Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
migs
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 11 sep 2011 13:55
Rijdt met: herenfiets met lage opstap !!!
Contacteer:

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door migs »

kgon van siesele kommen me' de velo en de zeune en miene schone-broere komt ook me' de velo van ruddervoorde .
zo zien de grysperre's ook vertegenwoordigd
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door geertje »

de la vossa schreef:Aanwezig!! De eerste keer... Als echte dammenaar, sint-ritatrapper en alle positieve reacties wil ik hier niet ontbreken! :-)
Wees maar gerust de la vossa er komt zeker een hele delegatie af. We kijken er naar uit. Hopelijk houden de weergoden deze week een beetje hun verstand.
Afspraak rond 8h00 aan De Beuterblomme.

Tot zondag

geertje :wink:
Gebruikersavatar
Moto2
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 00:35
Rijdt met: VIPER TR 29" 2

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Moto2 »

Zo te horen zal het redelijk goed weer zijn. 10 graden en droog. Mooi zo. :lol:
Allen hierheen.. (o)
Gebruikersavatar
boana
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 24 nov 2010 12:57
Rijdt met: Trek Fuel EX8 27.5+

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door boana »

Beste bikers, gezien de regenval van de laatste weken zijn onze parkingweides niet berijdbaar. Er zal mogelijkheid zijn tot lintparkeren in de buurt van start/finish.
Vermijd fout parkeren [-X want de arm der wet zal dit zeker en vast bestraffen, toch zeker de hardleerse overtreders die flagrant in de weg staan. Een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard... :-D
Indien je later komt wijk je best uit langs Damse Vaart, waar er voldoende mogelijkheden zijn en je slechts op 1km van de start bent. =D>

Wij voorzien sportzakkenbewaring, dus deze kan je alvast meebrengen naar de zaal.

De weers voorspellingen voor zondag zien er alvast goed uit, wij zijn er klaar voor ...
Gebruikersavatar
mx#41
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 29 nov 2009 19:42
Rijdt met: Thompson Razor evo +

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door mx#41 »

De arm der wet doet zeker hun werk daar! Bonnetje hing op de voorruit, dankzij de organisatie alsnog geannuleerd =D>
Gebruikersavatar
Chriske
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: za 31 mar 2007 19:23
Rijdt met: Cube AMS 100 hpc, Trek 6000, Canyon Spectral

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Chriske »

Ik zie bordjes hangen in de Malehoeklaan te St-Kruis, ik zou vanaf daar starten, enige info hoe de rest van de rit vanaf hier verloopt (of een plannetje?) Mijn bevoorrading zal de pannekoek worden denken aan de start? ;)

Thx!
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Sully »

Chriske schreef:Ik zie bordjes hangen in de Malehoeklaan te St-Kruis, ik zou vanaf daar starten, enige info hoe de rest van de rit vanaf hier verloopt (of een plannetje?) Mijn bevoorrading zal de pannekoek worden denken aan de start? ;)

Thx!
Je zit dan ongeveer op 16km, de bevoorrading moet nog komen (zit op 25km : sporthal Sijsele). Meteen na de bevoorrading heb je de splitsing 34/52/66.

Als je start in Malehoek mis je wel het beste van het parcours, namelijk de technische passage aan de manége Blauwe Zaal. Ik stel voor dat je van Malehoek naar de manége rijdt, daar het technisch parcours meepikt (je bent dan al opgewarmd ;-) ) en vervolgens de rest van de toer afwerkt en aan de start eens binnenwipt om je steun te betuigen dmv inschrijving en een paar consumaties ;-)

Tot zondag en geniet er van !

De Duivelshonden.
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Sully »

Hoogtemeters bouwen we zelf
Afbeelding

Slingerende trails tot de kleur uit je ogen verdwijnt ;-)
Afbeelding

De Du(i)velshond choice of weapon
Afbeelding

Dudelijke bepijling
Afbeelding

Oneindig veel plezier
Afbeelding

Dit jaar met bewaakte fietsstalling
Afbeelding

En sportzakkenbewaring
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chriske
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: za 31 mar 2007 19:23
Rijdt met: Cube AMS 100 hpc, Trek 6000, Canyon Spectral

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Chriske »

MrTurnersultan schreef:
Chriske schreef:Ik zie bordjes hangen in de Malehoeklaan te St-Kruis, ik zou vanaf daar starten, enige info hoe de rest van de rit vanaf hier verloopt (of een plannetje?) Mijn bevoorrading zal de pannekoek worden denken aan de start? ;)

Thx!
Je zit dan ongeveer op 16km, de bevoorrading moet nog komen (zit op 25km : sporthal Sijsele). Meteen na de bevoorrading heb je de splitsing 34/52/66.

Als je start in Malehoek mis je wel het beste van het parcours, namelijk de technische passage aan de manége Blauwe Zaal. Ik stel voor dat je van Malehoek naar de manége rijdt, daar het technisch parcours meepikt (je bent dan al opgewarmd ;-) ) en vervolgens de rest van de toer afwerkt en aan de start eens binnenwipt om je steun te betuigen dmv inschrijving en een paar consumaties ;-)

Tot zondag en geniet er van !

De Duivelshonden.
ik bol de volledig rit dus de blauwe zaal zal dan op het eind van de rit plaatsvinden, de steun zal er zeker zijn, no worries!

Bedankt!
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: Zo 17/11/2013 Oostkerke :: 3e Damse Duivelsbond

Bericht door Sully »

Nog eens met de stofzuiger het parcours vrijgemaakt

Afbeelding

Tot zondag 17/11

Wij zijn er klaar voor !

De Duivelshonden
Plaats reactie