Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door Vintage Biker »

Prachtige tocht waar je geen 2 uur voor in de auto moet zitten. Alles goed geregeld de bevoorrading mocht iets uitgebreider,
maar alleen ne zageman die daar op let hè :lol: Tot volgend jaar mannen.
En ja in de Ardennen is "straffer" maar dat is goed voor één of twee keer per jaar zondag is voor te fietsen niet om in de auto te zitten. [-X
Jean88
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 09 sep 2012 20:02
Rijdt met: Merckx Cross + Trek Cobia 29er

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door Jean88 »

Uitstekende tocht: gevarieerd, goed aangegeven, enz.
Helaas was ik met de crossfiets wat het toch iets zwaarder maakte :-D . Het eerste stuk (van de 40 km) rond de wijngaardberg was vrij lastig op een crossfiets. Volgend jaar kom ik wel terug uiteraard !
gusje
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 19:13
Rijdt met: Trek elite 8.5

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door gusje »

voor mij de eerste keer dak hier ben komen rijden. prachtige omgeving maar moet wel toegeven da dit toch wel iets anders is dan de blosotochtjes in lille en kasterlee die ik gewoon ben. ma we hebben het overleefd en is voor herhaling vatbaar :-D
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door kawa »

Vintage Biker schreef: En ja in de Ardennen is "straffer" maar dat is goed voor één of twee keer per jaar zondag is voor te fietsen niet om in de auto te zitten. [-X

Uwe quote telt nie voor alleman... voor mij is Rotselaar even ver als Luik... :wink:
Gebruikersavatar
didi36
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 02 nov 2011 22:14
Rijdt met: colnago29er

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door didi36 »

Ik vond het een super tt , dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D>
Spijtig van het weer , maar daar kunnen we helaas weinig aan veranderen .
Voldend jaar zeker terug van de partij :-D :-D :-D
soapwater
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: di 22 jan 2008 13:19
Rijdt met: Xtrail3

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door soapwater »

Mooi parcours dat er verrassend goed bij lang ondanks de regen van de afgelopen dagen.
De laatste lus (50km) vond ik persoonlijk wat minder, het leek er wat aangebreid, het eerste deel was veel uitdagender.
Terug naar huis fietsen was wel zwaar na zo'n tochtje. Bakken regen en wind op kop. Toch goed voor een kleine 70 km vandaag :-)
Voor herhaling vatbaar, tot volgend jaar.
De Broeder staat te koelen in de frigo 8)
Gebruikersavatar
Tom83
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: di 20 mar 2012 16:09
Rijdt met: Kona Raijin Ti, Kona Unit SS

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door Tom83 »

Mooie TT, leek me wel grotendeels hetzelfde als vorig jaar, de klassieke hellingen/afdalingen, desalniettemin ervan genoten. De asfaltklim naar de aankomst is altijd een kuitenbijter. Ik denk wel dat er een hoop minder volk was als vorig jaar. Spijtig want het parcours lag er goed berijdbaar bij en heb enkel regen gehad in het terug naar huis fietsen.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door Geoffe »

Gisteren ook genoten van de 52km: gekend schoon parcours dat best goed berijdbaar was, goede organisatie =D> en aangename aprés =D>

Afbeelding

Zo mag elke TT voor mij eindigen :drunk:

Afbeelding
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door scelter »

Ik heb hem vandaag gereden met de track op mijn gps. (het privaat stukje door de wijngaard ben ik omheen gefietst) Schoon tochtje en weer een paar nieuwe paadjes mogen ontdekken. Die helling na de zagerij in Holsbeek ben ik niet opgeraakt. Nog nooit trouwens. Is er iemand die dat omhoog rijdt?
Ik denk toch dat de omstandigheden net ietske anders waren als gisteren. Ik was just zwarte piet toen ik thuis kwam :-)
En minder aangenaam was dat ze onaangekondigd het water in onze straat toegedraaid hadden en dat ik twee uur later om mijn werk moest zijn #-o
Gebruikersavatar
Tom83
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: di 20 mar 2012 16:09
Rijdt met: Kona Raijin Ti, Kona Unit SS

Re: Zo 12/05/2013 Rotselaar :: 3de Middelbergtocht

Bericht door Tom83 »

Ik ben gisteren overal boven gereden met Racing Ralph voor en achter. De extra regen na de tocht gisteren zal het er wel niet beter op gemaakt hebben.
Plaats reactie