Zo 16/06/2013 Buizingen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Sunreezer »

roeln schreef:Proficiat, knappe tocht.
Al lieten jullie her en der wel wat technische lusjes links (en rechts) liggen, misschien een 70km volgend jaar? :drunk:
Tocht mocht van mij ook gerust nog 20 km langer zijn, potentieel genoeg in de streek :-)
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door CBo »

Zalig tochtje! Merci dervoor! :)
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door KUBA »

Ook met 3 grysperre's gestart voor de 55 , heel goed genoten enkel gedacht (na het lezen van commentaar) dat we technische stukken voorgschoteld gingen krijgen en dat was niet het geval.

toch een geslaagde voormiddag.
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Sunreezer »

KUBA schreef:Ook met 3 grysperre's gestart voor de 55 , heel goed genoten enkel gedacht (na het lezen van commentaar) dat we technische stukken voorgschoteld gingen krijgen en dat was niet het geval.

toch een geslaagde voormiddag.
Bwa zaten toch enkele stukjes in die de moeite waren, het zijn daar natuurlijk wel de Ardennen niet en het lag goed droog.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door MaC'Red »

voor de zevende keer gestart en zonder meer was het parcours weer dik in orde. Ik vond het trouwens een nog beter parcours dan vorig jaar !!!! Ik heb me alleszins niet verveeld onderweg. Op de klimmekes door gegeven en boven even wachten op mijne copain, "samen starten = samen eindigen " dat is en blijft mijn persoonlijke leuze.
1 Keer wat te ver gereden maar soit das niks hé, ik had 56 km en 1067 positieve hoogtemeters.
Ben eens benieuwd naar de foto's, aan de eerste bevoorrading was er precies een fotoshoot :-D :-D

MaC'Red 8)
Selfsport
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: za 05 dec 2009 21:59
Rijdt met: Ridley

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Selfsport »

Prachtige tocht. De moeite om een uur in de auto te zitten! Bepijling kon op sommige momenten iets beter. Zeker als je in een afdaling de pijl maar 5 m voor de bocht ziet hangen.
Vraagje: waar komen de foto's die getrokken zijn in die afdaling in het mul zand? Ik denk dat die moeite zijn :)
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

El Toro Cycling Club Breda


Wat een prachtige tocht, een groot =D> =D> =D> =D> =D> , voor de organisatie,
heel goed afgepijld, alleen die ene bocht waar 1 pijltje hing ben ik verkeerd gereden, ligt aan mezelf, pijltje wees de andere kant op.

Alles was goed en natuurlijk het weer met een perfecte temperatur, de Chimay smaakte net als het broodje pens na afloop.

Voor mij ging het vaak op en neer met soms felle klimmen en voor mij toch een paar technische afdalingen, maar ja, dat ligt eraan wat je gewent bent, in Noord-Brabant zijn alleen op de Brabantse Wal wat passages, maar die kunnen toch niet in de schaduw staan van deze, dus voor mij was het soms goed opletten geblazen.

Overigens had ik ook 51.8 op de 45 en vond dat helemaal niet erg, was wel voor het eerst in 2 maanden weer hm, volgend jaar dus de 55, want terugkomen doe ik zeker.

Nogmaals bedankt voor dit prachtige vaderdagskado,

met sportieve groet,

El toro
Marapie
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: do 21 jun 2012 14:35
Rijdt met: Cube Elite 29

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Marapie »

Sunreezer schreef:
roeln schreef:Proficiat, knappe tocht.
Al lieten jullie her en der wel wat technische lusjes links (en rechts) liggen, misschien een 70km volgend jaar? :drunk:
Tocht mocht van mij ook gerust nog 20 km langer zijn, potentieel genoeg in de streek :-)
Voor de liefhebbers van langere tochten is er op 30 juni MTB Breedhout: 85 km in dezelfde streek met slechts een paar 100 m overlapping met de tocht van Buizingen. (ook 35 en 50 km)
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Cokeman »

Alles is reeds gezegd. Dank voor deze leuke voormiddag =D> =D> =D>
Voor de 55 km gekozen, ik had er geen bezwaar tegen dat de laatste km's wat vlotter liepen :drunk:
Wivo
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 09:26
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 plus

Re: Zo 16/06/2013 Buizingen

Bericht door Wivo »

francesco II schreef:vraag: we hadden voor de 45 gekozen en ben op 52 uitgekomen. Als ik de gpx file naast die van het parcours op de site leg, hebben we min of meer de 55 gereden. Nochtans altijd pijlen 45 gevolgd.

Nog iemand hetzelfde probleem?
Hier hetzelfde: gekozen voor 45 km en had 51 km op de teller. Maar ik vond het niet erg, want de tocht was opnieuw de moeite.

Vraag me wel af waar we dat blauwe bandje voor nodig hadden, ik heb het nergens moeten laten zien! De Mini Ventoux zat er precies niet tussen deze keer.

Zoals steeds een perfecte organisatie waar niets op aan te merken valt. =D>
Het was m'n derde deelname, en ik kom zeker nog terug!
Plaats reactie