Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Zo 23/06/2013 Baisy-Thy 4e VTT du Petit Godefroid

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Baisy-Thy 4e VTT Petit Godefroid


Start 8.00 - 11.00 uur

afstanden: 12-25-35-45-60 km

Chapiteau
Rue Godefroid du Bouillon
1470 Baisy-Thy
Belgie


Kan iemand hier informatie over geven, voor mij is het heen en terug een uur of 3 rijden,
wil dus wel graag weten of deze tocht de moeite waard is.
Afgelopen weekend in Buizingen geweest en daar van moet ik zeggen, ruim 2 en een half uur rijden vanuit Breda, maar is wel elke kilometer rijden waard geweest.

Met sportieve groet,

El Toro
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door phille »

op bdb een gps track gezien
in tegenwijzerzin gaat die eerst door de bossen rond villers-la-ville, daarna rij je naar MontSintGuibert, CourtStEtienne het bos sart les dames, noordelijk naar Lasne en daarna gewoon terug naar genappe
Als je nu gaat zoeken naar de TT's in alle vernoemde streken dan is dat steeds dik in orde geweest, ik denk dat ik dan mag denken dat het hier niet anders zal zijn, maar schiet me niet af als het toch anders uitdraait allemaal ...
Als het 60km zijn denk ik dat je +1100hms mag incalculeren
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door StrammerMax »

Ik heb deze toer vorig jaar gereden. Vertrek vanuit een kleine lagere school (Le Petit Godefroid). Het was toen helaas zeer slecht weer met regen en wind. De tochten in deze streek zijn de moeite waard. Voor mijn uitgebreid verslag van vorig jaar: klik hier! Bij leven en welzijn rijd ik hier volgende zondag rond.
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

op bdb een gps track gezien
in tegenwijzerzin gaat die eerst door de bossen rond villers-la-ville, daarna rij je naar MontSintGuibert, CourtStEtienne het bos sart les dames, noordelijk naar Lasne en daarna gewoon terug naar genappe
Als je nu gaat zoeken naar de TT's in alle vernoemde streken dan is dat steeds dik in orde geweest, ik denk dat ik dan mag denken dat het hier niet anders zal zijn, maar schiet me niet af als het toch anders uitdraait allemaal ...
Als het 60km zijn denk ik dat je +1100hms mag incalculeren


El Toro Cycling Club Breda

Bedankt "phille" voor de informatie, daar heb ik wat aan, zoals eerdere keren, als ik vraag naar informatie over deze streek is de uwen juist, dus afschieten zal ik u zeker niet.
A.s. ben ik dus in Baisy-Thy op eigen verantwoording.

Met sportieve groet,

El Toro
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

StrammerMax schreef:Ik heb deze toer vorig jaar gereden. Vertrek vanuit een kleine lagere school (Le Petit Godefroid). Het was toen helaas zeer slecht weer met regen en wind. De tochten in deze streek zijn de moeite waard. Voor mijn uitgebreid verslag van vorig jaar: klik hier! Bij leven en welzijn rijd ik hier volgende zondag rond.

El ToRo Cycling Club Breda

wat voor phille geld, geld ook voor u StrammerMax, heb uw commentaar/sfeerimpressie van 2012 gelezen en op basis daarvan en die van phille ga ik 3 uur in de auro zitten om in Baisy-Thy te gaan fietsen, bedankt Stammer Max
forre
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: do 13 sep 2012 18:00
Rijdt met: Trek Superfly

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door forre »

StrammerMax schreef:Ik heb deze toer vorig jaar gereden. Vertrek vanuit een kleine lagere school (Le Petit Godefroid). Het was toen helaas zeer slecht weer met regen en wind. De tochten in deze streek zijn de moeite waard. Voor mijn uitgebreid verslag van vorig jaar: klik hier! Bij leven en welzijn rijd ik hier volgende zondag rond.
Mooi verslagje van vorig jaar , kans is groot dat ik zondag erbij zal zijn ...
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

El Toro Cycling Club Breda


Zijn Er in ieder geval 3 deelnemers vanuit het noorden.

met sportieve groet,

El Toro
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door TaurineR »

Hou het wat droog tot en met zondag, want dan kom ik deze prachtige tocht maken...de volle 60k.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door Z. »

Is die tocht vorig jaar helemaal uitgeregend?

Denk dat ik toen de 60 gedaan heb en vooral in de laatste km's door de velden vanuit genappe alles kapot gereden heb aan mijn fiets. Voor zover ik me kan herinneren was die wel mooi. Ook passage onderaan de leeuw van waterloo. Maar wat een kutweer toen.

Ik twijfel nog tussen deze of corroy le chateau.
MaartenKV
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 17:55
Rijdt met: staat thuis

Re: Zo 23/06/2013 Baisy-Thy :: 4° VTT du Petit Godefroid

Bericht door MaartenKV »

Mooie omgeving, mooi parcours, nergens echt teveel modder gezien de regen van de voorbije nacht MAAR:
Zeer slechte aanduiding [-X
Zelden meegemaakt.
Drie keer verkeerd gereden, en ik was niet alleen. Totaal 8 km meer gereden dan de aangegeven 40km.
Voor mij niet zo erg, maar mijn schoonbroer, die een iets mindere fysiek heeft was er niet over te spreken.
Zonde voor de talrijk opgekomen bikers.
Plaats reactie