Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door nen biker »

Heb ze net zien passeren van Lille naar Poederlee Achterlee en zoverder naar Vorselaar denk ik.
Gebruikersavatar
drikkie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 25 okt 2009 14:41
Rijdt met: Cube Reaction 2016 + Cube LTD Race 2012

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door drikkie »

Net de 60 Km gereden van deze onverwacht (want het miltair domein zat er niet in ](*,) ) mooie tocht!!

Dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

De aanloop was lastig (tegen de wind langs Albertkanaal) maar naarmate de toer vorderde werd het steeds beter

zelfs met 2 bevoorradingen (die telkens net op tijd kwamen)

OK, het is geen Aarschot of Ardennen ..... maar hier werd alles uit de streek gehaald, nogmaals proficiat!!

Ik heb me prima vermaakt deze voormiddag :P
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door Speedy G. »

Zeer mooi tochtje gereden maar de benen wilden niet mee.
En dan die verdomde wind er nog eens bovenop.

Volgend jaar opnieuw.
bino
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 09 dec 2012 00:53

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door bino »

Wel heel erg jammer van de foutieve informatie. Er stond hier duidelijk start tussen 7:30 en 13:00u.
Starten kon blijkbaar maar tot 11u ... Dan maar ineens doorgereden naar Kasterlee voor een heerlijk tochtje op het bloso parcour.
Als je een TT organiseert kan je toch op zijn minst zorgen dat de informatie klopt. Gelukkig had ik vorige maand de van springel classic VTT al meegereden in Grobbendonk.
Gebruikersavatar
B.insane
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: zo 19 dec 2004 20:21
Rijdt met: Titanium mee grote wielen
Contacteer:

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door B.insane »

Tof tochtje, was precies wat ik er van verwachte :-D .
Windop langs't kanaal naar daar. Daar de 40 km en dan terug naar mijne zetel. Goed voor 82 kmterkes.
Was vroeger terug dan ik gedacht had, maar dat was meer tijd om mijnen verjaardag nog te vieren (o)
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door Vintage Biker »

Zeer leuk toerke zo vlak achter onze hoek. Ze hebben bijna alles uit de streek gehaald wat er in zat.
Enne wat heeft iedereen toch met dat militair Domein? O:)
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door Steenrijen »

Prima TT, snel parcours (26.90 avg) 45 km. Bedankt aan de organisatie :-)
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door Donkey@base.be »

Er is niks mis met de TT'n op het militair domein ! Ik kan er wel inkomen dat niet iedereen er fan van is want het is wel een intens toerke. Een aantal stevige klimmekes , afdalingen en redelijk kronkelende single-tracks. Voor mij mag dit er toch minstens 1 maal per jaar inzitten. Vooral omdat je toch een extra en originele omloop bijkrijgt bij de reeks toertochten die alle een gedeelte Bloso volgen. Ik rijd wekelijks en ben dus blij om zulke omlopen af en toe te mogen rijden. Het is niet voor alle organisatoren mogelijk om elk jaar originele wegen te vinden. Dus wees blij dat je af en toe op dit domein kan rijden.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door Speedy G. »

bino schreef:Wel heel erg jammer van de foutieve informatie. Er stond hier duidelijk start tussen 7:30 en 13:00u.
Starten kon blijkbaar maar tot 11u ... Dan maar ineens doorgereden naar Kasterlee voor een heerlijk tochtje op het bloso parcour.
Als je een TT organiseert kan je toch op zijn minst zorgen dat de informatie klopt. Gelukkig had ik vorige maand de van springel classic VTT al meegereden in Grobbendonk.
Daar kan de organisatie imo niet aan doen he. Die zitten die info er niet zelf op.
Daarenboven heb ik nog NOOIT een TT hier in de regio geweten waar je op zondag tot 13u.00 zou kunnen inschrijven.
Op een andere site met kalender stond 10u.30 al uiterste.

Anyway, er zijn genoeg gps-tracks beschikbaar zodat je deze eventueel kan narijden. Ik dacht niet dat we ergens over privé kwamen. Ik heb alleszins geen bordjes gezien.
biker_op_retour
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 24 jun 2013 16:27

Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Bericht door biker_op_retour »

Leuke TT eerste 5 km race over asfalt daarna zeer mooie tocht.
Ik ben op 100 meter van de splitsing 40/60 domweg gevallen dus de 40 gedaan aangezien ik nog 15 km naar huis moest fietsen. =D> =D> aan de organisatie was goed afgepeild.
Plaats reactie