Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtbiker.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 16:16
Rijdt met: bulls

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door mtbiker. »

Supertocht die er droger bij lag dan verwacht. Op het einde nog de prachtige single tracks door het kampveld maakten de tocht compleet.

Zit zeker in mijn top 5 van zeer goede tochten. Tevreden teruggekeerd !!
Gebruikersavatar
Moto2
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 00:35
Rijdt met: VIPER TR 29" 2

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door Moto2 »

leolens schreef:
Moto2 schreef:
MrTurnersultan schreef:De Duivelshonden waren met een hele meute afgezakt. We hebben kunnen genieten van een zeer vlot parcours, perfecte bevoorradingen, een heerlijke najaarszon, stevige afspuit, streng bewaakte fietsstalling en super lekkere Duvels ;-)
Bedankt aan de organisatie. =D> =D> =D>

17/11 nodigen wij uit : TT Damse Duivelshond 3.0 http://www.facebook.com/events/480562778708402/?fref=ts
Sultan,
Enkel een kleine bedenking voor de bewaakte fietsenstalling. #-o
Streng idd, maar iedereen kon met een andere fiets buiten wandelen als hij wilde. [-X
Binnen rijden met een oud wrak van MTB, nummer gekregen en zelfde nummer aan mijn fiets gehangen. Daarna een mooie fiets uitzoeken, mijn fietsnummer van mijn wrak nemen en op de mooie fiets hangen en dan met die mooie fiets en mijn nummer buiten wandelen langs de streng bewaakte fietsenstalling. (o)
Geen mens die het zou weten. Ik heb de bewakers dit ook verteld en ze hadden daar nog niet bij stilgestaan dat dit gemakkelijk kon.
Je kreeg toch 2 nummertjes? Eentje die je moest bijhouden en eentje die je moest afgeven? Als je bv. nummer 1 hebt en je verhangt dit met bijvoorbeeld nummer 5, dan moet je tweede kaartje toch tonen met het nummer 5? Terwijl je toch 2 kaartjes nummer 1 hebt?

Of heb ik het zo mis? :P #-o
Heb je mis.
Als ik nummer 1 heb in mijn hand gekregen en kaartje 2 aan mijn oude wrakfiets ook nr1, dan hang ik mijn fietskaartje met nr1 op aan een andere mooie fiets en stap ik buiten met een mooie fiets met daarop mijn nr1 en het 2de kaartje met nr1 kan ik ook nog altijd tonen. Als die mooie fiets het nummer 5 had, dan hang ik dat nummer 5op mijn oude wrakfiets en kan diene collega MTB"er buiten rijden met mijn oude wrak-fiets met zijn nummer 5 op.
Simpel toch.
Jij en ik rijden binnen. 2 nummers elk.
Ik 2x nr.1 en jij 2x nr2. We hangen elk 1 kaartje aan onze fiets. Ik nr1 en jij nr2. We houden beiden nog een kaartje bij ons ik nr1 jij nr2. Als ik jou fiets wil, dan hang ik mijn fietskaartje nr1 op jou fiets en stap er gewoon mee naar buiten.
Geen mens die controleert of het wel mijn fiets is of jou fiets. Ze controleren enkel of mijn kaartje nr1 in mijn hand hetzelfde is als het kaartje nr1 die nu op jou fiets hangt waarmee ik buiten stap.
Laatst gewijzigd door Moto2 op za 19 okt 2013 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door kenny »

Moto2 schreef: Heb je mis.
Als ik nummer 1 heb in mijn hand gekregen en kaartje 2 aan mijn oude wrakfiets ook nr1, dan hang ik mijn fietskaartje met nr1 op aan een andere mooie fiets en stap ik buiten met een mooie fiets met daarop mijn nr1 en het 2de kaartje met nr1 kan ik ook nog altijd tonen. Als die mooie fiets het nummer 5 had, dan hang ik dat nummer 5op mijn oude wrakfiets en kan diene collega MTB"er buiten rijden met mijn oude wrak-fiets met zijn nummer 5 op. Simpel.
Gelijk heb je, een bewaakte fietsstalling moet afgesloten zijn voor iedereen behalve de mensen van de organisatie.
Gebruikersavatar
Moto2
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 00:35
Rijdt met: VIPER TR 29" 2

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door Moto2 »

kenny schreef:
Moto2 schreef: Heb je mis.
Als ik nummer 1 heb in mijn hand gekregen en kaartje 2 aan mijn oude wrakfiets ook nr1, dan hang ik mijn fietskaartje met nr1 op aan een andere mooie fiets en stap ik buiten met een mooie fiets met daarop mijn nr1 en het 2de kaartje met nr1 kan ik ook nog altijd tonen. Als die mooie fiets het nummer 5 had, dan hang ik dat nummer 5op mijn oude wrakfiets en kan diene collega MTB"er buiten rijden met mijn oude wrak-fiets met zijn nummer 5 op. Simpel.
Gelijk heb je, een bewaakte fietsstalling moet afgesloten zijn voor iedereen behalve de mensen van de organisatie.
Mij gedacht. Enkel de organisatie kan er binnen zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door geertje »

Deze voormiddag samen met Chris "krulle"genoten van een goed georganiseerde MTB, veel (genoeg) offroad, duidelijke gepijling. Meer moet dat niet zijn.

Inderdaad de bewaakte fietsstalling was niet echt bewaakt, ik had ook hetzelfde gedacht, wij hebben onze fiets aan de ketting gehangen.

Volgend jaar net als de jaren voordien terug aanwezig.

Grtn

geertje :wink:
Gebruikersavatar
leolens
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 17:17
Rijdt met: Thompson

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door leolens »

Moto2 schreef:
leolens schreef:
Moto2 schreef:De Duivelshonden waren met een hele meute afgezakt. We hebben kunnen genieten van een zeer vlot parcours, perfecte bevoorradingen, een heerlijke najaarszon, stevige afspuit, streng bewaakte fietsstalling en super lekkere Duvels ;-)
Bedankt aan de organisatie. =D> =D> =D>


Je kreeg toch 2 nummertjes? Eentje die je moest bijhouden en eentje die je moest afgeven? Als je bv. nummer 1 hebt en je verhangt dit met bijvoorbeeld nummer 5, dan moet je tweede kaartje toch tonen met het nummer 5? Terwijl je toch 2 kaartjes nummer 1 hebt?

Of heb ik het zo mis? :P #-o
Heb je mis.
Als ik nummer 1 heb in mijn hand gekregen en kaartje 2 aan mijn oude wrakfiets ook nr1, dan hang ik mijn fietskaartje met nr1 op aan een andere mooie fiets en stap ik buiten met een mooie fiets met daarop mijn nr1 en het 2de kaartje met nr1 kan ik ook nog altijd tonen. Als die mooie fiets het nummer 5 had, dan hang ik dat nummer 5op mijn oude wrakfiets en kan diene collega MTB"er buiten rijden met mijn oude wrak-fiets met zijn nummer 5 op.
Simpel toch.
Jij en ik rijden binnen. 2 nummers elk.
Ik 2x nr.1 en jij 2x nr2. We hangen elk 1 kaartje aan onze fiets. Ik nr1 en jij nr2. We houden beiden nog een kaartje bij ons ik nr1 jij nr2. Als ik jou fiets wil, dan hang ik mijn fietskaartje nr1 op jou fiets en stap er gewoon mee naar buiten.
Geen mens die controleert of het wel mijn fiets is of jou fiets. Ze controleren enkel of mijn kaartje nr1 in mijn hand hetzelfde is als het kaartje nr1 die nu op jou fiets hangt waarmee ik buiten stap.
Moto 2
Ahja inderdaad, zo had ik het niet bekeken eigenlijk... Ja zo is het idd geen sluitend systeem, en zkr met die rekkers makkelijk te verhangen zoals je zegt. Miss met spanbandje dan wel beter of idd enkel de organisatie die er binnen mag.
Het zou wel heel zielig zijn om zo met een andere fiets buiten te wandelen, maar het is zoals je zegt wel mogelijk.
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door Sloebertje »

Gewoonweg =D> =D> =D> voor de organisatie.
Na zoveel regen toch nog een mooi en redelijk droog parcours uitstippelen. =D> KNAP =D>
De afspuit amper nodig gehad.
stephano
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 11 dec 2010 21:19
Rijdt met: Trek 6700-Orbea Alma S50

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door stephano »

Vanmorgen hier gestart voor de 56. Heel wat Mooie lange dreven en goed berijdbaar parcour ondanks de overvloedige regenval van de voorbije dagen.
Toch content hier voor de grote toer gekozen te hebben want vond het stuk juist na de laatste
splitsing het mooiste. Denk dat hier dat stuk van 4,5 km was.
Verder goede bevoorrading en afspuitstandt hebben hun werk van gemaakt,
proficiat mannen!!!! O:)
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door liebherr 914 »

Bedankt voor deze mooie rit =D> =D> =D>
en tot de volgende.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Bericht door Fritsie »

Een mooie rit. De combinatie van het Beverhoutsveld en Bulskampveld is prima en zeker in deze volgorde, waarbij de mooiste tracks op het einde komen. Ondanks de regen van de voorbije week een heel snel parcours. Nergens problemen gehad met de modder. Genoten van het parcours waar nu eens goed kon doorgereden worden... het hoeft niet elke week een technisch parcours te zijn. Een vlekkeloze organisatie. In de "bewaakte" fietsstalling toch ook het fietsslot gebruikt. Bedankt en tot een volgende. =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie