Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
SenSal
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 09 dec 2009 15:20
Rijdt met: Solaris

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door SenSal »

Teekitiezie schreef:Bon, terug naar het onderwerp dus...
Welke zijn de hoogtemeters op de verschillende afstanden?
alle info over hm en parcours staat op hun website

http://www.unitedbikers.be/marathon_info.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rucher
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 05 okt 2009 22:06
Rijdt met: Cannondale Rush , Scalpel 29

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door Rucher »

Vintage Biker schreef:Willen jullie nu is allemaal stoppen met melken over eten en drinken aub.
We komen om te biken en al de rest is omkadering voor de toeristen.
Als jullie maar zorgen voor een tof parcours, goede afpijling en een efficiënte afspuitstand in geval van regen.
Een beetje sportdrank bij de bevoorrading en een (rijpe) banaan meer moet dat niet zijn!
Tot zondag (o)
+1 groot gelijk..worst of ijs kan me gestolen worden..veel liever een top parkoer en bv zoals we van UB gewoon zijn..ik ben van de party
Gebruikersavatar
nightmare
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 11 sep 2010 14:27
Rijdt met: trek8500

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door nightmare »

Hmmm....Chiquita bananas.... :bounce: :bounce: :bounce: Als een topic je niet interesseert lees je die toch vluchtig en melk je daar toch niet over door zekers [-X Je kan over alles en nog wat liggen zeuren... Iedereen mag toch zijn zegje doen zeker :-D. De fun zit'em idd op't parcour zelf .... de rest is mooi mee door genomen :wink:
stoffel_olmen
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 06 dec 2012 09:11
Rijdt met: Lee Cougan 650b

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door stoffel_olmen »

De tocht gaat in omgekeerde richting als vorig jaar. Wil dit zeggen dat de splitsingen voor de langste afstanden in het begin van de toer komen of op het einde?
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door DudeWithBike »

pipistrello schreef:Geen worst of rijsttaart voor de normale afstanden?
Je betaalt dan ook minder voor de kortere afstanden... Maar geen nood, je mag mijn stuk rijsttaart hebben want ik eet dat niet zo graag!

En voor de rest ben ik al content als er na afloop een worst of hamburger tegen betaling te verkrijgen is! Als't gratis is zoveel te beter natuurlijk maar alles wat ik gratis krijg bij een TT/marathon beschouw ik als iets leuks en extra, niet iets dat verplicht is om er een toptoer van te maken...

Maar ziet wel dat er genoeg poeder voor de drank is he mannen :P
Gebruikersavatar
master j
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 01:39
Rijdt met: Scott Scale 900 RC 29", Cube 22" ;-)
Contacteer:

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door master j »

stoffel_olmen schreef:De tocht gaat in omgekeerde richting als vorig jaar. Wil dit zeggen dat de splitsingen voor de langste afstanden in het begin van de toer komen of op het einde?
61km, 79km en 100 km rijden richting Averbode en blijven samen tot Zelem, bos van Hees, ongeveer 50 kilometer na de start. Laten we zeggen dat de splitsingen meer op het einde zijn.

Misschien brengt onderstaande kaart een beetje duidelijkheid. (of net niet)

http://unitedbikers.be/images/marathon/ ... er2013.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
stoffel_olmen
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 06 dec 2012 09:11
Rijdt met: Lee Cougan 650b

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door stoffel_olmen »

@master-j: super Hier kan ik al heel wat mee.
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door Verellen »

Beste organisatie,

Is de 23 km te doen voor de (aller)kleinsten?

Mijn dochter (7) is haar eerste stapjes in het mtb aan het zetten. We hebben al heel wat gefietst in de bossen van Herselt en Averbode en de TT van Kasterlee vorige week heeft ze in ieder geval goed verteerd. Maar Diest is andere koek, niet?
Ik heb vroeger bij jullie de marathons gereden en daar was toch telkens stevig klimwerk inbegrepen :drunk:
Er is nergens een kidstour voorzien dit weekend en ik wil met haar toch graag een TT rijden.

Hebben jullie, door ervaring op vorige edities, een idee wanneer de piek voorbij is op die afstand? Vorige week zijn we relatief laat gestart (09u00), maar dat leek wel het spitsuur :-k
Ik wil met haar graag km's doen en ze wegwijs maken in het bos, zonder daar te veel opstoppingen door te veroorzaken.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Groeten,

Kris en Noor
Gebruikersavatar
master j
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 01:39
Rijdt met: Scott Scale 900 RC 29", Cube 22" ;-)
Contacteer:

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door master j »

Dag Kris en Noor.
Mijn antwoord gaat er één zijn vanuit mijn eigen visie.
Ik zou het niet doen om volgende redenen:
• Enkele drukke wegen oversteken.
• De 23km overlapt met alle afstanden (40/61/79/100) en er zullen altijd wel bikers passeren.
Veiligheidshalve lijkt me voor iemand van 7 jaar een kidstour toch wel aangewezen, wat we helaas niet hebben.
Het spijt me dit antwoord te moeten geven, doch, respect voor jullie beiden.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Re: Zo 01/09/2013 Diest :: 11de Marathon Demervallei

Bericht door Vintage Biker »

Verellen schreef:Beste organisatie,

Is de 23 km te doen voor de (aller)kleinsten?

Mijn dochter (7) is haar eerste stapjes in het mtb aan het zetten. We hebben al heel wat gefietst in de bossen van Herselt en Averbode en de TT van Kasterlee vorige week heeft ze in ieder geval goed verteerd. Maar Diest is andere koek, niet?
Ik heb vroeger bij jullie de marathons gereden en daar was toch telkens stevig klimwerk inbegrepen :drunk:
Er is nergens een kidstour voorzien dit weekend en ik wil met haar toch graag een TT rijden.

Hebben jullie, door ervaring op vorige edities, een idee wanneer de piek voorbij is op die afstand? Vorige week zijn we relatief laat gestart (09u00), maar dat leek wel het spitsuur :-k
Ik wil met haar graag km's doen en ze wegwijs maken in het bos, zonder daar te veel opstoppingen door te veroorzaken.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Groeten,

Kris en Noor
Als jullie om 9U30 vertrekken is bijna iedereen vertrokken. Jullie zullen dus alleen nog ingehaald worden door de rustige laatvertrekkers. Maar is 23 KM niet een beetje teveel van het goede voor een kind van 7 Jaar? Het is daar ook niet echt "vlak" hé!
Plaats reactie