Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Bericht door i-Mac »

nothing 's impossible schreef:Net nog een toerke gedaan, de onbetreden sneeuw lag een beetje gecrouteerd maar was nog goed te rijden, en overdag ligt die weer perfect.
De betreden sneeuw dat was wat botteren, maar ook vlot berijdbaar.

Al bij al redelijk weinig ijs.

Ik zie weinig reden om deze af te blazen, maar ieder zijn verantwoordelijkheid!
Misschien toch niet vergeten dat we de volgende dagen zeer koude nachten gaan krijgen. Misschien is men een beetje bang dat bepaalde banen er te gevaarlijk gaan bij liggen. Mijn inziens last je net zomaar een TT af. Uiteindelijk kruipt daar veel voorbereiding in. Waarschijnlijk hebben ze al de nodige zaken wat bevoorrading betreft al aangekocht.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Bericht door patje2 »

Volgens de site van vbr is deze nog niet afgelast het is hun eind hapening zou toch nog even afwachten en hopen dat het doorgaat
svenneken
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 02 okt 2012 10:25
Rijdt met: Cube reaction

Re: Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Bericht door svenneken »

Weet iemand of de wegwijzers al gehangen waren?Anders rij ik morgen toch het parcours.Ik ben geen voetballer maar een mtb-er en heb dus geen schrik van wat sneeuw.
Zazoo
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 aug 2010 18:21
Rijdt met: 2013 Specialized Stumpjumper HT alu comp 29

Re: Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Bericht door Zazoo »

Gisteren in Serskamp enkele rode pijltjes zien hangen, weet natuurlijk niet zeker of dit de juiste zijn.
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 430
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Za 26/01/2013 Oordegem :: !!! Afgelast !!!

Bericht door Prospeer »

patje2 schreef:Volgens de site van vbr is deze nog niet afgelast het is hun eind hapening zou toch nog even afwachten en hopen dat het doorgaat
Staat mss nog op de kalender, maar op de VBR-website staat er:
Sluitingsrit VBR Mountain Bike Adeling Oost-Vlaanderen van 26/01/2013 te OORDEGEM IS AFGELAST wegens de weersomstandigheden!!!.
Lijkt me duidelijk.
Plaats reactie