Zo 29/09/2013 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stinus
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 28 sep 2007 19:50
Rijdt met: Giant

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door stinus »

Leuke tocht, goed kunnen doorgeven, helaas in het 2e deel vlak na een bocht een stuk ijzer dat uitstak niet gezien en er vol over met de buitenband en einde rit :(.
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door kazzz »

Supertocht! Heb mij goed geamuseerd.. We zijn met 3 gegaan voor de 42 maar waren op de teller bij 2 van ons maar 39.3.
De pijltjes waren niet echt geweldig zichtbaar vond ik, maar er waren er wel genoeg, dus dan viel het mee. Soms wel op ongelukkige plaatsen waardoor je dacht dat het links of rechts was maar dat was pas voor de volgende inslag.
Wel een goe snel stukje, waar de laatste 5km echt aan een hels tempo door de singletracks werd geknalt. LEUK!!
Gebruikersavatar
fnz
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 09 sep 2013 00:15
Rijdt met: Trek X-Calibur/Specialized Levo 6Fattie HT

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door fnz »

Leuke tocht, veel singletracks, ideaal weertje. Alleen het stuk over Tenhaagdorenheide was te makkelijk gekozen. Voor de rest een pluim voor de organisatie. Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door Kraura »

Leuke tocht, maar was er echt geen ander stuk dan die 8 saaie kilometers rond dat golfterrein?
Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door gem 10km/h »

Ik heb me ook goed geamuseerd, al vond ik dat we in de eerste helft heel wat stukken links lieten liggen die interessanter waren dan de snelle brede wegen waarover we reden. Toestemming krijgen kan het probleem geweest zijn, maar er waren soms zelfs alternatieven die gewoon op het bloso-parcours lagen.
Het kan ook een keuze geweest zijn voor snelle wegen (de stukken waarover ik het heb zijn ook best zanderig), en dat vond ik vandaag niet erg: het was mijn eerste rit van het seizoen, en zo kon ik de 40 km uitrijden.
Op andere plaatsen vond ik dat er heel goede keuzes gemaakt werden voor het traject.
Gebruikersavatar
Joykiller
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 28 nov 2007 12:21
Rijdt met: Specialized Epic Expert Carbon 2010

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door Joykiller »

De wijzigingen ten opzichte van vorig jaar waren wat mij betreft zeer geslaagd. Voor volgend jaar nu nog een keer de eerste 8km aanpakken. Dat moet toch echt nog beter kunnen ;-)
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: Zo 29/09/2013 Houthalen

Bericht door scelter »

gem 10km/h schreef:Ik heb me ook goed geamuseerd, al vond ik dat we in de eerste helft heel wat stukken links lieten liggen die interessanter waren dan de snelle brede wegen waarover we reden. Toestemming krijgen kan het probleem geweest zijn, maar er waren soms zelfs alternatieven die gewoon op het bloso-parcours lagen.
Het kan ook een keuze geweest zijn voor snelle wegen (de stukken waarover ik het heb zijn ook best zanderig), en dat vond ik vandaag niet erg: het was mijn eerste rit van het seizoen, en zo kon ik de 40 km uitrijden.
Op andere plaatsen vond ik dat er heel goede keuzes gemaakt werden voor het traject.
Awel, da vond ik dus ook. Ik ben van deze coté en ze hebben hier en daar toch plezante stukskes laten liggen. Rond de plas zijn we een paar zalige stukskes gewoon voorbij gereden, ook op terhaagdoornheide was het nogal recht op recht. Voor de rest wel alles dik in orde. Ik heb me goed geammuseerd, zoals altijd, wat we ook voor de wielen krijgen.
Plaats reactie