Zo 21/04/2013 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door alexbiker »

Morgen om 8u vertrekken met de fiets van Oostende om nog eens de beentjes te strekken.
mtbiker.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 16:16
Rijdt met: bulls

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door mtbiker. »

Was weer een leuk ritje zoals we gewend zijn daar in Snellegem. Soms wat oppassen voor de paarden met kar :-)
Vroeg me wel af waarom de "bergjes" in het bosje bij "de baetsdreef" niet meer toegankelijk waren?
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door steviejanneke »

mtbiker. schreef:Was weer een leuk ritje zoals we gewend zijn daar in Snellegem. Soms wat oppassen voor de paarden met kar :-)
Vroeg me wel af waarom de "bergjes" in het bosje bij "de baetsdreef" niet meer toegankelijk waren?

een dreef met mijn naam :lol:

wij hebben de 48km gedaan zeer leuk !! veel bos & DROOG 8)
ik ben tevreden dat mijn collega een beetje in het zwart heeft getraind zodat we een goeie tijd hebben kunnen zetten
kajobiker
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: do 17 apr 2008 21:08
Rijdt met: grandvillle

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door kajobiker »

mtbiker. schreef:Was weer een leuk ritje zoals we gewend zijn daar in Snellegem. Soms wat oppassen voor de paarden met kar :-)
Vroeg me wel af waarom de "bergjes" in het bosje bij "de baetsdreef" niet meer toegankelijk waren?
de eigenaar heeft het zo beslist mogen blij zijn dat we nog beperkte toegang kregen vandaar
kajobiker
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: do 17 apr 2008 21:08
Rijdt met: grandvillle

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door kajobiker »

bedankt aan de 570 deelnemers van de vtt deze morgen.op naar de wintereditie zou ik zeggen .volgende week zondag normaal naar wallers .een prachtrit gaan doen
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door plummecrosser »

graag ook deze rit gereden vandaag maar met onze jonge gasten naar de wedstrijd in roeselare geweest en ze hebben daar goed hun best gedaan, maar ook goed dat er enkel van onze club aanwezig waren in Snellegem en daar een mooie dag beleefd hebben, groetjes en tot op jullie winterrit
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door liebherr 914 »

plummecrosser schreef:graag ook deze rit gereden vandaag maar met onze jonge gasten naar de wedstrijd in roeselare geweest en ze hebben daar goed hun best gedaan, maar ook goed dat er enkel van onze club aanwezig waren in Snellegem en daar een mooie dag beleefd hebben, groetjes en tot op jullie winterrit
Ja t‘was supper =D> =D> en vooral den après :drunk: :drunk: dus conclusie tot den volgende
Laatst gewijzigd door liebherr 914 op ma 06 jan 2014 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
mowide
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 01 okt 2011 22:38
Rijdt met: scatto

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door mowide »

:-D :-D Prima rit, proficiat aan de inrichters die veel invloedrijke contacten moeten hebben om al deze passages mogelijk te maken toegestaan door kasteelheren en landbouwers (eveneens 2 bevoorradingen op een boerderij). Een pluim voor de organisatoren. Iedereen kan deze mooie rit aan, zowel de geoefenden als de jeugd.

Zeker en vast kom ik terug voor de wintereditie
geelstaart
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 21 apr 2013 23:04

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door geelstaart »

Heb na de rit een fiets-staander gevonden op de parking,de rechtmatige eigenaar mag die terughebben.

Was inderdaad een leuk ritje om te ketsen
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: Zo 21/04/2013 Snellegem

Bericht door sofeurken »

oeikes,blijkbaar is mn bericht van gisteren niet doorgekomen,hier onze korte bevindingen v/de rit;
enkel t vrouwken heeft hier gereden,ikzelf ben immers nog altijd niet mobiel.
ze was content v/het tochtje + goede bevoorr en een goei temperatuurken met wat zon ,ideaal!
op t eind v/de rit nog een 8-tal km met 2 stoere maldegemse bikers samen gereden,streekgenoten hé
terwijl ik een beetje v/de zon aan t genieten was nog een praatje met bushrider marc en "turfke" willem,tof om jullie ook nog s te zien
over talgemeen toch wel iets minder volk hier dan op de andere keren dat we hier te gast waren,tevreden huiswaarts !
Plaats reactie