Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

ZO 24/02/2013 Lauwe - 1° Bockorstampers MTB Tocht

Bericht door Bresciani »

ZO 24/02/2013 Lauwe - 1° Bockorstampers MTB Tocht

Startplaats (gewijzigd!!)
In tegenstelling tot de voorgaande jaren, is de start en aankomst plaats aan het voetbalterrein van White Star Lauwe in de Hospitaalstraat (dit is op 100m van de vroegere startplaats Bockor Café in Lauwe)

Voorzieningen
Aan de aankomst zijn douches, kleedkamers en afspuitmogelijkheden voorzien. Aan de sporthal van Lauwe is er ruime parking.
Er worden warme en verfrissende dranken voorzien aan de start en aankomst. Bij aankomst wordt een boterham gereserveerd en zijn er braadworsten voor de liefhebbers.
Op zowel het cuclo parcours als het MTB parcours wordt een ruime bevoorrading voorzien

Inschrijving
Inschrijving gebeurt aan de startplaats. Clubs en/of rijders die onderweg inpikken kunnen ook aan de bevoorrading inschrijven.
Het inschrijvingsgeld voor de Cyclo rit is 2€ voor aangeslotenen en 2,50€ voor niet-aangeslotenen
Het inschrijvingsgeld voor de MTB tocht is 3€ voor aangeslotenen en 4€ voor niet-aangeslotenen

Website
DeBockorduwers.be

Parcours MTB
Afbeelding

Hoogteprofiel
Afbeelding
Gebruikersavatar
seba
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 18 nov 2007 08:08
Rijdt met: lapierre pro race 200

1è bockorstamperstocht

Bericht door seba »

heeft iemand hier commentaar op deze tocht positief of negatief alle tips welkom ! en aan alle mtb-ers die gekomen zijn een grote merci en hopelijk tot volgend jaar en als het goed was reclame maken zou ik zeggen !!!! greats seba
Gebruikersavatar
seba
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 18 nov 2007 08:08
Rijdt met: lapierre pro race 200

Re: 1è bockorstamperstocht

Bericht door seba »

uit de fouten kan men leren hè !!!!!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door Bresciani »

Deze morgen hier gestart, nadat ik een sms'je kreeg van een andere plooier.... :wink:

Maar plooien wou ik niet doen... en ik wou vooral m'n KM's op niveau houden. :-)

Dus ikke op de bike van thuis uit en de volle 3,38km later stond ik aan de start... :-"

Aan de inschrijvingstafel twee bekenden, die me nog dankten voor m'n opkomst en uitdaagden om een dubbel te rijden... =;

Ik heb m'n best gedaan maar had na 65km toen ik terug aan m'n deur passeerde m'n deel gehad voor vandaag.

Een aantal stukken waar we hier anders blindelings kunnen over vlammen lagen er door de hardgevroren spoorvorming "tricky" bij en zorgen ervoor dat het toch nog uitdagend was en de moeite was geweest om toch op de bike te stappen vandaag. :-D

Aan de organisatie en medewerkers die er bij dit weer de moed voor opbrachten om de tocht toch te laten doorgaan, chapeau!!!! =D>

Het was voor mij een geslaagde voormiddag, met minder "Terrilgrond" en de bijhorende HM's dan voorzien, maar toch voldaan.

De waarden van vandaag.

Tot later.

@ Falco, had ik geweten dat je hier ook zou van start gaan had ik met u afgesproken, tot volgende week in Raismes? :-k
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Re: 1è bockorstamperstocht

Bericht door blackie »

seba schreef:uit de fouten kan men leren hè !!!!!

inderdaad, er is al een topic: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=113815" onclick="window.open(this.href);return false;

:wink:
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door Falco Peregrinus »

@Bresciani: Dan waren er allesinds al 2 Forumbikers van de volle 22 inschrijvingen. Heb te doen met de organisatie. Had pas deze morgen beslist om naar Lauwe te gaan. Samen rijden had inderdaad nog toffer geweest. Oorspronkelijke idee was een wegritje maar dat was teveel van het goede.
Pirot
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: do 17 nov 2011 17:27
Rijdt met: Bergamont 29 Revox 7.2

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door Pirot »

De afwezigen hadden ongelijk. Ik heb mij hier ferm geamuseerd. Mooie tocht en goede bevoorrading. Proficiat aan de organisatie. Mij zie je volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
seba
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 18 nov 2007 08:08
Rijdt met: lapierre pro race 200

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door seba »

bedankt aan alle 82 deelnemers en hopelijk zien we jullie volgend jaar terug met veel vrienden mee !! zoveel mogelijk reclame maken :p thx
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door Falco Peregrinus »

@Seba: Super dat jullie nog 82 deelnemers hadden! De tocht was prachtig. Mogelijks waren de 22 deelnemers het aantal die de grootste afstand gereden hebben met een vergunning?
Gebruikersavatar
seba
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 18 nov 2007 08:08
Rijdt met: lapierre pro race 200

Re: Zo 24/02/2013 Lauwe :: 1° Bockorstampers Tocht

Bericht door seba »

ja mss wel ! had daar zo geen zicht op was aanwezig in het veld hè :) ! greats en tot weerziens !
Plaats reactie