Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door anho »

Huldenberg wil ik graag rijden, maar het weer lijkt toch echt roet in het eten te gaan gooien. Dan maar 2/3!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door fietsertjeAnn »

Met pijn in het hart zal ik hier ook moeten passen :( :( :( . 't Is hier altijd fantastisch maar combinatie van het weer met knieletsel is dit onverantwoord voor mij om nu de velden in te gaan [-X [-X . Hopelijk wil mijn kameraad die in de organisatie zit deze rit wel nadien eens rijden met mij [-o< .
Ik wens iedereen en vooral de organisatoren heel veel succes morgen bij deze tt.
Geniet ervan en hou het vooral veilig !!!!
CRAPS
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: za 10 jan 2009 22:33
Rijdt met: ORBEA

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door CRAPS »

Van de organisatie : tour gaat dus zeker door gaan !
Bepaalde stukken zijn er uit gehaald wegens te gevaarlijk.
Maak er een een leuke rit van en rij vooral voorzichtig, we weten niet wat de regen gaat doen op de verharde sneeuw. Rij best altijd in de middenstrook.
Tot morgen !
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door de ware »

Alles staat klaar......en nu maar hopen dat de banen geen ijspistes worden :evil:
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door pédalleur de charme »

Ik kom af, zoals elk jaar. Sneeuw of geen sneeuw. Ik maak me eerder zorgen over de dooi.
Dan gaat het ploeteren worden. Hopelijk is het deze nacht en morgenvroeg nog koud genoeg om alles steenhard te laten liggen [-o< . Maar dat zullen we morgevroeg dan wel zien.
Gebruikersavatar
Glenn92
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 18:46
Rijdt met: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Contacteer:

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door Glenn92 »

Aangezien dat ik wegens een medisch probleempje aan mijn hand voorlopig niet kan fietsen, ga ik toch afkomen.
En ga ik de 25km proberen te lopen.
Ik ga uiteraard ook betalen aan de inschrijving.
Tot morgen !
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door phille »

deze gaat in de analen, als er iemand de 65 heeft uitgereden ... awel DIKKE CHAPEAU !!!
Ik ken er wel een paar die geprobeerd hebben maar wijselijk op 55 gehouden

de nieuwe sporthal is een SERIEUSE verbetering, parking is nog wel een probleem alhoewel dat vandaag niet zo was, er waren geen 400deelnemers

Mss dat iemand, die in naam van de organisatie spreekt, eens zegt tegen de organisatie om zelf te spreken (een account aanmaken is gratis dacht ik), tis precies of de internet gemeenschap voor hen parias zijn ...

Volgende week pellenberg, ben eens benieuwd wat het weer gaat doen, tis precies herfst voor de moment ...
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door jo63 »

Wou de 55 doen maar onderweg toch iets moeten inkorten omdat ik doornat was door de vele riviertjes en de regen.
Was al bij al nog goed te doen, op enkele gladde ijsstukken na. Enkele leuke privé stukjes. Goede bepeiling, afspuitstand en bevoorrading.
quab
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 31 mar 2010 11:13
Rijdt met: Cube

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door quab »

phille schreef:deze gaat in de annalen, als er iemand de 65 heeft uitgereden ... awel DIKKE CHAPEAU !!!
Ik ken er wel een paar die geprobeerd hebben maar wijselijk op 55 gehouden

de nieuwe sporthal is een SERIEUSE verbetering, parking is nog wel een probleem alhoewel dat vandaag niet zo was, er waren geen 400deelnemers

Mss dat iemand, die in naam van de organisatie spreekt, eens zegt tegen de organisatie om zelf te spreken (een account aanmaken is gratis dacht ik), tis precies of de internet gemeenschap voor hen parias zijn ...

Volgende week pellenberg, ben eens benieuwd wat het weer gaat doen, tis precies herfst voor de moment ...
Viespeuk :-D
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Re: Zo 27/01/2013 Huldenberg :: MTB Loonbeek-Telenet

Bericht door zero »

jo63 schreef:Wou de 55 doen maar onderweg toch iets moeten inkorten omdat ik doornat was door de vele riviertjes en de regen.
Was al bij al nog goed te doen, op enkele gladde ijsstukken na. Enkele leuke privé stukjes. Goede bepeiling, afspuitstand en bevoorrading.
Voor mij hetzelfde, na 2u45 heb ik bij de splitsing gekozen voor de weg terug, ik begon het terug koud te krijgen en wou niet ziek worden. Uiteindelijk 40 km op 3u.
Er zaten heel mooie stukjes in, zeker die privé stukjes waren een echte aanrader. Jammer dat het weer tegenzat, anders was het een zeer leuke tocht geweest. Volgend jaar kom ik zeker terug (als het ni te hard regent :oops: )
Misschien ook aan iedereen die langs de straat parkeert duidelijk maken dat ge ook rechtdoor kon wegrijden en via een luske terug op de grote baan uitkomt, nu probeerden de meesten te draaien en "tegen de richting" terug te rijden. Nu ging het nog, maar als er volgende keer 2000 man komt zou ik er toch aandacht aan besteden zodat iedereen vlot weg kan rijden zonder elkaar te hinderen :wink:
Plaats reactie