Za 26/01/2013 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Sankaman »

80 km gereden naar lommel .... na 11 km deed de casette en schakelapparaat wree raar ... was nog dicht bij de inschrijvingen , dus naar den auto , inladen en wegwezen...jammer want was met een nederlander vertrokken die daar ook alleen zat bij de inschrijvingen. Samen vertrokken en die kerel was zo vriendelijk om me te helpen toen mijn ketting eraf vloog en alles opzeep was ....

Als hij dit moets lezen ... 1000x dank kerel !

grtz Tom

ps : effe langs velomaker geweest en nieuwe ketting + casette erop ... 99€ met werkuren bij .... heeft dit wel ineens voor me willen doen ...zodat ik morgen in Brasschaat kan gaan bollen met den hoop ...
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Nazgul »

ook geweest en goe geamuseerd. Net op tijd terug thuis voordat het hier begon te sneeuwen.
zondagsrijer
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 15 jun 2004 00:30
Rijdt met: rocky mountain element 950rsl

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door zondagsrijer »

Ook hier geweest, prachtige tocht, praktisch geen asfalt, mooie singletracks, precies nog meer als anders daar in Lommel. Goed doorgereden, 21.6 gem. Enkel op het asfalt was het wel eens opletten geblazen. Tot volgende keer =D> .
Morgen als het niet regent of te fel dooit naar Leopoldsburg
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Connie op za 26 jan 2013 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Speedy Pinegel »

Ben vandaag ook komen rijden en met de fiets op en af voor de 40 km. In totaal kwam dit op een dikke 90 km.
Voor het eerst heb ik eens de hongerklop tegengekomen en was het een hel om naar huis te rijden.
Maar toch veilig thuis geraakt. De hongerklop was een combinatie van bij de start mijn koek vergeten op te eten en nog niet volledig hersteld te zijn van een bronchite waardoor mijn hartslag automatisch hoger lag en dus meer suiker verbrande dan normaal.

Och ja zo hebben we dat ook eens ervaren. En toch heb ik enorm genoten van in de sneeuw te komen rijden op toch wel een mooie tocht. Enkel de stukken langs het spoor, daar ben ik toch geen liefhebber van en zijn voor mij saai.
Maar dit is dan ook wel mijn enige opmerking. Voor de rest was alles in orde en waren de pijltjes goed zichtbaar, warme bevoorrading :), ....
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Ghost-biker »

2 X de 40 gedaan, 80km zaaaalig genoten :P :P de 2de keer was het op sommige stukken gladder dan de eerste (bv. singletrack op de zandduin na ong. 4km was spekglad geworden), maar eigenlijk was het perfect berijdbaar. Spijtig dat dit weer niet nog een paar weken kan aanhouden :cry:
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door jupke »

Zoals altijd daar weer prachtig in orde. =D>
Leuke rit gehad, eens lief gezwaaid naar Connie en een leffe achteraf, meer moet dat niet zijn. :wink:
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door frits motaar »

filmpje is klaar,mooie winterbeelden met enkele vallende bikers,nu nog online zetten,dat kan nog even duren..... :-({|=
Gebruikersavatar
forrest
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 13 dec 2007 23:03
Rijdt met: focus LTD xt en ridley cyclocrosser

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door forrest »

het was er weer mooi rijden, ik was pas in de namiddag rond 14u eraan begonnen. in de bochten was ik niet gerust, maar op de rechte stukken kon je meestal hard rijden, er waren weinig groeven op de pad. het zal in de voormiddag bijlange nog niet zo glad geweest zijn. er waren een paar zeer verraderlijke stukken bij. maar ik ben niet gevallen :bounce: . ik was blij dat ik deze gereden heb, dit jaar niet zoveel toertochten gedaan ( een vrouw is schoon, maar ge moogt het nie in huis pakken, hé ), normaal ga ik elk weekend MTB'ken. ik had toch weeral een kleine 80 km vandaag.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door frits motaar »

Hier zie je het mtb filmpje van Lommel-Kattenbos: " onclick="window.open(this.href);return false; (o)
ps;een dank u aan de vallende bikers hopelijk deed het niet te veel pijn :(
veel kijkplezier!
Plaats reactie