Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door Brede Boskanter »

Hier deze morgen ook van de partij en zoals achteraf bleek samen met een 20-tal Boskantrijders .Fris om te starten maar de zon was vlug aanwezig waardoor het aangenaam fietsen was .Vlot en afwisselend parcours met als uitschieters de gavers en Bellegembos .Buffetbevoorradingen , veilige overstekers , goeie douches en afspuit en niet te vergeten een leuke apres in de volle zon maakten deze voormiddag meer dan geslaagd .Bedankt Krierecrossers en tot van de winter in Sint Denijs .Wegens familieverplichtingen moet ik volgende week passen voor ons clubkampioenschap waardoor ik volgende zondag aan de start ben in Gistel .
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door MTBSDVD83 »

Vanwege het ganse krierecrosserteam wil ik iedereen bedanken voor jullie deelname aan de 1ste editie van de Zwevegemse Veldtoertocht. Jullie waren met 640 (met o.a Prof Sep Vanmarcke) We hadden zeker niet gerekend op z'on opkomst daarom die wafels tekort :wink: . Hopelijk hebben jullie genoten van de organisatie.


Foto's:

https://www.facebook.com/events/602674176419340/
Andere (scherpe) foto's volgen eerstdaags op http://www.krierecrossers.be



Noteer alvast:
22/12 Winter-Krieretocht te St-Denijs Zwevegem
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door slooverke »

Deze morgen van start gegaan met twee vrienden, en SUPERgenoten van een heel mooie rit!!! Wegens een mechanisch mankement onderweg moeten besluiten om slechts de 45 km te rijden, en hadden bij aankomst toch 49 op de teller, jammer dat we daardoor Bellegembos niet konden aandoen, maar toch genoten van een toporganisatie, met alles zoals het hoort, een bevoorrading om werlekijk U tegen te zeggen, gratis Koffie en cake bij de inschrijving, een prachtparcours met superpassage in de gavers, een goedwerkende bike wash, een heerlijk verkwikkende douche, en een schitterende apres en dit op een superlokatie...........met andere woorden, zoals we van de krierecrossers gewoon zijn : TOP OVER DE GANSE LIJN =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ik kijk nu weeral reikhalzend uit naar hun volgende organisatie te Sint Denijs,

Tip : kunnen jullie ook nog ergens een lente editie organiseren???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-"
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door steviejanneke »

vanmorgen om 8:20 bij een collega Pittemnearke gestart naar Zwevegem uiteindelijk 71km (60km-route)
leuke rit die redelijk vlot te rijden was :wink:
wat is de Zomer toch Super voor MTB :-D

ik geloof zeker dat alles in de buurt benut werd !!
enig nadeel (waar enkel de politiek kan aan doen.... ik ben geen fan van Beton-fietspaden..... lieten ze deze maar in grave/steentjes..... in snelle afdaling er iets van geweest in bocht en kop over kl"ten..... #-o )

organisatie Toont dat ze meer dan waardig zijn route's te maken !! :wink:
Gebruikersavatar
rudy rancho
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 23:12
Rijdt met: Scott Scale

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door rudy rancho »

wederom een puike organisatie van de Krierecrossers.

Was 100% op mijn "trainingsparcours" maar toch uitdagend en fris !

merci en zeker deze winter weer op t appel.
Gebruikersavatar
stovie
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 19:40
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29'er

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door stovie »

Zalig zondags tochtje: mooi weer, perfect bepijld en ruime bevoorradingen. Van thuis vertrokken en 75km genoten. Ronduit zalige doortocht door Bellegem Bos, merci gasten! Van een 2many biker (helaas niet 'money biker' zoals ze me ad inschrijving noemden ...)
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door afdalerke »

vanmorgen ook met groepje bike@holics gestart.
over parcour in zo een mountainbikearme streek kan je er niet meer uit halen dan dat er is hee.
al de rest was dik in orde de bevoorading was een buffet is ook niet echt nodig maar bon.de
bepijling was goed en dank u wel aan al de seingevers en de krierecrosser voor organiseren van een toertocht.
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door MTBSDVD83 »

We hebben na de tocht eens de koppen bij elkaar gestoken en we twijfelen of we aan deze 1e editie niet beter een vervolg zouden aan maken ???

Is een 2e organisatie wenselijk ???


Wat zijn jullie meningen !!!
Laatst gewijzigd door MTBSDVD83 op ma 09 sep 2013 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door liebherr 914 »

MTBSDVD83 schreef:We hebben na de tocht eens de koppen bij elkaar gestoken en we twijfelen of we aan deze 1e editie niet beter een vervolg zouden aan maken ???

Is een 2e organisatie wenselijk ???


Wat zijn jullie meningen ???
niet twijfelen gewoon doen, met een supper organisatie als die van jullie kan dit gewoonweg niet mis lopen,
ik kom zeker al terug met het gezin,wij danken jullie voor deze mooie voormiddag ,
en tot den volgende.
voor deze organisatie =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Re: Zo 08/09/2013 Zwevegem :: Zwevegemse Veldtoertocht

Bericht door bike1968 »

Laat maar komen :bounce: :bounce: . Blijft een leuke sport en heb de indruk dat er veel afhaken door de moeilijke winters maar als ik die jonge mannen op hun mtberke zie rijden en soms met de mama =D> =D> =D> =D> s mee daar doe je het voor. Bedankt voor deze leuke vrmiddag :-D :-D =D> =D>
Plaats reactie