Za 26/01/2013 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

za 26-01-2013 Lommel- Kattenbos

Bericht door big-Mac »

Op zaterdag 26 januari organiseren wij MTB- Kattenbos onze jaarlijkse wintertocht.

Vertrek : Voetbalterrein Kattenbos sport, Oude- Diestersebaan 58 in Lommel
Afstanden : 14(kids) - 20 - 28 - 40
Vertrek: van 8u30 tot 14u30
Prijs : 5 euro (Leden VWB-WBV- en stempelkaart fietspromo -1 euro)
Douches
Bewaakte fietsenstalling
Bike wash (als het niet te koud is)
Bevoorrading: diverse koeken, fruit, sportdrank, soep en toiletten

De tocht is een afwisseling van singletracx, dreven en enkele zand duinen. Dit alles in een zeer bosrijke omgeving met het gevolg dat het off- road gehalte zeer hoog is.

Na het seizoen 2011-2012 zijn we op de fietspromo kalender verkozen tot 4 sterrentocht.
Verwacht hier nu niet een tocht waar je overladen wordt met cadeautjes. Ik vermoed dat we de stemmen gekregen hebben voor de moeite die we hebben gedaan om een mooi parcours vergund te krijgen en een tocht te brengen waar alles aanwezig is voor een fijne bike tocht.
Gebruikersavatar
cataloog
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 19:52
Rijdt met: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door cataloog »

Iemand duidelijkheid over het vertrekuur ?
Op de ene site staat 8.30 tot 14.30 op de andere site van 12.30 tot 14.30 .......
Zou niet graag 100 km met den auto rijden om daarna nog 3 uur te moeten wachten vooraleer te mogen vertrekken
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door big-Mac »

Ik durf als voorzitter van de organiserende club te zeggen dat het vertrek van 8u30 tot 14u30 is.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door Donkey@base.be »

Is voor mij toch ook altijd een ****-tocht. Heb al meerdere malen de verplaatsing van ca 50km (enkel) gemaakt om daar te rijden. Dat doet ge toch zomaar niet. Het is te hopen dat het weer geen spelbreker wordt want die verplaatsing doe ik niet bij slecht weer.
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door big-Mac »

Het weer hebben we jammer genoeg niet in de hand.

Persoonlijk vind ik het parcours er redelijk goed bij liggen. Er kan natuurlijk veel veranderen op een week tijd.
Het zal, niet enkel voor onze tocht, zaak zijn om de forums in het oog te houden.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door frits motaar »

iemand interesse in het parcours (zonder sneeuw): " onclick="window.open(this.href);return false; :bounce:
4ti5
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: za 09 sep 2006 17:21
Rijdt met: Koga X29 Team

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door 4ti5 »

frits motaar schreef:iemand interesse in het parcours (zonder sneeuw): " onclick="window.open(this.href);return false; :bounce:
Ja frits kun je daarvoor zorgen tegen 26 januari ?
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door big-Mac »

Ik ga straks nog is rond om te zien dat er geen takken te ver door hangen. In het bos ligt het redelijk goed. Naar mijn mening liggen de binnenwegen er slechter bij. Het geluk is dat we hier maar enkele 100de meters op komen.

Het is zeker zaak van het forum in het oog te houden. Enkele jaren geleden lag het de avond voor de tocht nog goed (smeltende sneeuw) dan is het s' nachts gaan vriezen en was alles omgetoverd tot ijs. Dit was niet verantwoord en we hebben toen op de dag zelf alles moeten afgelasten. Vervelend voor de mensen die het niet wisten en vervelend voor ons. Alles was klaar de soep was warm. Niks aan te doen.

Conclusie, als het blijft vriezen dan gaat onze tocht door
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door lowie »

big-Mac schreef:Ik ga straks nog is rond om te zien dat er geen takken te ver door hangen. In het bos ligt het redelijk goed. Naar mijn mening liggen de binnenwegen er slechter bij. Het geluk is dat we hier maar enkele 100de meters op komen.
Nu ligt het er perfect bij : deze middag nog een vrij groot deel van het parcours gereden en nergens hinder.
Je kan beter nog eens checken vanaf maandag, want morgen zou er volgens de laatste voorspellingen nog in de orde van 5 cm sneeuw kunnen bijkomen.
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Bericht door big-Mac »

De lampkes liggen klaar om maandag avond het bos in te duiken
Plaats reactie