2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Ivo L »

Wij pikken met ne man of 6 aan in Katelijne, aan de brug over de spoorweg. We komen natuurlijk inschrijven aan de start.
-Glenn-
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 22 dec 2012 14:31
Rijdt met: Niner AIR 9

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door -Glenn- »

Hoe zit het met de bevoorradingen?
Hoeveel op welke afstanden?

Thx
G.
Gebruikersavatar
Mobyboy
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 19:13
Rijdt met: Specialized S=works / Niner Air9

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Mobyboy »

Echt genoten van de 77km in de eigen achtertuin vandaag... Wat een prachtig weertje was het ook! Met de extreme route in de Schorre kwam ik in totaal wel maar aan 72.5km maar we hebben alvast nog een aantal leuke singletracks in de buurt ontdekt.

Een dikke merci voor de schitterende organisatie!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door DDT-STAS »

Wat ons betreft was dit WEER een schitterende TT =D> =D>
Tot de volgende !
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door PhilippeBiker »

Alles was weer super en de bevoorradingen waren nog beter.
Enkel misschien toch 1 verbetering,sommigen wisten niet goed op welke afstand ze zicht bevonden en keerden soms terug na een splitsing misschien volgend keer iets verder een bord zetten nu bevindt zich op de 53 of 73 ?
Voor de rest wat valt er nog te verbeteren,dikke proficiat voor deze geweldige voormiddag met zo'n zonnetje van de partij.
Dikke chapeau.Op naar volgend jaar.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door vedet »

Heb me super geamuseerd, 't was wel zo druk in de schorre dat ik de 2 de extreme passage maar links heb laten liggen (rechts eigenlijk) .

Ook goe dat er aparte bevoorradingen voor mannen en vrouwen waren want sommige dames ... :lol:

Als ik dan wel een minpuntje moet noemen was de afstand tussen de parking en de douche, het grootste vuil kan je afspuiten maar om nu weer met uw proper broek en sportzak op die fiets te kruipen...maar er zal wel geen keuze zijn geweest.
Gebruikersavatar
catwomen
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: za 22 dec 2007 14:48
Rijdt met: specialized jett

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door catwomen »

Schitterende tocht. Schorre was echt de moeite ! =D>
Bedankt voor de speciale bevoorrading , we hebben ervan genoten ;-)
Tot volgend jaar !
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door roelp »

Mooie tocht.
af en toe een pijltje meer had wel gemogen, en ook na een splitsing nog even een bevestiging van op welke afstand men zit zou leuk zijn.

Bevoorradingen idd dik in orde.

Eerste keer de Schorre, en 't was leuk. Overal de extreem pijlen gevolgd. 2 keer voet aan de grond moeten zetten, maar dat was eerder door het parcours niet te kennen als door technisch te moeilijk.
(al snap ik niet hoe ze hier in het topic 64 pagina's over vol krijgen of misschien ben ik te verwend in de regio Aarschot)
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door flashing1 »

roelp schreef:Mooie tocht.
af en toe een pijltje meer had wel gemogen, en ook na een splitsing nog even een bevestiging van op welke afstand men zit zou leuk zijn.

Bevoorradingen idd dik in orde.

Eerste keer de Schorre, en 't was leuk. Overal de extreem pijlen gevolgd. 2 keer voet aan de grond moeten zetten, maar dat was eerder door het parcours niet te kennen als door technisch te moeilijk.
(al snap ik niet hoe ze hier in het topic 64 pagina's over vol krijgen of misschien ben ik te verwend in de regio Aarschot)
tt waarloos heeft niet alles getoond , en het meest gevaarlijke afgespannen met lint omdat er anders ongevallen kunnen gebeuren, doe deze toer is zonder bvb , zal helemaal anders overkomen 8)
Laatst gewijzigd door flashing1 op zo 29 sep 2013 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door jo63 »

Eerste keer dat ik deze TT doe en De Schorre is wel de moeite. De bepijling vond ik iets minder. Wel maar 1x verkeerd gereden en jammer genoeg ergens aan een spliltsing 43/63. Kwam terug aan de start met slechts 41,9km op de teller. Een bordje van opgelet U volgt nu de 43km na de splitsing zou niet slecht geweest zijn. Al bij al een goede TT.
Plaats reactie