Vr 01/11/2013 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
davy1976
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 28 okt 2008 17:36
Rijdt met: Scott spark RC, Genius 720, cr1 pro

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door davy1976 »

Ik heb de valpartij van grippeke gezien en heb zelf ook nog 2x gewaarschuuwd dat ze niet moesten inhalen.Dan toch nog snel willen inhalen met de valpartij van iemand anders als gevolg. TT was wel in orde maar veel te druk en veel te veel ongeduldige mensen......
Ben!
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 okt 2013 16:20

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Ben! »

Vos in de bossen schreef:Ook terug thuis na de lange afstand. Het was super super mannen en vrouwen van WTC As =D> Voor me is dit een toerke in de buurt, maar georganiseerd is altijd beter, zeker als je bijna constant alleen bikt. In de Lanklaarderbossen een madam geholpen, haar ketting zat vast tussen de kleine TW en de kader....ze zei tegen me, wanneer dit gedaan was, dat ik een engel ben O:) Heb ik ook,aan mijn vrouw gezegd... Oh ja, de soep was lekker, dat wel, maar in mijn zjat heb ik maar 1 boelet gevonden, die zat te zwemmen tussen de tomaten. :lol: Bevoorrading dik in orde. Er was iemand van de club dat iemand aan t zoeken was, er stond een ambulance aan de Salamander op hem het wachten. Den apres zal voor een andere keer zijn, had geen centen bij. #-o Tot volgend jaar.
Maar 1 boelet? Ik had er 5 (ze begonnen juist aan een nieuwe pot) en er u wel een paar gegeven :-D

Het was een pittig tochtje maar dat mag ook, het is uiteindelijk mountainbike. tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Vos in de bossen »

Ook hetzelfde....later vertrokken, en weinig problemen met dat soort........hooligans en macho's die denken dat Recreatieve TT's rijden synoniem van Chrono rijden, risico's nemen voor zichzelf: ok...maar iemand anders den decor in laten gaan, en dan vluchtmisdrijf plegen [-X Enfin, wat gaat je daar aan doen....een weerspiegeling van onze "cultuur" misschien :-k
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Vos in de bossen »

Ben! schreef:
Vos in de bossen schreef:Ook terug thuis na de lange afstand. Het was super super mannen en vrouwen van WTC As =D> Voor me is dit een toerke in de buurt, maar georganiseerd is altijd beter, zeker als je bijna constant alleen bikt. In de Lanklaarderbossen een madam geholpen, haar ketting zat vast tussen de kleine TW en de kader....ze zei tegen me, wanneer dit gedaan was, dat ik een engel ben O:) Heb ik ook,aan mijn vrouw gezegd... Oh ja, de soep was lekker, dat wel, maar in mijn zjat heb ik maar 1 boelet gevonden, die zat te zwemmen tussen de tomaten. :lol: Bevoorrading dik in orde. Er was iemand van de club dat iemand aan t zoeken was, er stond een ambulance aan de Salamander op hem het wachten. Den apres zal voor een andere keer zijn, had geen centen bij. #-o Tot volgend jaar.
Maar 1 boelet? Ik had er 5 (ze begonnen juist aan een nieuwe pot) en er u wel een paar gegeven :-D

Het was een pittig tochtje maar dat mag ook, het is uiteindelijk mountainbike. tot volgend jaar
](*,) Mijn boeletten zaten dus in uw zjat te zwemmen......en ik maar aan het verhongeren.
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door JB »

Hoi,
42.5 km, 453 Hm op den teller.
Hier mijne film.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/338307/" onclick="window.open(this.href);return false;
J.niceson
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 14 okt 2013 20:40

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door J.niceson »

sjiek filmke en heb mijn eigen ook gezien op 9.00min (o)
Gebruikersavatar
ValleyCruiser
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 21 sep 2010 15:04
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door ValleyCruiser »

brix schreef:mooie tocht zoals altijd dik in orde :-D de bevoorrading was inderdaad wat vroeg #-o
wat me opviel , was dat het tempo dat er gereden werd .
nogal aan de hoge kant lag :-k
ik ben zelf ook niet de beste rijder , maar als het wat technischer werd of er een bergje was.
men er niet op geraakte [-(
men zou ook eens iemand mogen verwittigen als men voorbij steekt !! want sommigen vliegen zonder verstand over het terrein blijkbaar [-X
+1
Bedankt WTC AS, een toffe rit gehad =D> :wink:
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door saiko »

deze morgen ook naar daar gereden met de fiets. Korte broek op 1 november :drunk:
De sandman eens goed uitgelaten en me goed geamuseerd. Aan de Litzberg nog eens een helling genomen waar ik al een heel tijdje niet meer op was gereden.
De helling in de losse zand waar iedereen de 'nieuwe' weg nam rechts van het eigenlijke pad. Ging vlotter als ik dacht.
Aantal keren ingehaald geworden op vlakke stukken om dan vol in de ankers te gaan in de bergaf of zelfs mensen die preventief afstapten onder het moto, hier kom ik toch niet boven...
Geen enkel probleem mee, maar loop dan aub naast het pad zodat mensen die wel willen proberen toch een kans hebben.


" onclick="window.open(this.href);return false;
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door dago »

schoon tochtje. de bepijling had ietske beter gekund. rond half 9 vertrokken en opvallend rustig terwijl er toch wel veel autos langs de kant en op de parking stonden.
hopelijk tot volgend jaar =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Ben8000
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: vr 08 mar 2013 16:17
Rijdt met: Commencal Meta HT AM, GT Sensor X Pro

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Ben8000 »

Deze morgen na een autoritje van 55 min hier een zeer leuke TT gereden in goed gezelschap, leuk en pittig parcours =D>
Plaats reactie