Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JORBIN
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 09 feb 2004 16:19

17/03/2013 Lennik - de 20 hellingen van Lennik

Bericht door JORBIN »

Op zondag 17 maart verwachten we jullie in Lennik op de 13e Prinsbike.
Je kan kiezen voor 47 - 37 - 27 km (of via een combinatie iets er tussen in).Starten kan tussen 8u en 10u30 aan sporthal Jo Baetens - A. Algoetstraat 77 te 1750 Lennik

Overwin de 20 hellingen van Lennik!
Gebruikersavatar
robken
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 22:43

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door robken »

Al enkele jaren aanwezig op deze mooie verzorgde rit. Dus ook dit jaar weer aanwezig.
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door Schoupabiker »

Zou wel eens met de tandem willen starten met de zoon achterop.
Wat zijn de hoogtemeters van de afstanden?
Welke richting uit?
Schepdaal?
JORBIN
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 09 feb 2004 16:19

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door JORBIN »

Schoupabiker schreef:Zou wel eens met de tandem willen starten met de zoon achterop.
Wat zijn de hoogtemeters van de afstanden?
Welke richting uit?
Schepdaal?
Het lijkt mij sterk mocht je met een tandem overal op en door geraken. Maar proberen staat vrij
De exacte hoogtemeters kan ik niet geven, maar ik schat ze (naar analogie met vorige edities) op +/-650 voor de 47km en +/-550 voor de 37km.
Wat de richting betreft, denk ik dat we vrij uniek zijn, want op een paar 100m na, blijven we op het grondgebied van Lennik! We komen tot tegen de grens met Roosdaal (Hunsel),Schepdaal (Levenslust) en SP-Leeuw (Groenenberg).

Hopelijk droogt het parcours nog wat uit deze week, en maken we niet hetzelfde mee als de mensen uit Wemmel gisteren. Ze geven vanaf donderdag droog, dus laat ons hopen [-o<
Zazoo
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 aug 2010 18:21
Rijdt met: 2013 Specialized Stumpjumper HT alu comp 29

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door Zazoo »

Geven jullie nog update van staat vh parcours? Weersomstandigheden zitten niet mee
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door MaC'Red »

Zazoo schreef:Geven jullie nog update van staat vh parcours? Weersomstandigheden zitten niet mee
Dat zou idd heel leuk zijn om weten ja, de huidige banden blijven er toch opsteken hoor ( RoRo en RaRa in 29" )


MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door Schoupabiker »

Tandem blijft thuis :-? . Zoon vindt het een beetje de koud... Is nogal ne zomerfreak :-D

Het wordt een tochtje met de Scalpel...maar bandenadvies mag ook... Ik ga zelf even kijken.

PS Jorbin, ik ga in levenlust aanpikken en ga uiteraard een stoppeke maken aan de sporthal om mijn financiele verplichtingen te voldoen =D>

Tot morgen!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door MaC'Red »

Schoupabiker schreef:Tandem blijft thuis :-? . Zoon vindt het een beetje de koud... Is nogal ne zomerfreak :-D

Het wordt een tochtje met de Scalpel...maar bandenadvies mag ook... Ik ga zelf even kijken.

PS Jorbin, ik ga in levenlust aanpikken en ga uiteraard een stoppeke maken aan de sporthal om mijn financiele verplichtingen te voldoen =D>

Tot morgen!
Als het een 26" is dan best de nobby nics of iets in die trend denk ik en bij 29"er zal roro voor en rara achter wel volstaan ( dat ga ik toch doen met die combo )

Volgens de buienradar zou het tot de middag moeten droog blijven morgen !!!! ik hoop het alleszins dus vroeg genoeg vertrekken zeker dan ??

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door bebob »

Het zal er vettig bijliggen. Meestal berijdbaar met hier en daar ploeterstukje. Dat zijn we al gewoon de jongste tijd....

Het zal van het weer van deze nacht afhangen. Als het deze nacht niet veel regent en morgenvroeg een zonnetje dan zal het best meevallen. De weersvoorspellingen zijn echter niet eenduidig.

Groot voordeel van dit parkoers is wel dat je snel weer aan de aankomst bent als je het niet meer ziet zitten.... :wink:
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: Zo 17/03/2013 Lennik :: De 20 hellingen van Lennik

Bericht door Schoupabiker »

Hmmmm it's raining again .... :-?
Plaats reactie