Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door Nazgul »

koppigaard schreef:Even terugkomen op mijn opmerking, twee lagen geleden. Een stukske richting Paal, de Turnhoutsebaan over richting Averbode, Schoterheide kent een ongelooflijk gehalte aan brandwegen of dichterbij is er nog de Wetsberg... wat maakt het onmogelijk om deze stukken aan te sniijden? Ik weet ook wel, tussen kunnen en mogen bestaan er heel wat regels en procedures. Alleen, ik vraag me af , hoe ver draagt het willen?
Misschien niet genoeg helpers?
Wij zijn ook een kleine club ( 14leden die gelukkig allemaal helpen ) en onze grootste afstand is 65km, wij zouden ook nog een grotere afstand willen maar het gebrek aan volk houdt ons tegen.
Gebruikersavatar
X10
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 08 sep 2004 20:25
Rijdt met: specialized epic

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door X10 »

!
Laatst gewijzigd door X10 op vr 11 jan 2013 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door Supernaut »

koppigaard schreef:Even terugkomen op mijn opmerking, twee lagen geleden. Een stukske richting Paal, de Turnhoutsebaan over richting Averbode, Schoterheide kent een ongelooflijk gehalte aan brandwegen of dichterbij is er nog de Wetsberg... wat maakt het onmogelijk om deze stukken aan te sniijden? Ik weet ook wel, tussen kunnen en mogen bestaan er heel wat regels en procedures. Alleen, ik vraag me af , hoe ver draagt het willen?
Als gij wilt sluit U aan bij die club en gij regelt die 65km .
En nee, niet afkomen met 'dan rij je de afstand toch twee keer'. Dat lukt trouwens niet
Waarom niet ?
Doe dan de 20km en de 40km .

Ik vind trouwens niet dat ze in de wintermaanden langere afstanden moeten aanbieden .
Ge moest eens weten " hoe weinig " er voor deze optie kiezen .

Als ge graag wat meer fietst , wees dan zelf een beetje creatief .
roeland20
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 07 nov 2011 12:26
Rijdt met: Scott Spark 920

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door roeland20 »

ShortBike is zondag ook van de partij met een promostand. Aarzel dus niet om na afloop even langs te komen en een gratis shotje Jägermeister te komen drinken.

Tot zondag!

http://www.shortbike.be
gierke guy
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 05 nov 2007 21:43
Rijdt met: Cube Reaction 29"

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door gierke guy »

De "Gieren" uit Gierle vliegen zondag ook richting Limburg.Met een aanzienlijke delegatie.Zie maar dat we kunnen landen. Ligt er veel sneeuw? .Vandaag wat auto's, die uit de richting van Hasselt kwamen,met een pelleke sneeuw op hun dak. Voorziet maar een lekker warm soepke :-" .Dat gaat smaken met dit weer.
kannielangzamer
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 05 jan 2009 21:23
Rijdt met: Merida

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door kannielangzamer »

@ Koppigaard:

Je slaat de nagel op de kop !

Willen en kunnen is geen probleem maar mogen is een ander paar mouwen. We kunnen ook de regels negeren met als gevolg dat we in de toekomst geweigerd zullen worden, bovendien is er momenteel een enorme houtkap bezig waardoor we nog meer beperkt zijn. De juiste afstand ken ik niet omdat ik steeds zonder km teller rijd. ik informeer me morgen wel eens en zal het voorleggen op onze debriefing om tegen volgend jaar enige aanpassingen te doen.......indien mogelijk.
Opmerkingen zijn altijd welkom, zowel positief als negatief. Hierdoor kunnen we rekening houden met de wensen van de deelnemers.
mtb looi
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 11 jan 2013 20:34

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door mtb looi »

Beste wielervrienden,

Als bestuurslid van de organiserende club nodig ik jullie van harte uit zondag 13/1 op onze toertocht.
Het parcour ligt er goed bij en de vooruitzichten perfect MTB weer.

Inderdaad begin met helling naar het standbeeld, vervolgens Rode Berg, dan naar Houterenberg en verder Gerhagen.Het laatste stuk Schoterse bossen hebben we nieuwigheden ingestoken.
Als organiserende club zijn we ook al bezig geweest om een tour van +/- 60 km er bij te doen maar zoals sommige het al weergeven je mag niet overal komen. Wetsberg (Duvelskot) is een optie maar dit jaar wegens boskapping niet toegankelijk. Plus we zitten juist op de 3 provinciegrens en daarvoor zijn heel wat aanvragen en vergunningen voor nodig.
Maar we denken erover na voor de toekomst.

Maak er zondag het beste van ook al is het de 13de en welkom achteraf in de nieuwe cafetaria van de Technische school !!
Gebruikersavatar
El Shetlando
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: za 15 mar 2008 23:15
Rijdt met: Niner AIR 9 CUSTOMIZED
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door El Shetlando »

De geburen van MTB Okselaar zullen er ook weer bij zijn :drunk:
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door koppigaard »

mtb looi schreef:Als bestuurslid van de organiserende club nodig ik jullie van harte uit zondag 13/1 op onze toertocht.
Het parcour ligt er goed bij en de vooruitzichten perfect MTB weer.
Maak er zondag het beste van ook al is het de 13de en welkom achteraf in de nieuwe cafetaria van de Technische school !!
Ik sluit me hier graag bij aan, laat de langere afstanden deze keer voor wat ze zijn en spendeer de vrij gekomen tijd met graagte in de cafetaria. Het zal de eerste keer zijn dit jaar dat we met ons vertrouwd groepje zullen fietsen. Ik ben wel benieuwd hoe de 'vernieuwde' cafetaria van mijn vroegere school er zal uitzien. Twee jaar geleden zag die er nog net uit als 40 jaar geleden. Alleen de Fons ontbrak achter de toog.
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Bericht door rollemol »

mtb looi schreef:Beste wielervrienden,

Als bestuurslid van de organiserende club nodig ik jullie van harte uit zondag 13/1 op onze toertocht.
Het parcour ligt er goed bij en de vooruitzichten perfect MTB weer.

Inderdaad begin met helling naar het standbeeld, vervolgens Rode Berg, dan naar Houterenberg en verder Gerhagen.Het laatste stuk Schoterse bossen hebben we nieuwigheden ingestoken.
Als organiserende club zijn we ook al bezig geweest om een tour van +/- 60 km er bij te doen maar zoals sommige het al weergeven je mag niet overal komen. Wetsberg (Duvelskot) is een optie maar dit jaar wegens boskapping niet toegankelijk. Plus we zitten juist op de 3 provinciegrens en daarvoor zijn heel wat aanvragen en vergunningen voor nodig.
Maar we denken erover na voor de toekomst.

Maak er zondag het beste van ook al is het de 13de en welkom achteraf in de nieuwe cafetaria van de Technische school !!
Zitten die stukken met de rode berg en zo ook in de 20km of 30km ?
En zou het indien mogelijk om exact de km van die twee afstanden te zeggen ?
Kwestie van te kiezen welke te kunnen nemen .
Plaats reactie