zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gedewe
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 20:36
Rijdt met: Grand Canyon 29 AL 7.9

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door gedewe »

t was in orde , weinig zo'n mooie TT gereden in de streek , en inderdaad verplaatsing en 5 euro inschrijving waard , volgend jaar terug van de partij
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door spiermassa »

dit is voor mij al sinds den eerste editie ne klasieker.dus vandaag weer vertrokken ginter .Waar kunt ge in deze streek beter starten dan in de mijn site van wallers.De 45 gevolgd maar den eerste lus 2 maal en hier en daar bis en bijgebreid .....toch 53 km puur fun.Door val in vorige tocht diareur geplooid en eerste 20 km miserie.......ne goeien draai eraangegeven en twas in orde.Enorm veel volk,wat tot files gaf in het begin .Bij verlaten van de site was daar een serieus afdalinske bijna vertikaal en file van zekers 50man te voet.Geduldig gewacht en na beneden op den velo(met ne bisnr).Wat is er speciaal aan deze tocht..............passages die ge nie elders tegenkomt(ik toch nie)......den eerste lus,de terril erachter en vooral nieuw voor mij ,de passage op tlaatst in tbos met die grote hoogteverschillen ,onmogelijke klims en super afdalingen [-o< =D> [-o< .En vooral zoals hierboven vermeld ....98% ofroad.Enig minpunt ,kheb moeten kiezen tussen hier en mons(hopelijk mons volgend jaar weer op 1 mei).
voor de gasten die deze gemist hebben ,herkansing binnen enkele weken in deze streek HASNON,maar dan is er weeral moeilijke keuze want dan ook een tocht in die andere formidabele streek rond de twin terril ](*,) ](*,)

nu effen mijn beeldmateriaal bekijken en filmkes proberen te maken.
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door Jemp »

Van mountainbiker66 de gpx gekregen van zijn Bryton (merci daarvoor), maar krijg deze niet open met mijn Garmin software, als er dus nog zijn die de 55 op gps staan hebben, graag de track even doorsturen! 8)
Gebruikersavatar
cannonpeter
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 03 feb 2012 22:14
Rijdt met: Cannondale fsi 1

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door cannonpeter »

Super mooie rit , één van de mooiste die ik ooit gereden heb met een groot "fun" gehalte :-D . Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij!!
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door Traxer »

Bedankt Edwin en Marnix om me op deze tocht op sleeptouw te nemen. =D> Dit is idd een frigorit. =D> =D> =D>
Misschien moeten ze nog werken aan een paar onmogelijke beklimmingen (waarvan ik er eentje tussen de bramen opnieuw naar beneden gedaan heb - madam traxer heeft een half uur nodig gehad om alle 'stekkertjes' te verwijderen #-o ), maar de daarop volgende afdalingen waren super !!! [-o<
Organisatie, begeleiding bij gevaarlijke oversteek plaatsen, single-track kapwerk, pastamenuutje op het eind,... super ! =D> =D> =D> Wij waren vroeg weg en hebben bijna geen files gehad maar deze rit kan natuurlijk ook de dupe van zijn succes worden... :-k
Dus: NIET komen volgende keer. :-"
pro29
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: do 14 mei 2009 19:46
Rijdt met: BMC TE 01

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door pro29 »

gedewe schreef:t was in orde , weinig zo'n mooie TT gereden in de streek , en inderdaad verplaatsing en 5 euro inschrijving waard , volgend jaar terug van de partij
volgend jaar nog ietske rapper ;-)
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door aartrijkenoare »

1000 fotos staan online via http://www.rocdesterrils.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door massiboy »

mooie fotos er zijn toch nog van die enkele onozelaars die zonder helm de tochten maken deze moesten ze verbieden te fietsen
ze zullen wel klagen als ze eens iets voor hebben en niet kunnen genieten van de verzekering ](*,) ](*,) ](*,)
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door massiboy »

" onclick="window.open(this.href);return false;
dia
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: di 30 apr 2013 09:52

Re: zo 28-04-2013 wallers roc des terrils

Bericht door dia »

Was great
Plaats reactie