Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door JB »

Hoi,
Vandaag in het (zonnige) zompige lummen gereden.
Ik had eerst 2.5 km watergewenning in het zwembad van Genk gedaan, waardoor ik pas tegen 10.00h aan 't vertrek was.
Eigenlijk geen echte regen meer tegen gekomen, allen maar modder.
Wat uiteindelijk tot het hopeloze toe chainsuck veroorzaakte, waardoor ik na de bevoorrading rustig aan richting home
ben gegaan.
Hier mijne film.
Grt. Jo
http://www.pinkbike.com/video/335643/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door skin »

cureghempiet schreef:
J!nX schreef:
dago schreef:het was goed te doen geen diepe modder enkel plassen
=D> =D> =D>
heb maar een stuk of 5-6 plassen geteld....van een paar km lang :-)
Het was gewoon 45 km baggeren,ik klaag daar ni over maar stop aub met die zever van er waren maar enkele plassen en geen diepe modder... man man man :evil: :evil:
neen het was 67km baggeren #-o
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door lupo60 »

Ben voor voor de 62km gegaan, die volgens een zeldzame Compaan echter bijna 70km bleken te zijn.(rij zelf nooit met GPS).

Weet niet waar die mannen just gezeten hebben die bijna geen modder gezien hebben, maar ik heb der werkelijk de volle laag van gekregen. Eerste uur ook nog regen, dan droger maar, één grote brij.
Kan de organisatie natuurlijk niks aan doen, en ik had behalve met mezelf dan ook een beeke met hun te doen :-D

Uiteindelijk 4hr20 nodig gehad om me door de brij heen te wroeten (op hartslag), dus dat had wel ietske sneller gekund, maar had geen goesting om op de spekgladde ondergrond mijn carosserie onnodig te blutsen.
Letterlijk uren geen levende MTB-er tegengekomen, behalve dan een paar doorweekte zielen aan de sympathieke bevoorradingen. Doodzonde natuurlijk.

Overigens een leuk parcours, met uitzonderlijk veel singletracks, dat door het zuigeffect van de modder, naar het eind toe, behoorlijk in de beentjes kroop. Heb een leuk dagje gehad, en de afwezigen hadden alwéér ongelijk (o)
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door Janske »

Het was inderdaad niet een plaske modder maar enorm modder, alhoewel het inderdaad vooral veel water was.

Voor ons de eerste keer in jaren tegenslag met het weer en dus ook ipv de jaarlijkse 1000 deelnemers maar enkele 100 deelnemers.

Des te meer chapeau echter voor die paar honderd mannen en vrouwen!!! die vandaag toch op hunne fiets gesprongen zijn en er voor gezorgd hebben dat wij niet een heel weekend voor niks gewerkt hebben. Evenzeer bedankt aan de mensen die wel naar Lummen wilden komen maar door de slechtste weersomstandigheden die we ons konden voorstellen gepast hebben maar toch met ons inzitten als ik zo de reacties zie.

Hopelijk volgend jaar beter weer en dan zullen we opnieuw voor jullie klaar staan !!!
Bassie_1985
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: za 16 jul 2005 21:29
Rijdt met: Trek Elite 8.5 (Geüpgraded naar Deore XT brakes, shifters en cassette)

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door Bassie_1985 »

Janske schreef:Het was inderdaad niet een plaske modder maar enorm modder, alhoewel het inderdaad vooral veel water was.

Voor ons de eerste keer in jaren tegenslag met het weer en dus ook ipv de jaarlijkse 1000 deelnemers maar enkele 100 deelnemers.

Des te meer chapeau echter voor die paar honderd mannen en vrouwen!!! die vandaag toch op hunne fiets gesprongen zijn en er voor gezorgd hebben dat wij niet een heel weekend voor niks gewerkt hebben. Evenzeer bedankt aan de mensen die wel naar Lummen wilden komen maar door de slechtste weersomstandigheden die we ons konden voorstellen gepast hebben maar toch met ons inzitten als ik zo de reacties zie.

Hopelijk volgend jaar beter weer en dan zullen we opnieuw voor jullie klaar staan !!!
Ik wou echt komen, maar had echt geen zin om in modder te rijden. Sneeuw kan ik nog mee leven, maar regen/modder is echt niets voor mij ](*,)
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door Janske »

Bassie_1985 schreef:
Janske schreef:Het was inderdaad niet een plaske modder maar enorm modder, alhoewel het inderdaad vooral veel water was.

Voor ons de eerste keer in jaren tegenslag met het weer en dus ook ipv de jaarlijkse 1000 deelnemers maar enkele 100 deelnemers.

Des te meer chapeau echter voor die paar honderd mannen en vrouwen!!! die vandaag toch op hunne fiets gesprongen zijn en er voor gezorgd hebben dat wij niet een heel weekend voor niks gewerkt hebben. Evenzeer bedankt aan de mensen die wel naar Lummen wilden komen maar door de slechtste weersomstandigheden die we ons konden voorstellen gepast hebben maar toch met ons inzitten als ik zo de reacties zie.

Hopelijk volgend jaar beter weer en dan zullen we opnieuw voor jullie klaar staan !!!
Ik wou echt komen, maar had echt geen zin om in modder te rijden. Sneeuw kan ik nog mee leven, maar regen/modder is echt niets voor mij ](*,)
Oei, niet meer op de fiets van nu tot in april dan ;-) Volgend jaar zullen we wat meer eieren naar de klarissen brengen voor het goede weer ...
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door cureghempiet »

dago schreef::-$
ja man alsiedereen hier zegt dat het baggeren was en gij beweert van niet...dan zijt gij het kalf zenne

verder ga ik hier geen tijd meer insteken,als ge echt is wil discussieren dan doet ge da maar in real life,altijd welkom ](*,)
Bos.sie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 17 jan 2009 19:09
Rijdt met: Olympia csl-x-two

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door Bos.sie »

Had geen topdagje en deed er meer dan 4u30 over. Ik had 65 km op de teller. Het was inderdaad vettig en modder maar toch nergens moeten afstappen vanwege de modder hoor. Enkele keer vanwege een stuurfoutje en op het einde wel in serieuze modder gevallen langs de autostrade. Toch blij dat we geweest zijn, het was een mooie rit. Mooi gedaan mannen. =D>
H-D
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 30 mei 2012 13:05
Rijdt met: H-D

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door H-D »

Merci voor de warme douche achteraf (o) ..... en een koude onderweg :-"
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Bericht door dago »

ja ok genen humor dan. hou het serieus hier. nie lachen. :(
Plaats reactie