Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rst
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 10:47
Rijdt met: Ghost Kato LE

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door rst »

Hartelijk dank aan de meer dan 700 die hards - toch wel - die de moeite genomen hebben om af te zakken naar onze TT. De weersomstandigheden waren bijwijlen zeer guur; herfstiger dan dit zal zal je moeilijk nog een tocht vinden dit jaar. Dat hebben jullie ook weer gehad.
En voor de rest: tja: een toertocht is altijd wel een compromis voor een tamelijk uiteenlopend mountainbikepubliek. Meer technische omlopen vinden kan misschien wel, maar je moet ook nog toestemming krijgen om er een pak volk door te jagen.
Tx en tot een volgende, zonniger editie :wink:
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door pédalleur de charme »

Vertrokken rond half 10 en een uur droog en zelfs in de zon kunnen rijden, dan goeie bui gekregen, maar daar dienen die regenjasjes voor. Gekozen voor de 55km, en eigenlijk spijt dat ik niet voor de 65 gekozen had. De modder veel heel goed mee, in de bossen lag het zeer goed, tussen de velden soms wat natter, maar niet echt plakkende modder waar je niet in vooruit geraakt. De wind was met zen momenten wel een ander paar mouwen. Genoten van de mooie herfstlandschappen en van het fietsen, al mocht het soms wat technischer. Maar voor de rest zeker een prima tocht.
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door pierrot le fou »

65 km gereden , Veel modder door regenweer , maar daar kan de organisatie niet veel aan doen , goede BV's , beleefde ontvangsten ,
Het parkoers was met de modder zwaar genoeg ...
We rijden deze ieder jaar , soms in de zon , soms in de regen ...
Tot volgend jaar :-"
Tom-s
Mountainbiker
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 19:10
Rijdt met: is blij met mij erop
Contacteer:

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door Tom-s »

Heb me prima vermaakt op de 60km.
Enige opmerking. Als je een 'bewaakte' fietsenstalling ter beschikking wilt stellen, gebruik deze dan ook op die manier.
Nu kreeg iedereen gewoon twee bonnetjes ipv 1 aan de fiets en 1 in de hand. Zodoende kon je evenwelke fiets uitzoeken om weer terug mee buiten te lopen.
Ik heb uiteindelijk gewoon mijn fiets op slot aan een hek gehangen (was blij dat ik toch mijn slotje had meegenomen).
Ludo Galibiero
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 17:20
Rijdt met: Cube LTD CC
Contacteer:

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door Ludo Galibiero »

Mooie toertocht, vorig jaar was het weer idd wel wat beter maar dat maakt het afwisselend niet? Complimenten voor de organisatie: zowel afpijling als parcours waren zeer mooi. =D> Bevoorrading was ms idd wat ongelukkig voor de 65 km met na 15 km bv1 en pas op 50 km bv2.

Vertrokken voor de 55km maar toch de extra 10 km lus er nog bijgedaan. Hopelijk zit de technische klim net voor bv2 er volgend jaar weer bij !

Tot volgend jaar ...
rst
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 10:47
Rijdt met: Ghost Kato LE

Re: Zo 27/10/2013 Bierbeek :: Meerdaal 2000 MTB Tocht

Bericht door rst »

Ludo Galibiero schreef:... Hopelijk zit de technische klim net voor bv2 er volgend jaar weer bij !

Tot volgend jaar ...
Die technische klim zat er in ... op het parcours van de 45! Je had die kunnen meenemen, maar dan moet je de omgeving wat kennen :-?
Om over na te denken.
Plaats reactie