Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door flipp »

Genieten was het 8)
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door need for speed »

go2go2 schreef:Fijne tocht met goede afpijling.

Alleen vind ik, net zoals vorig jaar, dat ge niet moet overdrijven in sommige bosjes. Met name in Heesbos vond ik het niet kunnen. Door al deze extra lussen en verbindingen maak je de bos kapot! Er zijn genoeg bestaande wegen om het aantrekkelijk genoeg te maken. Het is echt niet nodig om extra paden te maken door een paar honderd mountainbikers willekeurig door de bos te jagen. Als elke organisatie dit zo zou doen blijft er niet veel over. Dus niet overdrijven aub!!!
denk dat die paden blijvend gaan zijn , want komt van wedstrijd en paar weken eerder
heb er daar veel horen vloeken
dus in eens veel meer single track hé
Gebruikersavatar
Tonto
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: za 30 mar 2013 11:37
Rijdt met: SPECI Camber Expert Carbon 29 2014 / SPECI Crux Sport E5 2016 / SPECI Stumpjumper Expert FSR 2016

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Tonto »

Proficiat aan de organisatie, het was een supertocht en heb niks negatief te zeggen =D> =D>
Zelden zoveel singletracks gereden! Gewoon super :-D
Meer van dat, hier zien ze mij zeker en vast nog terug!
Hofdame
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 26 feb 2013 13:04

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Hofdame »

Het was een mooie tocht. Wij zijn altijd blij dat er elke week een groep van mensen zich inzetten om het beste proberen te presenteren. =D> Toch een klein minpuntje: de pijlen vond ik niet altijd even goed hangen; ook de kalklijnen kunnen beter. Tevens een keer of drie verkeerd gereden :( waarschijnlijk kattekwaad maar toch vervelend. Al bij al een mooie zondag gehad!!
Gebruikersavatar
Mistersvekke
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 11:29
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme/ Kona Kahuna/ Scott Addict 10
Contacteer:

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Mistersvekke »

Hofdame schreef:Het was een mooie tocht. Wij zijn altijd blij dat er elke week een groep van mensen zich inzetten om het beste proberen te presenteren. =D> Toch een klein minpuntje: de pijlen vond ik niet altijd even goed hangen; ook de kalklijnen kunnen beter. Tevens een keer of drie verkeerd gereden :( waarschijnlijk kattekwaad maar toch vervelend. Al bij al een mooie zondag gehad!!
Klopt, der waren op bepaalde plaatsen pijlen weg of herhangen. Der was wel iemand van de organisatie op pad om ze terug goed te hangen. Daar kun je nu eenmaal niet aan te buiten. Is vorige week op onze TT ook gebeurt.
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Biestie1 »

go2go2 schreef:Fijne tocht met goede afpijling.

Alleen vind ik, net zoals vorig jaar, dat ge niet moet overdrijven in sommige bosjes. Met name in Heesbos vond ik het niet kunnen. Door al deze extra lussen en verbindingen maak je de bos kapot! Er zijn genoeg bestaande wegen om het aantrekkelijk genoeg te maken. Het is echt niet nodig om extra paden te maken door een paar honderd mountainbikers willekeurig door de bos te jagen. Als elke organisatie dit zo zou doen blijft er niet veel over. Dus niet overdrijven aub!!!
#-o Een MTB'er die klaagt over een teveel aan singletracks, da's nieuw...
Die paden zijn niet gemaakt door deze organisatie maar voor een Kid's Challenge wedstrijd van vorige week.
Dit is bovendien het enige bosje in dat grote Heesbos, waar je mag fietsen dus wat is het probleem ??

Ik vond het een schitterende tocht =D>
Echt het beste uit de streek gehaald (voor zover het mocht).
De 75 km die er volgens het forum maar 70 zouden zijn, waren er uiteindelijk 76,5 :-D
1 keer verkeerd gereden (zoals velen) in het Schaffensveld.
Klitsberg was ook super !
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door spooky »

Beestig tochtje! M'n rug en armen ga ik morgen wel voelen vrees ik. Zoveel trekken en sleuren.
Gebruikersavatar
Rex007
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 10 nov 2011 20:05
Rijdt met: GT ZASKAR RACE, ON ONE SCANDALL 29er

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Rex007 »

Schoon tochtje , niks op aan te merken alleen op het feit van een paar onozelaars die het nodig vonden te beginnen irritant te fluiten en te blazen omdat ze iets te lang moesten wachten op een singletrack eer ze voorbij konden omdat mijn zoontje van 8 jaar niet snel genoeg volgens hun normen reed. Ze moesten ocharme maar is 100 meter van de 70km missen, dan rijden ze als ze voorbij steken hem bijna van de baan af ....grrr woest werd ik daarvan.
Dat zijn van die gasten die denken omdat ze hard rijden dat ze met de fiets kunnen rijden, echt zo een kiekens #-o
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door DudeWithBike »

Net als vorig jaar geweldige toer mannen, proficiat en tot volgend jaar! =D>
Gebruikersavatar
Joykiller
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 28 nov 2007 12:21
Rijdt met: Specialized Epic Expert Carbon 2010

Re: Zo 29/09/2013 Zelem-Halen :: Acht van Zelem

Bericht door Joykiller »

Heeft iemand de GPX ter beschikking? Graag via PB.

Alvast bedankt!
Plaats reactie