2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door flashing1 »

catwomen schreef:Schitterende tocht. Schorre was echt de moeite ! =D>
Bedankt voor de speciale bevoorrading , we hebben ervan genoten ;-)
Tot volgend jaar !
de schorre zal alleen maar beter worden , elk jaar doen we verbeteringen ; ceo mtb de schorre :-D
d-shack
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 13:49
Rijdt met: GT Zaskar

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door d-shack »

twas goe, echter in ons enthousiasme een verkeerde afstand gevolgd halfweg de schorre en daarmee een groot deel van de speeltuin gemist. #-o
iemand een log van het schorre gebeuren?
zou er deze week nog eens een toereke willen doen als voorbereiding van de komende roc.

grtz D
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door dirty »

mss volgende keer de splitsing borden iets groter maken !
bevoorrading was oke , zeer goed gedaan !


Wat ik wel niet vind kunnen is dat jullie je eigen prijzen rekenen voor de startgelden van de VWB leden , reeds het tweede jaar op rij
VWB leden moeten slechts 3 euro betalen en geen 3,5 euro zoals het geval was [-X

Ik ben verleden week nog naar de kalender vergadering geweest van de mountainbiketochten van de Vlaamse wielrijdersbond en daar werd er nog eens extra attentie op gedaan om de tarieven te respecteren , anders kan elke organisator zomaar vragen wat hij wil !
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 755
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door schuppe »

in hoeverre kan een organiserende club daar van op de hoogte zijn? nooit een tt georganiseerd, dus vraag het me gewoon af!
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door bartike »

hier ook komen rijden voor de 63km en goed geamuseerd in de schorre , was er soms wel iets te druk. waardoor je soms voet aan de grond moest zetten of niet boven geraakte.

verder idd soms een pijltje meer had handig geweest.



en bedankt aan degene die me z'n 29" binnenband heeft geschonken!
weet niet of ge hier op het forum zit maa dikke mercie!
ik was die met de groene on-one
Gebruikersavatar
STEVE M
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 12 jun 2011 22:48
Rijdt met: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door STEVE M »

Was mij geweldig aan't amuseren in de Schorre tot ik den body van mijn achterwiel kapot reed ... :-? Dus geen aandrijving meer & slechts een dik uur kunnen biken nadat ik om 10u was vertrokken. En dan kwam ik tot de vaststelling dat het noodnummer niet op de blauw bandjes stond. #-o Dan maar te voet terug naar Waarloos ... tot ik 1 van de mannen van de organisatie tegen kwam (in auto Renault Scénic) en vroeg of er iemand mij kon komen oppikken. Kreeg het volgende te horen: "zal niet gaan want al de mannen zijn alles aan't afbreken! " en de jongeheer reed verder. Not done me dunkt ! [-X Na nog een kilometerke ofzoiets stappen, stopt er toch een auto waarin ook mannen van de organisatie zaten. Zij waren op zoek naar een ongelukkige die zijn derailleur had afgebroken. De ongelukkige hebben ze niet gevonden & dus hebben ze mij maar meegepakt (waarvoor dan wel dank).
Dan maar vlug naar huis gebold & nog een anderhalf uurtje op de koersvélo gebold.

iemand den track van de 63km of meer? Thx
janvdb
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 02 nov 2012 18:51
Rijdt met: specialized stumpjumper fully

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door janvdb »

Het was inderdaad een prachtige tocht met de schorre in hun achtertuin hebben ze natuurlijk wel goud in hun handen en dan nog poederdroog ook want indien moest het geregend hebben blijft van da prachtig parcour weinig over. Die eerste bevoorrading nog nooit gezien tof gevonden en met muziek leuk detail. Alleen in Walem een klein lusje 2 maal gereden ten gevolge een pijltje gemiste na een drukke baan over te steken ge moest rechts omhoog moe maar meer dan voldaan na 87 km binnengereden. Knap werk geleverd mannen.
Gebruikersavatar
Ben8000
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: vr 08 mar 2013 16:17
Rijdt met: Commencal Meta HT AM, GT Sensor X Pro

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Ben8000 »

Vandaag geweldig geamuseerd in de schorre, onze eerste keer dat we hier komen. Alle extreme routes gedaan en het was super, hier komen we zeker terug!!
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door DirkB »

Dank aan alle 1163 deelnemers voor hun lovende reacties (en af en toe ook terechte kritiek). We zijn ondertussen 5 jaar bezig in een redelijk verstedelijkt gebied en dan is het niet vanzelfsprekend om een aansprekende mountainbiketocht te organiseren. We hebben vandaag echter weer gemerkt dat meer dan 1100 mensen een schitterende voormiddag hebben meegemaakt, met aangename onverharde fietsroutes voor de relaxte mountainbiker tot de meest extreme tracks die de echte freaks kunnen bekoren.

En we houden rekening met jullie opbouwende commentaren. Volgend jaar, 2014, laatste zondag van september, 6de toertocht Waarloos. We zien jullie weer heel graag langs komen. En bedankt voor jullie deelname dit jaar!

WT Waarloos en Ooststatiestraat Wielerteam
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door vannoli »

De 77 gedaan en met alles extreem had ik er 81 km ,nochtans nergens verkeerd gereden n

De schorre was weer schitterend ,1klimmetje door file te voet maar anders alles vlotjes op ,zelfs da scherp bochtje naar links in die klim

Stuk na bevoorrading tussen die bruggen was saai ,na de laatste bevoorrading was weer OK

Dus volgende keer de schorre 2keer en de rest links laten
Plaats reactie