Zo 20/10/2013 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
wim vanderzanden
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 09 okt 2012 12:21
Rijdt met: Rocky mountain Vertex 950 RSL

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door wim vanderzanden »

Knappe tocht alles wat er moest zijn was er in overvloed. Die cake met chocolade was echt wel goed ze man :lol:
Gebruikersavatar
KimM
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 21 mei 2009 14:09
Rijdt met: Specialized S-works

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door KimM »

wim vanderzanden schreef:Knappe tocht alles wat er moest zijn was er in overvloed. Die cake met chocolade was echt wel goed ze man :lol:
Cakes komen trouwens van de Colruyt.
Helaas niet gesponsord, maar we vinden ze zelf super lekker.
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door DudeWithBike »

Goed geamuzeerd op de 48 (die er een kleine 45 waren? heb wel voor "droog" gekozen), behoorlijk wat singletracks! En die grafitti was de moeite, vooral in't begin want aangezien we om 8 uur al op't vloke zaten was het nog niet zo licht in't bos!

Over eten gesproken: het lekkerste vond ik de boterhammekes met spek, heel leuk initiatief dat me geweldig goed uitkwam want ik had nog andere verplichtingen in de namiddag! =D>

Ow, en dieje gast met zijn koffiekoeken op zijne gazon, dat was niemand van de organisatie veronderstel ik? Ben benieuwd hoeveel bikers daar ne koek naar binnen gestoken hebben vooraleer ze doorhadden dat ze moesten betalen! ](*,)

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door frits motaar »

DudeWithBike schreef: Ow, en dieje gast met zijn koffiekoeken op zijne gazon, dat was niemand van de organisatie veronderstel ik? Ben benieuwd hoeveel bikers daar ne koek naar binnen gestoken hebben vooraleer ze doorhadden dat ze moesten betalen! ](*,)
ja,en met z'n "gekoelde dranken" ik had het ook in de mot,
die dacht daar een mooi handeltje mee te doen [-X
Gebruikersavatar
svennus
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 20:19
Rijdt met: Scott Spark RC WorldCup RIO Edition 2017

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door svennus »

Hier de 58 gedaan wat er 54 waren volges mijn Garmin...

Zeer mooie TT, zeker tot volgend jaar.
bbo
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 16:37
Rijdt met: Grand Canyon 7.0 2008

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door bbo »

bbo schreef:is parcours te doen met crossfiets?
Prachtige tocht!
mijn zoon heeft dat schitterend gedaan met zijn crossfiets. Was er het ideaal parcours voor
Was al blij dat ik hem kon volgen met de MTB
tot volgend jaar
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door kazzz »

Hoe is het eigenlijk met de man die ergens in een bos tegen een boom geknalt was? Stonden al 2 bikers bij, maar toch even gestopt om te zien of het wel ok was.. Want hij lag de eerste seconden daar stil op de grond 8-[ om een minuutje erna compleet groggie op te staan.. :/
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door phille »

2 maal iemand vlak voor mijn wielen mogen zien neergaan, spectakel genoeg maar tis toch telkens weer "ai .... en alles nog ok daar ? ...."

break was 5km te vroeg

aan die break pummels in de mensen hun hof zien zeiken terwijl de boels wc verder staan (komaan zeg, of hou dan effe op tot je ergens in den bos zit ?)

wat was de bedoeling van die bordjes droog en modder ? Of moest dat zijn droog droger droogst ? Kortom daar lag geen modder. Het gezeik van sommige mensen over de modder moet je soms weten te plaatsen, maar hier lag ABSOLUUT geen modder en trust me ik ben geen moddervarken zenne !
En de bordjes alles geven had ik niet door

Wat stond er op dat bord met de wortelklim, in Scherpenheuvel dicht waar de mannen van Rillaar hun break altijd doen ... (sorry wij zijn daar te snel doorgegaan STOEF STOEF ;-)

In Testelt was het echt wel gevaarlijk, mss kalk ofzo gebruiken ?

een afspuitstand zoals hij hoort te zijn !

Kortom een TT'ke zoals het hoort !

Merci
Gebruikersavatar
Svennemans
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 29 apr 2007 11:16
Rijdt met: Scott Scale 920

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door Svennemans »

Ik was dus 1 van de ongelukkigen die redelijk zwaar ten val gekomen is in de afdaling van de Weefberg (laatste afdaling op 500m van de bevoorrading). Een afdaling die ik misschien al wel 50x probleemloos gedaan heb maar nu bleef om de 1 of andere reden (die ik nog altijd niet goed weet) men voorwiel ergens steken bij 1 van de wortels en een halve seconde later vloog ik over men stuur en lag ik tussen de wortels en bomen.

Alleszins bedankt aan diegenen die gestopt zijn om te vragen of alles OK was!! Ik weet zelf ook wel dat stoppen in het midden van zo'n afdaling niet meteen evident is, vandaar =D>

Eerst efkes moeten bekomen, maar ik vond het beter om de beentjes toch in beweging te houden want alles begon direct stijf en stram aan te voelen. Heb de 48km uiteindelijk uitgereden maar de rit met de fiets terug naar huis (Aarschot) was echt op de tanden bijten want de pijn werd met de minuut feller ](*,)

Los daarvan was dit een zeer leuk tochtje met een hoog gehalte aan single tracks, leuke klimmetjes en dito afdalingen en een zeer goede bevoorrading! =D>
Gebruikersavatar
svennus
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 20:19
Rijdt met: Scott Spark RC WorldCup RIO Edition 2017

Re: Zo 20/10/2013 Averbode

Bericht door svennus »

Kort filmke van gisteren... :wink:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie