Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door KUBA »

Staat van ondergrond zal mij worst wezen , aanwezig :wink:
Timpie1
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 17:43
Rijdt met: Cannondale caffeine f3

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Timpie1 »

In mijn achtertuin, aanwezig dus.

En blijkbaar zal het nieuwe bloso parcours van Dentergem grondig ingereden worden :-D
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door slappetieze2 »

Vandaag den " FULL MOUNTY " mee enkele clubleden en het ligt =D> =D> =D> =D> =D> =D> subliem . Het parcours kan gerust wa literkes water verdragen :-k :-k :-k :-k . Oenzen veloo woas amper vuul :wink: :wink: :wink: :wink: .Dus het zal U zekers nie beklagen da ge noar Aarsele komt . Nu juuste een beetse droog weere veur de bikers , en meer moen we nie ebben [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< . Tot morgen beste bikkerkes (o) (o) (o) (o) (o) (o) .







GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Metalbiker »

Vandaag met de Tegenterters het parcours volledig getest en bereden. (o) (o) (o)

In geen jaren zo'n aangenaam en optimaal berijdbaar parcours in Aarsele kunnen aanbieden :roll: :-D Alles was vlot berijdbaar :bounce: en de amuzementwaarde kan perfect zijn 100 % behalen :-D :-D :-D :-D

Naast een verrassend beekske op een technisch parcours naar keuze en enkele venijnege afdalingen (lees: kneepkes) :lol: ](*,) geen extra speciallekes zoals aangekondigd.

We herhalen heel graag de woorden van een deelnemer " een tocht van mountainbikers VOOR mountainbikers.

We zijn er klaar oor, alles is perfect berijdbaar, de lussen zijn naar eigen karakter, de lastigheid is omschreven, de waarden zijn gekend ...

Morgen vroeg uit de veren ...
O:)

Sjow

grts Metalbiker 8)
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door nandino »

Metalbiker schreef:Vandaag met de Tegenterters het parcours volledig getest en bereden. (o) (o) (o)

In geen jaren zo'n aangenaam en optimaal berijdbaar parcours in Aarsele kunnen aanbieden :roll: :-D Alles was vlot berijdbaar :bounce: en de amuzementwaarde kan perfect zijn 100 % behalen :-D :-D :-D :-D

Naast een verrassend beekske op een technisch parcours naar keuze en enkele venijnege afdalingen (lees: kneepkes) :lol: ](*,) geen extra speciallekes zoals aangekondigd.

We herhalen heel graag de woorden van een deelnemer " een tocht van mountainbikers VOOR mountainbikers.

We zijn er klaar oor, alles is perfect berijdbaar, de lussen zijn naar eigen karakter, de lastigheid is omschreven, de waarden zijn gekend ...

Morgen vroeg uit de veren ...
O:)

Sjow

grts Metalbiker 8)
=D> =D> =D> tot morgen
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door levensgenieter »

Metalbiker schreef:Vandaag met de Tegenterters het parcours volledig getest en bereden. (o) (o) (o)

In geen jaren zo'n aangenaam en optimaal berijdbaar parcours in Aarsele kunnen aanbieden :roll: :-D Alles was vlot berijdbaar :bounce: en de amuzementwaarde kan perfect zijn 100 % behalen :-D :-D :-D :-D

Naast een verrassend beekske op een technisch parcours naar keuze en enkele venijnege afdalingen (lees: kneepkes) :lol: ](*,) geen extra speciallekes zoals aangekondigd.

We herhalen heel graag de woorden van een deelnemer " een tocht van mountainbikers VOOR mountainbikers.

We zijn er klaar oor, alles is perfect berijdbaar, de lussen zijn naar eigen karakter, de lastigheid is omschreven, de waarden zijn gekend ...

Morgen vroeg uit de veren ...
O:)

Sjow

grts Metalbiker 8)

Ben jullie tegengekomen , toen ik de bloso-route reed en het lag er inderdaad schitterend bij. Overal goed berijdbaar, maar..................... dat was gisteren.
Vandaag zal het waarschijnlijk heel wat anders zijn. Jammer dat jullie de weergoden weeral volledig tegenhebben , tzag er allemaal heel goed (uitgepijld) uit.
't Zal voor de volgende editie zijn.
Groeties
Timpie1
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 17:43
Rijdt met: Cannondale caffeine f3

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Timpie1 »

Chapeau voor de organisatie,

Jullie hebben het beste uit de streek gehaald!

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
veeteepepeetje
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 13:08
Rijdt met: Ene zonder steunwielkes

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door veeteepepeetje »

:-D :-D mooie tocht met voor elk wat wils :-D tot volgend jaar :-D :-
Gebruikersavatar
PETER14
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 28 sep 2011 19:00
Rijdt met: Ridley

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door PETER14 »

Schoon ritje door een paar pareltjes van natuurgebiedjes in de streek!

Na een uurtje gingen de hemelsluizen open wat de pret niet kon bederven, integendeel!
Prima bevoorrading, mooi lussensysteem en lekkere pannenkoeken op het eind, meer moet dat niet zijn! Het was een aangename kennismaking!
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door dark dingo »

Vanmorgen om 8.25u thuis vertrokken om mij 5.5km later op het parcour te begeven.Net na de lus baliekouter,het eerste pijltje gevonden van "tegentjok".Vlotjes het parcour gevolgd met vooral veel wind mee!!Da beloofde in het terugkeren!!De eerste lus,voor mij althans,was de "poelberg".Tot net voor de poelberg was het droog en op de bevoorading dan toch het regenfrakske moeteen aantrekken.Alé...ik heb toch 10 droge km gereden :bounce: In de brandweerkazerne me dan ingeschreven en nog een babbelke gemaakt met de cowboy,die net een lokaal "sportdrankske"(lees:Sint-Canarus!!) aan het drinken was en een pootje gegeven aan Metalbiker en nog een clublid.Had toen al 35km en moest nog de terugtocht aanvatten.Ik was van plan om de vlaslus te laten vallen,maar blijkbaar ben ik het aanwijzingsbord straal voorbij gereden...zodoende ook de vlaslus (na de leielus!!) er ook bij genomen.De wind blies dat het een lieve lust was en ook de km begonnen al in de benen te zitten.In Dentergem nog een 2e bevoorading,waar ik een babbelke deed mee metal-madam :wink: en dan in enen trek naar de lus "baliekouter" die ik links liet liggen.Was dan al doorweekt en m'n lichaamstemperatuur was ook al aan het zakken.Ik kwam terug aan het punt waar ik 's morgens gestart was en wist dat ik nog een dikke 5km te fietsen had.Natuurlijk terug tegen wind!!De benen begonnen al tegen te stribbelen,m'n winterschoen waren net goedgevulde vazen en de handschoenen waren net nog niet uitgewrongen zeemvellen...kortom...hoog tijd dat ik terug thuis was!!Aangekomen na 71.5km,in de gedaante van een waterkieken en zo zacht als roomboter.Nog nooit zo ne deugddoende douche genomen en vooral veel tijd genomen om terug wat bij m'n positieven te komen.Wist ook niet dat teentjes konden veranderen in kleine zwan-worstjes!!:-) Heel blij dat ik deze reed,maar 'tmag toch een beetje beter weer zijn,zulle!!Alvast tot de volgende...en tegenterters...proficiat om al de leuke natuur-stukken aan elkaar te breien.Heb er,ondanks het weer,toch van genoten!! =D>

dingo.
Plaats reactie