Za-Zo 8-9 juni Sijsele :: Olympia's tour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Elbee
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:20
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert Carbon

Re: Za-Zo 8-9 juni Sijsele :: Olympia's tour

Bericht door Elbee »

40km gereden, die er 45km waren
Veel wind, maar de hotdog smaakte des te meer :-)
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Re: Za-Zo 8-9 juni Sijsele :: Olympia's tour

Bericht door bonachi »

Gezien de droge ondergrond en veeeeeeel wind was het een ritje voor de machtsmensen.
Dat heb ik kunnen zien aan de Ghostbikers die ik zondagochtend ben tegengekomen. Er zaten er 2 te sterven in het wiel van hun kopman :wink:
Voor het overige goeie bepijling en bevoorradingen. Na de 60 km vlug met de fiets naar huis en dus geen tijd voor en hotdog. Misschien volgend jaar :-D
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: Za-Zo 8-9 juni Sijsele :: Olympia's tour

Bericht door den wakkere bakker gits »

gisteren in alle haast naar sijsele na een drukke nacht. Daar aangekomen en twa Fris had in alle haast men trui met lange mouwen vergeten .
Aan de inschrijving zaten Francky, Miguel, Gregory, Marc en Dieter. Moet Mij ook excuseren bij de eerste Drie in de Rij. Want ik kon gaan rijden Maar stond op uur om thuis te geraken. Dan zitten die mensen daar te wachten op me en ik ga er als een haas vandoor SORRY!!!!
Marc en Dieter sloten zich aan en met ons drieën reden we een gezellig tochtje op TGV speed Of Fira zo u wil maar dan zonder de mankementen
De wind was er vandaag ook bij en dat zal vooral Marc geweten hebben. Bedankt Willem dat ik u windstopper even mocht lenen
de Rit ging naar Damme en terug met vele lange dreven en 3tal speelbosjes erin.
De eerste keer Bev na 22km 2e na 40 en totaal aantal km'ters van 59,7 in 2u24 min. Het ging vooruit voor men 1e mtb rit na de blessure

Groetjes
Stef.

Kijk uit naar volgende rit want das er ene met een hoger mtb gehalte dan de rit in sijsele.
Bakkerke

Berichten: 428
Geregistreerd: 27 jan 2012, 03:22
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Za-Zo 8-9 juni Sijsele :: Olympia's tour

Bericht door dark dingo »

Zaterdag in een stralend zonnetje vertrokken rond 13 uur voor 60 km mtb plezier.Mooie trackjes in Donk,lange dreven,beetje draaien en keren in de bossen en zeer goed uitgepijlt...zodanig goed dat ik op een splitsing offroad i.p.v. links,rechtdoor gereden ben #-o Dan maar teruggekeerd en zag dat er zelfs 2 pijlen hingen :oops: Waarschijnlijk was ik al aan het dromen over de zaterdagavond bbq!! :roll: zodoende 63km.Na de rit een lekkere hotdog en een frisse Hoegaarden om terug op krachten te komen...en 't smaakte.Tevreden huiswaarts gekeerd en (terug) niet ontgoocheld in deze enthousiaste inrichters.Misschien volgend jaar de buitenventilator wa minder zetten want bij momenten ](*,)
Bedankt voor de organisatie =D> en noteer alvast ook in jullie mtb-agenda:
2e zomertoertocht der steenbakkers op zaterdag 22 juni in Moen!!Meer info op onze webstek
http://www.steenbakkers.be en doorklikken naar zomertoertocht 2013 of parcour 2013!! Iedereen van harte welkom!!
dingo 8)
Plaats reactie