van de gereden wegjes, singletracks, bossen, bergskes ken ik al, maar het is steeds verbazingwekkend hoe jullie die elke keer weer tot een schitterend, evenwichtig geheel aan mekaar rijgen. Een propaganda-rit voor onze prachtige mountainbike-streek.
Gewoon prachtige organisatie. Vlotte inschrijving, voldoende en verzorgde bevoorradingen (bedankt dames en enkele heren voor de goede en vriendelijke bediening), prima en grote afspuitstand, en een gezellige afsluiter :drunk: in de tent, meer heeft een mountainbike-mens niet nodig.
Nogmaals nen dikke merci aan organisatoren en alle vrijwiliggers die hier hun schouders onder zetten. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Die mannen mogen genen toer organiseren in een "droge" periode. Tenzij vollop in een gewone werkweek. Want als ze dat in't weekend doen moeten ze met een inschrijvingstop werken of de inschrijvingsprijs vertienvoudigen om te vermijden dat het overal aanschuiven is ;)
Ze zijn gewoon super goed :)
Plaats reactie