2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door dirty »

DirkB Mountainbiker

Berichten: 33
Mijn bike: S-Works M5 HT

dirty schreef:
Wat ik wel niet vind kunnen is dat jullie je eigen prijzen rekenen voor de startgelden van de VWB leden , reeds het tweede jaar op rij
VWB leden moeten slechts 3 euro betalen en geen 3,5 euro zoals het geval was [-X
Ik ben verleden week nog naar de kalender vergadering geweest van de mountainbiketochten van de Vlaamse wielrijdersbond en daar werd er nog eens extra attentie op gedaan om de tarieven te respecteren , anders kan elke organisator zomaar vragen wat hij wil !
Ha Dirty,

Blij te horen dat je onze bevoorrading kon smaken!
Onze tarieven zijn conform de afspraken met de VWB. Vanaf 60 km mogen we meer dan 3 Euro vragen aan de leden. We vragen 0,5 Euro extra. In ruil krijgen de deelnemers 3 bevoorradingen op de lange afstanden en 2 op de middellange. Jongeren onder de 14 rijden bij ons helemaal gratis en voor niks, ook als ze geen VWB lid zijn.
Hallo Dirk B ,

Ik wou alleen maar meedelen , wij zijn ook organisator en houden ons aan de regels kwa inschrijvingsgelden ,
3 euro telt voor tochten tot 60km vanaf 60km mag je zelf je prijs bepalen ,dit is verleden week nog beslist op de kalendervergadering Van de toertochten Vlaamse Wielrijdersbond ,waar jullie zelf als organisator ook moesten zijn en waar de mening werd gevraagd aan alle clubs , die hebben gezamelijk beslist om de tarieven te behouden !

ook alle VWB leden kunnen lezen hoeveel inschrijvingsgeld ze moeten betalen in het VWB magazine als ze een toertocht gaan rijden .
Wij geven zelf ook 2 bevoorradingen op een kortere afstand en houden ons ook aan de prijs , ik hoop in de toekomst op de fairplay van elke organisatie ten opzichte van de deelnemers !
Gebruikersavatar
cvvracing
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 19:37
Rijdt met: Scott Spark SL, Top fuel SSL, Specialized venge

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door cvvracing »

Even mijn onpartijdige mening,

Ik begrijp dat de vwb een barema vastlegt op een afstand t.e.m 60km. Boven de 60km kan de organisatie doen wat ze willen. Dit vind ik maar goed ook. Wat is 3 euro vandaag nog waard?

Je krijgt hier op een parcours van 77km:
- 77km supertracks
- 3x bevoorrading die de gemiddelde zondagse brunch overtreft.
- bikewash
- massage
- en zoveel meer dat ik ben vergeten...

Ik denk dat de gemiddelde slijtage aan fiets en brandstofkosten die worden verspeeld om naar de tocht te komen dit pietlullige bedrag fors overschreiden.

En voor de mensen die dit teveel is, neem dan niet deel of download de gps tracks en ga ze de dag erna rijden.

Amen
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door dirty »

ik vind het ook tof dat deelnemers veel terugkrijgen voor wat ze maar betalen het is zeker niet overal zoals in Waarloos waarvoor een dikke proficiat =D> =D> =D>

Ik heb ook betaald en gereden en tevreden huiswaarts gereden, maar afspraken over tarieven mag of kan je zelf niet wijzigen !

Fairplay !
Saphae
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 sep 2013 23:20

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Saphae »

Supertocht gereden. Deze toertocht blijft mijn favoriete =D> .

Zeer mooi parcours

Toporganisatie

Supervriendelijke medewerkers

... .

Ik kom hier zeker terug volgend jaar.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door flashing1 »

Saphae schreef:Supertocht gereden. Deze toertocht blijft mijn favoriete =D> .

Zeer mooi parcours

Toporganisatie

Supervriendelijke medewerkers

... .

Ik kom hier zeker terug volgend jaar.
volgend jaar enkel maar beter , er valt nog het één en ander te ontdekken :-D
ceo mtb de schorre
Plaats reactie