Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Hoe groter de camionet hoe beter, ik zou er matras in leggen en kan je nog b en b kosten uitsparen evt :p,
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door _anonymus_ »

Iemand een gps-track van deze blijkbaar prachtige TT?
Nog niet té ver, en blijkbaar de moeite om in drogere omstandigheden eens te gaan rijden.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door Iegienie »

grandiose fantastische toer gedaan, alles wet een echte mtb rit moet hebben zat er in : veel bergop, veel bergaf, bosbosbos, singeltracks, steile bergops en bergafs, hier en daar beetje tecnisch, fantastisch sfeer onderweg, veel bevoorradingen, welgezinde menschen, zwaren toer. ik heb zjust geen 5h gereden op de 68km, en was moe maar voldaan. hopelijks volgend jaar opnieuw
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door BerggeitCasualFietser »

_anonymus_ schreef:Iemand een gps-track van deze blijkbaar prachtige TT?
Nog niet té ver, en blijkbaar de moeite om in drogere omstandigheden eens te gaan rijden.
begin van de topic wordt gevraagd om geen gps tracks uit te wisselen om geen problemen te hebben met eigenaren van prive stukken...

zo is er hier in tt in de buurt ook een asfaltstuk van drie km ingelast omdat er tijdens het jaar sommige mensen een prive beklimming gingen doen en hiervoor geen toelating meer werd gegeven. ik wil hier geen commotie over, maar dit even ter zijde.
versta me nier verkeerd, ik wou deze tt ook rijden, maar met het drukke programma was dit niet combineerbaar met prive omstandigheden, en zou moest ik kunnen deze ook achteraf rijden, maar je hoort meer en meer van organisaties die hier en daar geen toestemming meer krijgen...
Laatst gewijzigd door BerggeitCasualFietser op di 14 mei 2013 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
nat180
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 05 jun 2009 15:09
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door nat180 »

Liefst GEEN GPS tracks delen . Er zaten veel privé-stukken en andere paden waar het heel moeilijk is geweest om de toelatingen te verkrijgen . Wordt dit niet gerespecteerd dan is de kans groot dat we volgend jaar die toelatingen niet meer krijgen met als direct gevolg misschien een minder mooie toertocht ....
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door _anonymus_ »

Zeer begrijpelijk dan.
Volgend jaar zal ik moeten zien dat ik van de partij ben, zat op de BeMC zondag dus kon niet naar hier komen.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ken het gevoel hoor, too much tt's for a biker sometimes ](*,)
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door Iegienie »

er is zo goed als ieder weekend een top-toertochtje. begrijp niet waarom men dan zo nodig gps tracks moet hebben.
ik ben ooit ook organisator geweest en ik denk dat men gewoon niet beseft wat een miserie het is om een track goedgekeurd te krijgen...
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door _anonymus_ »

Ik werk veel in het weekend, en als je dan alleen gaat rijden in de week is het wel leuk om soms eens een gps-track te kunnen volgen ipv overal zelf je weg te moeten zoeken.
Ik rij echter nooit (duidelijk gemarkeerde) privéstukken, als ik zoiets tegen kom kijk ik op m'n gps naar een weg er rondom.
Uiteraard zijn er mensen die dat niet doen, jammer dat er daardoor dan toertochten en marathons om zeep worden geholpen.

Het is echter moeilijk om die uitwisseling tegen te gaan tegenwoordig.
Ik was er vrij vroeg bij met gps, en dan moesten tracks manueel ergens online worden gezet.

Tegenwoordig zet je alles automatisch online met Garmin Connect en Strava, bijgevolg is alles te vinden.
Ik ben er zeker van dat ik, als ik zou willen, deze tocht toch binnen de 10 minuten van Garmin Connect pluk.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik heb al paal maar overwegen voor gps te kopen, maar aangezien je in de week beperkt bent in tijd om een tt in de ardennen ofzo volledig uit te rijden, en in de weekend al wel een leuke tt gepland is, is t nogal moeilijk om al die tracks uit te rijden denk ik.
Binnen paar weken nog niks gepland, maar dan ga ik gewoon Kluiske doen denk ik, of eens ander vast parcours, als moederdag volgend jaar niet op zelfde dag valt kom ik eens naar hier, Overijse heb ik al gedaan en Eccaussines ook, al zijn dat wel toppertjes om te rijden, maar op uitzondering van ou vrouw, moet ge af en toe eens iets nieuws proberen he
Plaats reactie